Mag ik even kwijt #118

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
hauptbahnhof
Berichten: 3920
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door hauptbahnhof »

Ik kende het nummer ook al niet totdat ik laatst met mijn schoonfamilie (Brabanders) een weekendje weg waren. En toen hadden ze het erover en heb ik de clip gekeken.
En uiteindelijk, het is echt een nummer zonder inhoud maar de clip maakt hem vooral leuk. In ieder geval bij mij het geval dus dat ik het dankzij de clip leuk ben gaan vinden.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door deadlock »

Gangnam Style <3 K-Pop in het algemeen <3<3<3<3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Justin »

Ik had het in Indonesië en Australië geleerd/gezien begin september. Dus ja, dan sta je met al je neven op een rij te dansen als malloten en mensen herkennen het gewoon. Heerlijk =D.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Gangnam Style <3 K-Pop in het algemeen <3<3<3<3
Strontbagger uit een beatmachine :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Suus »

hauptbahnhof schreef:Brabanders
Tja, daar heb je het al :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door webguy »

Kende we deze (veel te lange) clip al?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Yl5RtcCcHUs[/youtube]
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Fles »

ja, die kenden we al. Al veel langer dan 2010 ook.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Michael »

Ik kende hem dus niet voordat ik hem nunet zag.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Suus »

Zo, die stalker in mijn pb-doos is ook weer opgedonderd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Zo, die stalker in mijn pb-doos is ook weer opgedonderd.
Sorry ik zal het niet weer doen ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door TheKnitter »

Afbeelding
Tsja... Braillelijn?

Zegt genoeg over de Belgen :shock:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Wubbo »

:X

Ongeloveloos.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39166
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Daniel »

@The_Knitter: Brailleliga betekend geen braillelijn he, da's een organisatie die opkomt voor de belangen van blinden en kennelijk was die links van je gevestigd :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door TheKnitter »

Oeps. Als ik dat zo lees met mijn gebrekkig Frans zou ik zeggen 'Braillelijn'...
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Vinny »

En brailleliga is een koekje :lol:

Aan de Nederlandse vertaling had je kunnen zien dat het een belangenorganisatie was. Alleen het brailleschrift zelf ontbreekt, dus blinden kunnen de weg naar deze organisatie alsnog niet vinden... :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Suus »

En de kleine lettertjes vzw, dat staat voor vereniging zonder winstoogmerk. Een braillelijn kan zich toch niet verenigen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door STF »

Zucht..., sinds een paar dagen heb ik weer zo'n ONTZETTENDE honger, zoals een kleine twee jaar geleden toen die merkwaardige ziekte van mij pas begonnen was. Dit jaar ging het allemaal best heel aardig met me qua gezondheid en hongergevoel, maar waarom ik nou de laatste paar dagen weer 24 ur per dag in zit te storten van de honger??? Ik heb momenteel nauwelijks gezondheidsklachten dus zou opzich lekker kunnen werken, wandelen en met het OV rondreizen maar door die extreme honger zit ik zoveel mogelijk stil achter de computer om maar zo min mogelijk energie te verbruiken. Het is deze week zelfs al twee keer zo erg met die honger geweest dat ik er echt niet van kon slapen. Uur na uur wakker gelegen, pas na drie EXTRA maaltijden wist ik in slaap te komen. En als je toch ziet hoe frequent en hoeveel ik eet... Pff...
De ene dag trekt de honger na gegeten te hebben nog wel even twintig minuten weg maar er zijn ook dagen bij dat het echt 24 uur achtereen honger, honger en nog eens honger is...

Ik zou zo graag van dat hongergevoel af willen komen, maar weet echt niet hoe...
Als het nou nog gewoon een beetje trek gevoel zou zijn, is het tot daar aan toe, maar bij mij is het zo hevig dat alle spieren volledig verslappen, ik overal pijn krijg, begin te zweten, etc.
Het vervelende is dat geen arts er raad mee weet en ik ook op internet niet tot nauwelijks lotgenoten kan vinden die net als ik VERHONGEREN...
De enige websites waar je keer op keer op uit komt gaan over zwangerschap, suikerziekte en schildklierproblemen. Dat eerste valt bij mij natuurlijk gelijk al af en de andere twee dingen zijn destijds meerdere malen getest.

Tja, waarschijnlijk gaat dat hongergevoel op een dag wel weer eens weg, zo is het al die vorige keren ook gegaan maar dat kan soms wel zes weken duren... :?
Ik heb ook wel periodes van meer dan een maand dat ik elke dag, uur na uur hoofdijn heb; nou ik kan je zeggen dat ik het totaal niet erg vind, zolang die honger maar wegblijft vind ik alles best.

Ik kom momenteel de dagen echt nauwelijks door, al huilend en kreunend van de hevige honger, tikken de minuten heel langzaam weg.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Vinny »

Oei. Dat klinkt toch niet best. Misschien moet je een hersenscan laten maken? Wellicht zit het daar niet lekker...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door webguy »

Het is vast vragen naar de bekende weg, maar een second opinion van een andere arts is misschien ook niet mis. Misschien eens een keer je oude huisarts in Nederland bellen? Huisartsen willen tussen verschillende landen nogal eens dingen negeren/wegzetten/anders doen...
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door marvinkok »

Heerlijk weekend op de boerderij achter de rug. Scheidsrechter geweest bij het ONK Boerengolf, wat werd georganiseerd door mijn oom. Zaterdagochtend nog door de regen de baan verkennen, maar zogauw de eerste team gingen afslaan was het droog met zelfs een zonnetje. Ook nog pers meegehad, dus ben nu vereeuwigd in een filmpje op Internet :Y
Kantenartikel met filmpje
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door ODRAIL »

@ STF: Is het geen herfst / Winterdip?

Het vele eten kan misschien ook komen doordat de temperatuur buiten veranderd (lees omlaag gaat) Dit is bij mij ook het geval en veroorzaakt ieder jaar weer een verandering van het spijsverteringsproces. In de lente is dit proces bij mij dan ook weert precies omgekeert.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door STF »

webguy schreef:Misschien eens een keer je oude huisarts in Nederland bellen?
Die heb ik nooit gehad/gekend, want heb tot me 24e nooit iets gemankeerd en ben op me 19e naar Luxemburg verhuisd. :wink:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Daantje »

Parasieten infectie/lintworm wel eens overwogen?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door STF »

Ja daar heb ik destijds zelfs een kuur voor gehad, ook al dacht men dat ik het niet had.
KM46 schreef:@ STF: Is het geen herfst / Winterdip?

Het vele eten kan misschien ook komen doordat de temperatuur buiten veranderd (lees omlaag gaat) Dit is bij mij ook het geval en veroorzaakt ieder jaar weer een verandering van het spijsverteringsproces. In de lente is dit proces bij mij dan ook weert precies omgekeert.
Bij mij is er geen seizoen aan gekoppeld, ik kan in de winter nauwelijks honger hebben maar kan ook gillen van de honger, ik kan in de lente nauwelijks honger hebben maar ook ..., etc.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Thom91 »

Op de een of andere manier schrik ik altijd als de conducteur gaat omroepen als we net een station uitrijden.. denk dan altijd dat er weer een verstoring is..
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten