NS bouwt toch toiletten in Sprinters
Re: NS bouwt toch toiletten in Sprinters
Misschien kom je Duitsland dan wel niet meer in zonder, maar als je er eenmaal bent, dan is het blijkbaar wel mogelijk.webguy schreef:Overigens moet nieuw toegelaten materieel wel een gesloten toilet systeem bevatten volgens EU regels geloof ik. Je komt iig Duitsland niet meer in zonder.
Volgens mij loos je met onder andere BR628 nog gewoon op de rails.
Re: NS bouwt toch toiletten in Sprinters
Maar was er onlangs niet een uitermate goede gelegenheid om die bio-reactoren te installeren? Namelijk tijdens de conversie van ICM naar ICMm?MdJ schreef:Nee, alleen de IV'tjes
Beul van de blindegeleidelijn
Re: NS bouwt toch toiletten in Sprinters
Dat zal wel te duur geweest zijn.
Re: NS bouwt toch toiletten in Sprinters
VIRM schreef:Maar was er onlangs niet een uitermate goede gelegenheid om die bio-reactoren te installeren? Namelijk tijdens de conversie van ICM naar ICMm?MdJ schreef:Nee, alleen de IV'tjes
Het grote probleem zat hem in het feit dat er te weinig locaties zijn waar de bioreactoren geleegd kunnen worden, en dat heeft weer te maken met vergunningen, heb wel begrepen dat ze voorbereid zijn verder, zodat plaatsing achteraf niet teveel ombouwwerk met zich mee brengt.Caspar schreef:Dat zal wel te duur geweest zijn.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: NS bouwt toch toiletten in Sprinters
@Ennes: mocht je nog een paar plaszakken over hebben, dan zou ik ze maar even achter de hand houden. Over 20 jaar zijn die dingen een collecter's item. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Re: NS bouwt toch toiletten in Sprinters
Eigenlijk is dat natuurlijk de wereld op zijn kop. Wil je het netjes doen en al je afval concentreren op een beperkt aantal geschikte locaties dan is er een hoop gelazer met vergunningen waardoor het niet mag, maar het alternatief, gezellig met zijn allen het hele spoornet onderschijten, dat heeft men dan blijkbaar lieverEnnes schreef:Het grote probleem zat hem in het feit dat er te weinig locaties zijn waar de bioreactoren geleegd kunnen worden, en dat heeft weer te maken met vergunningen, heb wel begrepen dat ze voorbereid zijn verder, zodat plaatsing achteraf niet teveel ombouwwerk met zich mee brengt.
Re: NS bouwt toch toiletten in Sprinters
Lang leve de bureaucratie!Fles schreef:Eigenlijk is dat natuurlijk de wereld op zijn kop. Wil je het netjes doen en al je afval concentreren op een beperkt aantal geschikte locaties dan is er een hoop gelazer met vergunningen waardoor het niet mag, maar het alternatief, gezellig met zijn allen het hele spoornet onderschijten, dat heeft men dan blijkbaar lieverEnnes schreef:Het grote probleem zat hem in het feit dat er te weinig locaties zijn waar de bioreactoren geleegd kunnen worden, en dat heeft weer te maken met vergunningen, heb wel begrepen dat ze voorbereid zijn verder, zodat plaatsing achteraf niet teveel ombouwwerk met zich mee brengt.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten