Tram contra Lada's

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Tram contra Lada's

Bericht door Ruben »

De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Tram contra Lada's

Bericht door mb90 »

Haha, grappig filmpje. :lol: Als ik de toelichtende tekst bij het filmpje goed begrepen heb is het voor een reclame voor een film, maar mijn Russisch is niet zo goed, dus het zou zomaar iets anders kunnen zijn. Ik had overigens niet verwacht dat de tram zo weinig schade zou hebben. Zeker vergeleken met de blauwe Lada... :P
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Tram contra Lada's

Bericht door Chauf21 »

Speciaal voor jou dan :P
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Tram contra Lada's

Bericht door Geert »

Ik denk dat Mr. Bean deze trein bestuurde:
Stomme driewieler :lol:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Tram contra Lada's

Bericht door Karl »

mb90 schreef:Haha, grappig filmpje. :lol: Als ik de toelichtende tekst bij het filmpje goed begrepen heb is het voor een reclame voor een film, maar mijn Russisch is niet zo goed, dus het zou zomaar iets anders kunnen zijn. Ik had overigens niet verwacht dat de tram zo weinig schade zou hebben. Zeker vergeleken met de blauwe Lada... :P
Op 0.41 zie je ook een camera staan volgens mij. Wellicht is de tram verstevigd voor de film?
Het is een spectrum.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten