Mag ik even kwijt #119

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

voor de brabo's:

Afbeelding

:mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

kijken wat er nog meer aan eetbaarheden te vinden is, verveel me toch de tering hier :')

Mwoa. Krijg je dingen als

APPELterre (B)
Duisburg RAHM (D)

Nou ja en ZUCKERfabrik :')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Wel mooi dat er bij Gevelsberg Kipp nieuwe bordjes staan. Is dat langs heel die S8? Daar heb ik nog de oude van namelijk, al waren die inderdaad dringend aan vervanging toe :X
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ronald »

Op het stukje tussen Schwelm en Hagen is dit is één van de laatste oude:

Afbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Caspar »

Ik dacht dat ik in het verkeerde topic zat te lezen :lol:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Karl »

Dat wordt weer afsplitsen. ;-)
Het is een spectrum.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door webguy »

Nee, maar dan loopt de verhaallijn niet meer :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Michael schreef:
Ik zie alleen het frietstation niet op de foto, maar dat ligt vast aan mij

Ik kwam vroeger ook vaak bij het frietstation, maar dat had alleen een TB8 en geen bordje
ze hebben een verkeerde foto erbij geplaatst. Maar wat is een TB8 en wat bedoel je met bordje?
Er hangt toch geen bord met FRIET bij het frietstation of wel soms :P

In Alphen hadden we een scherm boven de warmhoudbak waarop de frietbestellingen stonden. Om het in spoorterminologie uit te kunnen leggen was het een scherm met daarop de acht eerstvolgende frietbestellingen plus een verzameloverzicht.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ronald »

Michael schreef:Ik heb vandaag mijn diploma voor de MBO opleiding niveau 2 medewerker fastservice in ontvangst mogen nemen :D

Tevens sta ik in de krant. Nu nog alleen op internet. morgen ook in de papieren versie: http://www.bndestem.nl/regio/breda/1191 ... -Breda.ece

Wie kan mij vinden op de foto?
Bee schreef:
Michael schreef:
Ik zie alleen het frietstation niet op de foto, maar dat ligt vast aan mij

Ik kwam vroeger ook vaak bij het frietstation, maar dat had alleen een TB8 en geen bordje
ze hebben een verkeerde foto erbij geplaatst. Maar wat is een TB8 en wat bedoel je met bordje?
Er hangt toch geen bord met FRIET bij het frietstation of wel soms :P

In Alphen hadden we een scherm boven de warmhoudbak waarop de frietbestellingen stonden. Om het in spoorterminologie uit te kunnen leggen was het een scherm met daarop de acht eerstvolgende frietbestellingen plus een verzameloverzicht.
Ik dacht dat ik in het verkeerde topic zat te lezen :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Alles staat in het verkeerde topic, na 118 delen dat het goed ging is het nu eindelijk foutgegaan _O_
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Karl schreef:Dat wordt weer afsplitsen. ;-)

Ah nee k*t en dan is het nog min eigen schuld ook :') _O-
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Caspar »

MBO opleiding niveau 2 medewerker fastservice
Die opleiding zouden ze dan ook wel kunnen aanbieden aan de medewerkers van de NS-Hispeed balie. Die zijn vaak behoorlijk traag. :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Dexter »

"Nee sorry, die heb ik niet meer in mijn systeem zitten." :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Dat je het woord behoorlijk nog gebruikt, ik zou het eerder vervangen door schandalig :X

Ik kwam ooit een keer op Schiphol bij de internationale balie om precies 16:00. Er waren twee balies open, en er stond een redelijke rijd van 5 nummers. De persoon voor mij gaf aan dat de klant bij de linkerbalie er al om 15:45 stond. Pas om 16:20 was de klant bij de rechterbalie klaar en mocht de volgende, uiteindelijk was ik zelf om 16:35 aan de beurt en stond bij de linkerbalie nog steeds dezelfde klant die van elk hotel in Parijs foto's wenste en een uitgebreide rondgang langs alle toeristische trekpleisters wilde, en de medewerkster vond het doodnormaal dat zo'n klant haar dan een uur bezighoudt :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Caspar »

"Nee sorry, die heb ik niet meer in mijn systeem zitten." :lol:
Ja dat heb ik meermaals te horen gekregen, nadat je een goed uur in de rij hebt gestaan, en daarbovenop 2x 35 minuten in de trein moest zitten om de balie überhaupt te bereiken. :neg:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Dexter »

Dan gaat het met mij samen tegenwoordig toch een stuk vlotter he? :D
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

tsja, ik heb in Utrecht Centraal ook een aantal keren een half uur tot drie kwartier zitten wachten bij de Internationaal balie. Het duurt gewoon zo lang als het duurt, een alternatief is er in dat geval niet.

@Dex jullie springen gewoon de loc in "Heuj wij zijn MCN en wij willen gratiesch mee!" en dat werkt nog ook :D _O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Wat gaat er eigenlijk wel goed daar? Ik bedoel, je hebt er:
- De idioterie van hun verkoopkanalen (amper loketten en ook telefonisch superduur, website is een kleine nachtmerrie)
- De belachelijke klantenservice die, als je het al lukt contact met ze te krijgen, altijd alles met minachting afwimpelen en je bij gods gratie een uitzondering verlenen.
- Durven alles superduur te verkopen omdat de klant toch wel zou betalen en dat houden ze zelfs vol nadat ze eerder al een keer geleerd kunnen hebben van de binnenlandse Fyratoeslagen.
- Als een trein niet van NS Hispeed is gaan ze het ook niet verkopen (zie Groningen - Leer, Maastricht - Brussel of Venlo - Mönchengladbach)

Misschien dat ze net zoals België ook proberen alle grensovergangen de nek om te draaien :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Caspar »

Toen ik net in de AH was, draaiden ze dit nummer...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qQAJ5UiGsLY[/youtube]
Normaal heb ik altijd een vreselijke hekel aan muziek in een supermarkt, maar dit nummer is wel heel erg vrolijk :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Tsja, er gaat echt een heleboel mis daar. Je vraagt je af waar dat nou allemaal voor nodig is -o- Wat houdt ze tegen om gewoon een commercieel denkend bedrijf te zijn wat weet dat tevreden klanten de beste reclame zijn? :|
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Dexter »

Heerlijk vak hoor, machinist zijn, maar de wekker ging vanmorgen af om 4:00 uur, dus ik ga even bijslapen. Ik krijg wallen onder mijn wallen. :')
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Caspar »

Ja bij mij ook. Door enige vermoeidheid en toch snel willen typen heb ik ineens mijn Firefox scherm op 150% grootte staan. Heb blijkbaar een of andere toetsencombinatie ingetypt. Geen idee hoe ik dat weer kan normaliseren.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Karl »

Ctrl+- (klein) of Ctrl++ (groot)? Of ctrl+scrollen.
Het is een spectrum.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Dexter »

@Caspar: Maar jij bent dan ook een bikkel. :wink: In je werkbalk boven bij: Beeld -> Zoomen -> Uitzoomen. En met je toetsen: Ctrl +- uitzoomen en Ctrl ++ inzoomen.
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Wel knap als je dat per ongeluk doet trouwens. Er zijn geen twee toetsen die verder van elkaar af zitten dan de Ctrl en de - :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten