Mag ik even kwijt #117

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Geert »

Maar nu wordt het leuk, met de omgebouwde politieauto's :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Daniel »

Net zelfs een extra nieuwsbulletin uitsluitend over de situatie in Haren op de radio...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Auto's in de brand, geplunderde sigarettenbalie bij de lokale Albert Heijn. Dat is toch geen feest mensen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Vrijdagmiddag, 17:00, het weekend staat ook in Luik op het punt van beginnen en iedereen gaat er voor het weekend op uit. Daarvoor hebben ze wel treinkaartjes nodig, maar van kaartautomaten lijkt nog nooit iemand gehoord te hebben. Wat krijg je dan? Dit:
Afbeelding
Er waren vier nationale loketten en drie internationale loketten geopend en de gemiddelde wachttijd bedroeg 20 minuten :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door webguy »

Het lijkt de Hispeed balie op Asd wel... (overigens wordt dat binnenkort voor slimme reizigers verleden tijd schijnt...)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Breek mij de bek niet open over de balies van NS Hispeed, recentelijk nog een klacht ingediend over de balie op Schiphol waar het blijkbaar normaal wordt gevonden een klant maar liefst 45 minuten te helpen terwijl de rest van de wachtenden lijdzaam mag toekijken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Daantje »

@ Bee: zo was het in Leuven ook altijd voor het weekend als alle studenten weer en kaartje gingen kopen. Ik ging altijd op woensdag oid al even langs, dan was het rustig en was ik zo geholpen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door STF »

Waarom vooruit rondrijden om te keren als het ook achteruit stekend kan he... Wat een maffe chauffeur... Het barst in Grevenmacher van de rotondes e.d.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2B6ixoiIqNQ[/youtube]
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Thom91 »

Ik heb Amsterdam afgebroken zien worden na koninginnedag, maar Haren is toch wel echt compleet met de grond gelijk gemaakt :')
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Klaasje »

Bizar inderdaad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Caspar »

Thom91 schreef:Ik heb Amsterdam afgebroken zien worden na koninginnedag, maar Haren is toch wel echt compleet met de grond gelijk gemaakt :')
Huh heb ik iets gemist met Koninginnedag, Amsterdam afgebroken? Daar werden toch geen winkels geplunderd enzo? En met grond gelijk maken vind ik ook wat overdreven :)
Gelukkig komt bij een hoop inwoners van Haren toch vandaag de tuinman al langs, kan die eens echt aan de slag, ipv her en der cosmetisch een takje van een struik afsnoeien. Het scheelt ook dat er veel mensen wonen met geld, die weten doorgaans de weg naar een advocaat makkelijker te vinden en zijn vaak beter verzekerd dan een bijstandsgezin. Ook de acute schade kunnen ze dan wat makkelijker even voorschieten. :D
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Thom91 »

Beetje overdrijven mag toch wel? :P
En ja, Amsterdam is af en toe ook flink mishandeld op q-day ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Volgende week is het Project X Amersfoort en 27 oktober Project X Gouda :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Breek mij de bek niet open over de balies van NS Hispeed, recentelijk nog een klacht ingediend over de balie op Schiphol waar het blijkbaar normaal wordt gevonden een klant maar liefst 45 minuten te helpen terwijl de rest van de wachtenden lijdzaam mag toekijken.
En wat te denken van de ov-chipbalie op Rotterdam Centraal. Had een keertje slechts 2 nummers voor mij, toch een uur moeten wachten :shock: :X :? .
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Thom91 »

Project x Amsterdam staat voor 9 november
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

Wat mag project X inhouden?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Thom91 »

De naam is afgeleid van deze film: http://www.imdb.com/title/tt1636826/
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Ik denk overigens een van de allerslechtste films die dit jaar de bioscopen heeft gehaald. Het verhaal rammelt aan alle kanten en verliest elke vorm van geloofwaardigheid. Geen enkel persoon in die film blijkt hersencellen te hebben, dat delen ze blijkbaar met de bezoekers aan Haren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Klaasje »

Het zou mij verbazen als er meer dan 40 echte relschoppers in Haren waren. Met misschien nog een stuk of honderd meelopers heb je het dan wel gehad. Het probleem is bij zoiets dat er veel meer mensen zijn waardoor de politie geen overzicht heeft. Daarnaast is het ook niet zo handig dat veel mensen veel alcohol op hebben waardoor er onderling wat meer wrijving ontstaat.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Caspar »

Ja ik zie net als Thom91 ook wel overeenkomsten met Koninginnedag. Het echte tuig wat treinen vernielt en aan de noodrem trekt, dat is maar een kleine groep. Daarna liften er een hoop andere mee, die onder invloed van drank etc ook mee de sporen in lopen. Zo zullen er een hoop jongeren zijn die gisteren een pakje sigaretten hebben gestolen uit de AH, alleen maar omdat de drempel om het te doen was erg laag was, omdat de ramen al ingegooid waren en er een soort wetteloosheid leek te gelden. Zo van: Als het op straat ligt, loop je er ook niet overheen.

Fijn om te horen trouwens dat een aantal baldadige jongeren de nacht op station Zwolle heeft moeten doorbrengen omdat de laatste treinen al weg waren richting Randstad. Dan koel je vanzelf wel lekker af. :)

Wat gebeurt er trouwens strafrechtelijk, als je als winkel/huis eigenaar mensen met bv een honkbalknuppel je filiaal uitslaat in een situatie als gisteren?
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Klaasje »

Formeel mag het niet maar de kans is behoorlijk aanwezig dat er of vrijspraak komt of dat er een erg lichte straf wordt opgelegd in verband met de omstandigheden waar die mensen in zaten. Dan moet er echter eerst nog aangifte gedaan zijn en de kans daarop acht ik niet erg groot.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Jef400 »

Idioterie zeg in Haren. Leuk weer voor het generaliserend beeld van mijn groep. De Jongeren.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Fijn om te horen trouwens dat een aantal baldadige jongeren de nacht op station Zwolle heeft moeten doorbrengen omdat de laatste treinen al weg waren richting Randstad. Dan koel je vanzelf wel lekker af. :)
De trein naar Zwolle waar deze jongeren inzaten was echter wel vernield. Glazen afscheidingen waren vernield en brandblussers leeggespoten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Thom91 »

De treinen waren inderdaad ook gesloopt ja ;)
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Michael »

Wat een avond/nacht was het op het werk zeg. Veel zatte mensen. Gelukkig waren ze wel allemaal gezellig. Dat maakte het wel leuk. Wel om 2.30 een groep van ongeveer 10 man naar buiten moeten sturen omdat ze aan het kloten waren.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten