Mag ik even kwijt #119

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Geert »

Lol, heel twitterend Engeland gaat los over de Engelse minister van Financiën die in de eerste klas wilde zitten ondanks dat hij geen eerste-klaskaartje had. De zaak is inmiddels al de Great Train Snobbery gedoopt :lol:
Cheshire MP George Osborne has been arguing with ticket collectors after he refused to sit in standard class on a train to London. He had a standard class ticket but sat in first class.

Our reporter Rachel Townsend is on the train. She said:
"George Osborne got on the train with aides at Wilmslow and went straight to first class. Then his aide approached the ticket collector right next to me. He said he is travelling with George and he has a standard ticket but can he remain in first class?
"The guard said no. The aide said Osborne couldn't possibly sit in standard class. The guard replied saying if he wants to stay it's £160.
"The aide said he couldn't pay and he couldn't really sit in standard. The guard refused to budge.
"The guard went on gathering tickets and later told me Osborne had agreed to cough up the £160."
http://www.itv.com/news/granada/2012-10 ... ss-ticket/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Fles »

Schrale hond. Dat noemt zich "volksvertegenwoordiger" :')
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Michael »

Ardan schreef:19 jaar, dat is heel wat voor een kat!
Daantje schreef:Ahw, balen. Toch een mooie leeftijd. Mijn kat is ook zo oud.
Het is inderdaad balen. Was er erg aan gehecht. Zal nu wel heel stil zijn zonder haar in huis. Toch is het allemaal heel snel gegaan. 4 dagen geleden was ze nog heel actief. Daarna at ze niet meer. Drinken deed ze wel. En ze lag heel de dag door alleen maar op de bank. Dus gisteravond naar de dierenarts gegaan. Na een bloedonderzoek bleek ze het aan haar nieren te hebben. Uiteindelijk zou ze 2 tot 3 dagen daar aan het infuus moeten blijven. Maar afgelopen nacht was het helaas over. Dit is niet de eerste keer dat we een kat verloren hebben op deze manier. zo'n 4 jaar geleden hebben we onze andere kat moeten laten inslapen omdat ie het aan zijn lever had en uitgedroogd was.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door STF »

Onze kat Minoes is vorig jaar op precies dezelfde manier overleden, alleen wel veel jonger; 9 jaar...

De kat van mijn tante is iets van 25 jaar geworden, het beestje was al behoorlijk oud toen mijn tante naar de andere kant van de wereld ging verhuizen, dus ze liet hem maar in Nederland bij haar ex-man. Hij was helemaal niet dol op katten, maargoed dat beestje was al zo oud, die ga je niet meer verhuizen. Jaar in, jaar uit, dat beestje bleef maar leven. Mijn tante was onderhand al iets van zeven jaar geleden verhuisd, toen ze bericht kreeg dat haar kat was overleden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

@Geert: En minister Andrew Mitchell heeft vandaag ontslag genomen omdat hij een politieagent had beledigd omdat die hem een boete wilde geven omdat hij aan het fietsen was in Downing Street, terwijl dat is verboden :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Ze hebben trouwens weer wat nieuwe regeltjes op het werk :evil:

Als we buiten werktijd komen moeten we perse ons personeelspasje laten zien om korting te krijgen. En dat terwijl ze ons gewoon kennen. Belachelijk.
We mogen na werktijd niet effe op het terras blijven zitten om nog effe gezellig te kletsen.
En ga zo maar door. Echt diep en diep triest.

Tevens kreeg ik vandaag bijna een officiele waarschuwing omdat ik mijn riem was vergeten. Ik vergeet die nooit. Nu ben ik hem 1 keer vergeten gaan ze gelijk dreigen met een officiele waarschuwing. laat ze maar eens naar anderen gaan kijken. Sommigen dragen echt nooit hun riem. En daar wordt niks van gezegd.

Er zijn nou een aantal crewleden die erg boos zijn. Waaronder ik.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

_O- :D

Gast echt, laat die hele slavendrijversbende lekker in de stront zakken :')
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

We hebben nou met een paar crewleden afgesproken dat we niet meer extra komen werken voorlopig. Dat we gewoon alleen de uren werken die we ingeroosterd worden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Je bent toch crewtrainer? Hoe halen ze het in hun hoofd hun belangrijkste personeelsleden een waarschuwing te geven :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Ik ben crewtrainer ja. Die manager zei dat ik mijn verantwoordelijkheid moest nemen ofzo.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door hauptbahnhof »

Michael, het is ook niet een geweldige baan maar is kassamiep bij de AH niks voor jou? Is sowieso wat fijner werken denk ik dan Mac.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Ik hoor juist heel veel verhalen dat als je te oud bent (lees jaartje of 18,19) dat je er dan gewoon uitgeknikkerd wordt bij de AH.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Michael is te oud om te worden aangenomen bij de Ap.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door hauptbahnhof »

Ah dat is jammer. Wist zijn leeftijd niet en was vergeten dat ik het wel kon zien.

Nou jah, klote.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door deadlock »

Morgen naar Amsterdam *O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Dexter »

@Michael: Sterkte! En als ik je een tip mag geven: Neem over niet al te lange tijd een andere kat en bij voorkeur een kitten. Daar wil je nu natuurlijk nog niks van weten, maar het helpt echt en het is ook niet meer zo stil in huis.

Een beetje toepasselijk:

Afbeelding

Niet 1, maar 2 regenbogen tussen Hdrz en Ana. (Sorry voor de ruitenwisser) Liggen er dan ook 2 potten met goud?
Vallend blad maakt rails glad.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door TheKnitter »

Ik heb volgens mij wel erg veel pech :|

24 September frontaal een aanrijding gehad met een scooterrijdster; Niet mijn schuld. Zelf geen letsel, scooter totallos.
Gister een leuke, nette auto gekocht. Ik was gisteravond even een stukje rijden, wordt ik door 1 of andere idioot van de weg gedrukt. Hij tikte mij linksachter aan, en ik vloog ineens 3 rijstroken op de A16 over. Ik kwam in omgekeerde richting tegen de vangrail, op de vluchtstrook, tot stilstand. Wonder boven wonder ben ik tussen alle auto's op de snelweg doorgeschoven, en heb ik niemand geraakt. Daarbij is de schade vrij minimaal gebleven, maar bij de katalysator is hij nu wel lek. Een enorm doordringende benzinegeur in de auto, dus mag geen meter meer rijden.
ZSM eerst de katalysator laten repareren. De blik- en lakschade natuurlijk ook. Enig nadeel is dat de dader op de derde rijstrook stopte, even keek, en er met hoge snelheid vandoor ging, aldus een getuige die wél stopte.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Justin »

Holy Monkey, dat is wel erg sh*t! Sorry to hear!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door htm_tram »

Bee schreef:Michael is te oud om te worden aangenomen bij de Ap.
Ik ben toch echt aangenomen met mijn 20 nu 21 jaar. Mijn zus en 2 vriendinnen van ons ook. Deze manager heeft liever hardwerkende jongeren dan kleuters van 17-18-19 jaar ;-)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Voor een opdracht voor school moesten we een ander fastservicerestaurant beoordelen op hun kwaliteit. Dus zijn we vandaag met z'n allen op kosten van de mac naar de KFC gegaan. :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Snuggere mensen bij de woonstichting, sturen ze alle 400 bewoners van het complex een e-mail dat een bewoner zelfmoord heeft gepleegd en dat men voor nazorg terecht kan bij politie. Ik wist echter van niets, en veel anderen blijkbaar ook niet, want mijn buurman vroeg net aan mij wie er dan zelfmoord heeft gepleegd :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #118

Bericht door Meltrain »

Cookie schreef:
Meltrain schreef:Wie worden bedoeld met 'jullie' en de zin loop grammaticaal ook niet helemaal lekker.
Bovenstaande zin loopt ook niet helemaal lekker :P .
Dat is Rotterdams, met de harde P. ;)

Verder heb ik vanavond een gala van mijn studentenvereniging, als afsluiting van ons lustrum. :D *O*
Heb er erg veel zin in.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Is iemand zijn krab verloren tussen Eindhoven en Den Bosch?

http://www.omroepbrabant.nl/?news/18239 ... hoven.aspx
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Michael schreef:Ik ben crewtrainer ja. Die manager zei dat ik mijn verantwoordelijkheid moest nemen ofzo.
Die schijteboks durft je er niet uit te knikkeren enhoopt dat je zelf weggaat ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Bee schreef:Snuggere mensen bij de woonstichting, sturen ze alle 400 bewoners van het complex een e-mail dat een bewoner zelfmoord heeft gepleegd en dat men voor nazorg terecht kan bij politie. Ik wist echter van niets, en veel anderen blijkbaar ook niet, want mijn buurman vroeg net aan mij wie er dan zelfmoord heeft gepleegd :|
Schiet lekker op ja. Bij ons werd dat altijd compleet doodgezwegen. (woordkeus :') )

Maar goed, de politie lijkt me ook een rare plek om heen te gaan voor nazorg.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten