Veolia Transport lanceert de Veolia App

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Veolia Transport lanceert de Veolia App

Bericht door Daniel »

Veolia Transport lanceert de Veolia App
Geplaatst op: maandag 1 oktober 2012 19:34
Laatst bijgewerkt: maandag 1 oktober 2012 19:36


Persbericht
Snel en eenvoudig een reis plannen door heel Nederland? Met de reisapplicatie van Veolia Transport Nederland ben je als reiziger altijd op de hoogte van de meest actuele reisinformatie, verstoringen en omleidingen. De Veolia App is vanaf heden gratis te downloaden in de Google Playstore en de iPhone Appstore.

Functionaliteiten
• Een overzichtelijk reisadvies van deur-tot-deur in heel Nederland.
• Het tonen van de dichtstbijzijnde halte, looprichting en route op een Google Maps kaart.
• Het opvragen van de meest actuele vertrek- en aankomsttijden per halte en station.
• De mogelijkheid om een reis te ‘bewaren’ indien er vaak op hetzelfde traject gereisd wordt.
• Een melding wanneer er een omleiding of verstoring is op de opgeslagen reis.
• Snelle toegang tot Klantenservice door de integratie van ‘MijnVeolia’ voor het eenvoudig melden van klachten, suggesties, complimenten en gevonden en verloren voorwerpen.
Lees verder | Dossier Veolia Brabant | Meer nieuws over Veolia Brabant | Dossier Veolia Haaglanden | Meer nieuws over Veolia Haaglanden | Dossier Veolia Limburg | Meer nieuws over Veolia Limburg | Dossier Veolia Zeeuws-Vlaanderen | Meer nieuws over Veolia Zeeuws-Vlaanderen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Veolia Transport lanceert de Veolia App

Bericht door Suus »

Op iOS gebruikt hij toch echt Apple Maps...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Veolia Transport lanceert de Veolia App

Bericht door fogeltje »

Ik vind het vreemd dat een reisplanner mijn contacten wil lezen en mijn oproepenstatus wil bekijken (Android). CXX wil dat eerste ook. 9292 en NS vragen alleen om wat ze nodig hebben (netwerkverbinding maken enzo). Ik zou graag zien dat bedrijven in het algemeen per vereiste permissie aangeven waarom ze dat willen. Als het mensen duidelijk wordt dat veel apps vooral gewoon je info willen verzamelen, dan worden mensen zich wat bewuster.
"Een touringcar is geen bus"
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Veolia Transport lanceert de Veolia App

Bericht door Chauf21 »

Het uitlezen van je contacten kan wel handig zijn omdat je dan gemakkelijker een reis kan plannen. Je kan dan namelijk gewoon een reis plannen van 'huidige locatie' naar 'contactpersoon', zonder dat je een adres hoeft te onthouden en in te voeren in de applicatie.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Veolia Transport lanceert de Veolia App

Bericht door fogeltje »

Klinkt aannemelijk. Als ze dat soort verklaringen ergens opschrijven zijn mensen wellicht eerder geneigd de app te installeren.
"Een touringcar is geen bus"
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Veolia Transport lanceert de Veolia App

Bericht door Fles »

fogeltje schreef:Ik vind het vreemd dat een reisplanner mijn contacten wil lezen en mijn oproepenstatus wil bekijken (Android). CXX wil dat eerste ook. 9292 en NS vragen alleen om wat ze nodig hebben (netwerkverbinding maken enzo). Ik zou graag zien dat bedrijven in het algemeen per vereiste permissie aangeven waarom ze dat willen. Als het mensen duidelijk wordt dat veel apps vooral gewoon je info willen verzamelen, dan worden mensen zich wat bewuster.
Dat zou een goed idee zijn ja. Ik heb ook een plaatjes-edit-app die volledige toegang tot mijn telefoon-ID en oproepengeschiedenis "nodig" heeft :neg: Nou ja, mijn tablet heeft toch geen simkaart, maar toch. Eigenlijk is dit je reinste onzin.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten