Mag ik even kwijt #117

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Ronald »

Zo :shock: Best eindje inderdaad!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Jef400 »

Fles schreef:
JeffreyMeijer schreef:En hier regent het nu ook, maar hebben we hier niet een weertopic voor?
Ah, daar hebben we het braafste jongetje van de klas weer :P
Jaja, Meester :roll:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door STF »

htm_tram schreef:@STF moet ik me regenjas mee nemen morgen? :lol:
Het is hier tot op heden nog kurkdroog, was vanmiddag aan het grasmaaien en de stofwolken kwamen onder de messen vandaan. Vanaf morgen voorspellen ze een week lang kans op regen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

En ja hoor ... we proppen weer alles in een weekeinde (in dit geval van 19 tot 21 oktober 2012) :shock: :? :wink: .
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Ardan »

Herfstvakantie he, dus dan denken ze dat spontaan niemand meer met de trein gaat, puur omdat het vakantie is.. :')
(tenminste, ik neem aan dat je het over spoorwerkzaamheden hebt ;) )
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Nog even terugkomend op Haren: In Backnang, ongeveer 30 kilometer van Stuttgart was in juli ook een Facebook-party "georganiseerd", toen heeft de DB op de informatiepanelen van de S-Bahn van Stuttgart mededelingen geplaatst dat er geen feest was:
Afbeelding

Daar was overigens wel met het ergste rekening gehouden en bijzonder veel politie op de been, ik denk dat niet alles aan de jeugd te verwijten valt, men heeft in Haren waarschijnlijk toch gedacht dat het niet zover zou komen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Wubbo »

KM46 schreef:En ja hoor ... we proppen weer alles in een weekeinde (in dit geval van 19 tot 21 oktober 2012) :shock: :? :wink: .
Ardan schreef:Herfstvakantie he, dus dan denken ze dat spontaan niemand meer met de trein gaat, puur omdat het vakantie is.. :')
(tenminste, ik neem aan dat je het over spoorwerkzaamheden hebt ;) )
Ik vermoed dat dit gaat over allerlei uitnodigingen om langs te komen, die altijd in hetzelfde weekend plaatsvinden (tenminste, daar heb ik hier wel eens wat over geschreven ;-)). Spoorwerkzaamheden worden tenslotte elk weekend bij elkaar gepropt, zeker in de herfst...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Daniel »

Ik vond ´t al heel knap van mezelf dat ik half wakker om tien over zes vanmorgen in één keer een voorbijvliegende vlieg te pakken had. Maar waarom dat beest nou weer precies in m´n beker thee moest vallen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door deadlock »

Pffrrrt. Mijn aansluiting in Den Haag ga ik nooit meer halen :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Dat is ook balen, de Floriade van 2022 zal in Almere worden gehouden. Dat had natuurlijk in Boskoop moeten zijn, hét centrum van de sierteelt in Nederland en een bid dat werd ondersteund door de burgemeesters van Rotterdam en Den Haag :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

We hebben het hier wel over de Regio Boskoop. Dus in samenwerking met de omliggende gemeenten.

Het is jammer maar helaas :? . En over tien jaar weer een kans voor 2032 :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

Hee, ik zie dat tsov weer eens online. Die heb ik hier ook al een tijdje niet gezien :wink: .
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Klaasje »

Bee schreef:Dat is ook balen, de Floriade van 2022 zal in Almere worden gehouden. Dat had natuurlijk in Boskoop moeten zijn, hét centrum van de sierteelt in Nederland en een bid dat werd ondersteund door de burgemeesters van Rotterdam en Den Haag :N
De regio Boskoop had gewoon een beter bod moeten doen. Als het bij jou thuishoort mag dat best uit de plannen blijken nietwaar?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Suus »

Almere kan het gebied dat voor de Floriade wordt gereserveerd na afloop gebruiken om een woonwijk te bouwen, dat kan in de buurt van Boskoop niet vanwege regionale restricties op woningbouw, dan heb je sowieso al een achterstand op Almere.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Fles »

Isdat ghetto nog niet groot genoeg dan?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

En de regio Boskoop heeft het ook tegen dat de floriade 1992 plaatsvond in Zoetermeer. Dat was bijna om de hoek.

Ben zelf in 1992 (Zoetermeer) en in 2002 (Haarlemermeer, Vijfhuizen) op de floriade geweest. Vond het in Zoetermeer wel mooi, in de Haarlemmermeer vond ik het echter een beetje tegenvallen.

Op de floriade van dit jaar ben ik niet geweest, en ik ben ook niet van plan om er heen te gaan. Ten eerste is het een beetje ver weg. En te tweede vind ik de toegangsprijzen belachelijk duur.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Isdat ghetto nog niet groot genoeg dan?
Het schijnt van niet :? .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

KM46 schreef:En ja hoor ... we proppen weer alles in een weekeinde (in dit geval van 19 tot 21 oktober 2012) :shock: :? :wink: .
Ardan schreef:Herfstvakantie he, dus dan denken ze dat spontaan niemand meer met de trein gaat, puur omdat het vakantie is.. :')
(tenminste, ik neem aan dat je het over spoorwerkzaamheden hebt ;) )
Nee dat bedoel ik niet.

Ik bedoel mijn eigen agenda. Deze is het genoemde weekend zo vol dat ik zelfs twee dingen moet laten schieten.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door deadlock »

Wat is die trap in Delft trouwens fucking eng. Jajaja ik heb megahoogtevrees sue me.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

Wat dacht je van de trappen van de nieuwe loopbrug op Rotterdam Centraal. Daar is volgens mij ook niet helemaal aan de gehadicapte reiziger gedacht.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Vinny »

Die kunnen toch met de goederenlift (en er komen nieuwe liften)?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

Ben een keertje vast komen te zitten in de goederenlift (gelukkig was het wel binnen een kwartiertje opgelost).

Ja ik hoop dat die liften er snel komen, want voor een gehandicapte is de huidige situatie nou niet direct om over naar huis te schrijven :wink: .
Laatst gewijzigd door ODRAIL op ma 24 sep 2012, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Vinny »

Ik dacht dat je daarvoor begeleiding moest aanvragen?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door ODRAIL »

Ja klopt.

Maar dan kan je alsnog vast komen te zitten. Het blijft tenslotte techniek :wink: .

Mijn begeleider kon gelukkig snel hulp inschakelen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #117

Bericht door Thom91 »

KM46 schreef:Wat dacht je van de trappen van de nieuwe loopbrug op Rotterdam Centraal. Daar is volgens mij ook niet helemaal aan de gehadicapte reiziger gedacht.
Nieuwe? Welke nieuwe?
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 26 gasten