Het Grote Blundertopic #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Vandaag alweer een blunder van anderen mogen ervaren. Bij de post zat deze brief...

Afbeelding

Zijn ze toch ruim 2 jaar te laat mee, met die verhuisaanbieding :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door webguy »

Ach, zo kreeg ik van KPN een "fantastisch aanbod" - internet, telefoon, HD zenders, in leuk pakket, etc. Behalve dat ze op mijn adres maar 8 Mbps leveren en helemaal geen HD doen...
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door marvinkok »

Pakte hier vandaag zo'n zelfde NUON verhuisbrief uit de brievenbus. Is voor mij toch ook al weer een jaar geleden dat ik verhuist ben.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Ik ben rond een uur of vier afgelopen zondagochtend frontaal aangereden door een fietser. Ik liep langs een gracht, deed een stap naar links voor de fietser die vervolgens ook dezelfde kant op bewoog, toen deed ik een stap naar rechts en de fietser ging ook diezelfde kant op en toen zaten we tegen elkaar, waarna een raamwerkster haar deur open deed en uitgebreid begon te schreeuwen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

jij kent die raamwerksters he bee :Y
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Geert »

Tijd voor een stelregel: in landen waar men rechts rijdt: altijd naar rechts uitwijken ;)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Les voor de volgende keer: nog even snel iets doen werkt niet...

Dacht vanmiddag nog even een export naar een CSV bestand van wat meetresultaten te maken, zit ik niet op te letten en heb ik de eenheden verkeerd staan (vond het al zo raar dat de getallen compleet anders waren) :oops: Morgen dan maar een nieuwe poging, dat gaat op zich net zo snel als iets van 60.000 rijen in Excel om laten rekenen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21273
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Meltrain »

Ik deed gisteravond twee stokbroden in de oven en ik deed uiteraard de oven aan.
Na 10 minuten deed ik de oven open om te voelen, maar de stokbroden waren nauwelijks warmer geworden. Wat bleek nou: ik was vergeten de oven op temperatuur te zetten (hij stond dus nog op 0). :oops: Tja, dan wordt het niet warm natuurlijk. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door marvinkok »

Bericht van de Gemeente Enschede:

Foutieve data Military in Enschede Centraal

De Military Boekelo-Enschede vindt plaats van 11 t/m 20 oktober aanstaande.

In de Enschede Centraal van woensdag 26 september staan foutieve data genoemd in het artikel over de Military Boekelo-Enschede. Dit paardensportevenement vindt niet plaats van 6 t/m 9 september, zoals staat vermeld, maar van 11 t/m 20 september aanstaande.

:')
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Echt :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door marvinkok »

Het heeft er ook minstens een uur opgestaan, inmiddels is het aangepast naar Oktober... Mooiste is dat het vetgedrukte ook daadwerkelijk vetgedrukt stond op de site. Heb het rechtstreeks gekopiëerd :')
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door fogeltje »

marvinkok schreef:Het heeft er ook minstens een uur opgestaan, inmiddels is het aangepast naar Oktober... Mooiste is dat het vetgedrukte ook daadwerkelijk vetgedrukt stond op de site. Heb het rechtstreeks gekopiëerd :')
:')
"Een touringcar is geen bus"
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8604
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Milco »

Net ging ik even naar de Bruna in winkelcentrum Buiten, om twee pakken printpapier te kopen.
Deze kostten per stuk € 4,95. Ik had er twee, dus moest ik € 9,90 betalen. Ik betaal met een briefje van € 10,00 en krijg € 0,20 terug. Kijk: dat is leuk! :D
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Dat is nog niks :D Ik haalde eens een pakje sigaretten voor een vriend, die kostte 6 euro en hij zou me de volgende dag terugbetalen. Ik betaalde met 50, en kreeg 64 euro terug :D Heb die vriend het pakje dus maar cadeau gegeven :')
(nee, ik had het pas in de gaten toen ik weer terug was, anders had ik het kassameisje echt wel die 20 teveel teruggegeven. Zo'n bastard ben ik niet ;) )
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Mijn vriend en ik zaten in de CityNightLine naar Kopenhagen. Hij kocht nog een kop koffie en een croissant en betaalde met een tientje, en de Zwitser achter de kassa gaf een briefje van 20 terug plus de muntjes wisselgeld :lol:

Dat is een verdubbeling van je inzet :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8604
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Milco »

In de zomer vorig jaar (2011) waren mijn ouders en ik op vakantie in Frankrijk.
We zaten in de auto en m'n vader wilde even tanken aangezien er in Frankrijk weinig tankstations zijn langs de "binnenwegen". Dus mijn vader tankt voor € 29, betaalt met een briefje van € 50 en krijgt terug: drie briefjes van € 10 en een muntje van € 1. :P Goedkoop getankt dus!
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Het zelfscannen bij de Plus hier was op de eerste dag nog niet helemaal bug-vrij... tweede artikel dat ik scan: "U heeft een onbekend artikel gescand, informeer het winkelpersoneel" :P Toen ik 't op het einde van m'n ronde door de supermarkt nogmaals probeerde pakte 'ie 'm trouwens wel.

Maargoed, de grootste blunder beging ik zelf. Heel de tijd maar proberen de streepjescode op het folie om een paprika te scannen, maar zonder resultaat. Pas daarna zag ik een bordje tussen de paprika's staan met "hier scannen" en een andere streepjescode :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Jokers en kratten bier zijn ook leuk :Y

Jokers moest je bij de Ap scannen NA het product waarvoor je het wilde gebruiken, en bij bier moet je eerst een flesje scannen en dan de kratcode op het bordje ertegenover :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7571
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door VIRM »

Ik was eerder vandaag op de kermis in Leiden.
In de botsautootjes had een dame het geweldige idee gekregen om met haar peperdure smartphone te spelen terwijl de botsauto's aan het rijden waren. Op een gegeven ogenblik liet ze hem dus ook vallen (tsja, hoe zou dat nou komen in zo'n attractie?) en er ging prompt een wagentje overheen...
Beul van de blindegeleidelijn
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door STF »

:pos:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Jokers en kratten bier zijn ook leuk :Y

Jokers moest je bij de Ap scannen NA het product waarvoor je het wilde gebruiken, en bij bier moet je eerst een flesje scannen en dan de kratcode op het bordje ertegenover :)
Gelukkig doen ze bij de Plus niet aan jokers, dat scheelt. En alle zelfscankassa´s zijn gewoon bemenst waardoor je producten waarbij het scannen niet goed ging altijd nog door de cassiere kunt laten scannen danwel handmatig laten invoeren als de streepjescode "stuk" is. (En je kunt daardoor ook gewoon contant betalen als je gezelfscant hebt)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door TheKnitter »

Wat is het nut van zelfscan dan? :')

Vandaag zeg ik tegen een collega tijdens het verhuizen "Ja, je moet daar en daar zijn". Op mijn aanwijzingen rijden wij er met de vrachtauto heen. Staan we 2,4 kilometer bij het losadres vandaan :lol: Ik had even een afslag gemist :@
Ja, wij rijden nog met de "ouderwetse" stratenkaarten. Geen navigatie in Rotterdam, want dat werkt je daar alleen maar tegen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

TheKnitter schreef:Wat is het nut van zelfscan dan? :')
Dat het natuurlijk een stuk sneller gaat bij die zelfscankassa's. Scanner uitlezen en betalen is zo gebeurd, het inpakken hoef je niet meer bij de kassa te doen.
Zo net na werktijd, het moment dat ik m'n boodschappen doe, wilden er toch nog weleens aardige rijen bij de kassa's ontstaan. Vandaag stapte ik omstreeks 17.30 uur m'n voordeur uit om naar de supermarkt toe te lopen en om 18.00 uur had ik alle boodschappen voor een halve week thuis alweer in de (koel)kast liggen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Er kwam vanochtend extra veel vracht binnen op het werk omdat er morgen Singelloop is in Breda. Daarom kan de vrachtwagen ons restaurant niet bereiken. Ook kwamen er veel dozen Shake- en sundaemix binnen. Heb ik eindelijk alles FIFO staan en gestapeld, dondert alles omver. Kon ik dus helemaal overnieuw beginnen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

ga eens een echte baan zoeken man :')
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten