Mag ik even kwijt #119

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen. Moet me om 6.00 weer melden op het werk. Hoef gelukkig maar tot 15.30.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Rijd ik vanuit Amsterdam over de Duivendrechtsebrug de Rozenburglaan in Duivendrecht op, is alle straatverlichting in Duivendrecht uitgevallen, werkelijk pikkedonker, maargoed, op een fietspad kan niet zo veel gebeuren dacht ik. Rijdt er aan het einde een auto het fietspad op die waarschijnlijk de bocht in de weg iets te vroeg nam en nu volgas het fietspad opging. Ik dacht even dat mijn laatste minuut geslagen had omdat ik met volle vaart de heuvel af ging maar uiteindelijk stonden we met precies tien centimeter afstand tot elkaar stil :shock:

Gaat de automobilist lopen schelden dat ik niet midden op de weg moet gaan rijden maar op het fietspad ernaast :roll: Ik wijs naar het bushokje vlak naast de auto en zeg: "aan welke kant van de weg hoort het bushokje te staan?" Hij zweeg, ging terug de auto in en reed volgas achteruit weg, zonder verder excuus ofzo. Rare vogel. Zijn nummerplaat kon ik niet noteren omdat het pikkedonker was, anders had ik dat echt wel even gedaan :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Caspar »

Michael schreef:Ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen. Moet me om 6.00 weer melden op het werk. Hoef gelukkig maar tot 15.30.
MAAR tot 15.30? Dat is toch juist vreselijk lang? Een normale werkdag is 8 uren, dan zou ik jou dienst juist als een lange zien, en door het tijdstip van aanvang ook (voor mij) als een zware.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Thom91 »

Ik dacht ook al, ik begin om half 8 zo en ben om 4 uur klaar. En dan heb ik nog een fatsoenlijke pauze ook :p
Komt wel goed schatje.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Milco »

...dat ik dit één van de beste reclames vind, momenteel. :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l_u7gH4xlbI[/youtube]
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Zij is Lekker :Y :pos:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ardan »

Ik wil jullie nog even bedanken voor de steun, doet me erg goed! :) Het is even zwaar klote, maar uiteindelijk is dit toch het beste voor ons. Jan en ik hebben vanmiddag goed gepraat. Op dit moment hebben we allebei nog teveel problemen en belemmeringen om een goede, gezonde relatie mogelijk te maken. Dat moeten we eerst oplossen. We blijven echter contact houden, we zijn in vriendschap uit elkaar gegaan, dus we blijven elkaar echt nog wel zien en spreken. Ik blijf ook gewoon mijn werk doen bij de COC's. En wie weet wat de toekomst ons verder nog brengt... het kan zomaar zijn dat we over een jaar of zo weer gewoon opnieuw beginnen ;) Maar nu nog even niet.
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Caspar schreef:
Michael schreef:Ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen. Moet me om 6.00 weer melden op het werk. Hoef gelukkig maar tot 15.30.
MAAR tot 15.30? Dat is toch juist vreselijk lang? Een normale werkdag is 8 uren, dan zou ik jou dienst juist als een lange zien, en door het tijdstip van aanvang ook (voor mij) als een zware.
Op zich is het een lange dienst. Maar omdat het geen kassa of keukendienst is gaat de tijd lekker snel. En ik heb ook fatsoenlijk pauze kunnen houden.

Morgen een rondje Breda-Maastricht-Luik-Verviers-Welkenraedt-Eupen-Aken-Heerlen-Breda maken.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Caspar »

Bee schreef:Ga je richting het Utrecht dan kom je tot Nijmegen, ga je richting Gouda dan kom je redelijk eenvoudig nog in Zoetermeer of Rotterdam-Capelsebrug, voor Den Haag moet je wat meer werk doen.
Gisteren via Woerden naar Oudewater gebust, vanaf daar naar Utrecht, Zeist en richting Amersfoort. Het viel me op dat er best veel bussen tussen Zeist en Amersfoort rijden. Ook viel het me op dat de bussen richting Soest Zuid die ergens halverwege Amersfoort en Zeist een beginpunt hebben, met kleine busjes reden en er helemaal geen reizigers inzaten. Terwijl de bussen Amersfoort- Zeist goed vol zaten. Blijkbaar is Soest geen busplaats?

De chauffeuse in Woerden keek me trouwens wel heel erg raar aan, en vroeg hoe ik aan een Buzzer was gekomen, want ze zei dat ze in de regio Woerden al jaren niet meer worden verkocht (op de bus).
Toen ik zei bij de AKO, keek ze me nog raarder aan, en toen ik zei bij de AKO in Hoorn begon ze ineens instemmend te knikken :)

Verder vond ik het jammer en opvallend dat je vanaf Houten niet richting Wijk bij Duurstede kan bussen, zonder eerst via Utrecht te reizen. Lijkt mij wel een logische route voor een bus, Nieuwegein- Houten- Wijk bij Duurstede? Of zou daar dan geen hond in zitten?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Daniel »

Die hoeveelheid bussen tussen Zeist en Amersfoort valt wel mee hoor, slechts 2x/uur de 52 en 2x/uur de 56 (in de spitsrichting ook nog de 252) maar die 52 en 56 rijden zo'n beetje het hele stuk vlak achter elkaar aan.

Dat kleine busje is de lijn 71 van Soesterberg naar Soest geweest. Vrij kort lijntje wat eigenlijk vooral door de middle of nowhere heen rijdt (erg groot is Soestduinen niet). Soest zelf heeft zelfs een soort van stadsdienst maar is nou ook weer niet een grote stad. Wat dat betreft is het best logisch dat Soesterberg meer op Amersfoort gericht is ondanks dat het een wijk van Soest is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ronald »

Het busnet van Soest is wel een verhaal apart. Ergens in de jaren '90 is het zo opgezet dat de twee busstations (Station Soest Zuid en Soestdijk Noord) door middel van verschillende routes met elkaar verbonden zijn met een maximale reistijd van een kwartier.
Zo kwamen alle lijnen elkaar op beide busstations tegen en gaven onderling dus ook aansluiting op elkaar. De opzet is grotendeels gelijk gebleven, maar de uitvoering is regelmatig gewijzigd. Nu bestaat het "stadsnet" eigenlijk uit lijn 21 (die binnen Soest blijft) en uit de streeklijnen 70 en 74. Alledrie hebben ze binnen Soest dus een andere route. Op beide busstations takken streeklijntjes aan naar Soestduinen, Eemnes en Spakenburg die met kleine busjes worden gereden.

Zowel Houten als Wijk bij Duurstede zijn zeer sterk op Utrecht gericht en nauwelijks op elkaar. Voor een rechtstreekse buslijn zal weinig animo zijn denk ik.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ronald »

Milco1995 schreef:...dat ik dit één van de beste reclames vind, momenteel. :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l_u7gH4xlbI[/youtube]
Echt nieuw is 'ie niet meer, maar hij blijft leuk (al vind ik die vent mateloos irritant :X ).
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Caspar »

Google translate kent het woord Andreaskruis niet, maakt er van:
kruis van St. Andrew
Hip hoor.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Vinny »

Ik heb in het SN tijdperk wel met het stadsvervoer Soest gereisd, en ik vond het opvallend druk voor een buslijn die grotendeels dezelfde locaties verbindt als de spoorlijn. Al heb ik wel het idee dat Soest ook op Amersfoort is georienteerd, en dan loopt de spoorlijn dus wel een beetje onhandig. Wie wil er nu naar Baarn..? :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Gisteren via Woerden naar Oudewater gebust, vanaf daar naar Utrecht, Zeist en richting Amersfoort.
Het was leuk en ik kreeg er een beetje het Zomerzwerfkaartgevoel van vroeger van. 8-)
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Geert »

Ardan schreef:Ik wil jullie nog even bedanken voor de steun, doet me erg goed! :) Het is even zwaar klote, maar uiteindelijk is dit toch het beste voor ons. Jan en ik hebben vanmiddag goed gepraat. Op dit moment hebben we allebei nog teveel problemen en belemmeringen om een goede, gezonde relatie mogelijk te maken. Dat moeten we eerst oplossen. We blijven echter contact houden, we zijn in vriendschap uit elkaar gegaan, dus we blijven elkaar echt nog wel zien en spreken.
Gelukkig maar! Dat scheelt al een heleboel, als je er tenminste normaal met elkaar over kan praten. Sterkte!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ronald »

Dexter schreef:
Caspar schreef:Gisteren via Woerden naar Oudewater gebust, vanaf daar naar Utrecht, Zeist en richting Amersfoort.
Het was leuk en ik kreeg er een beetje het Zomerzwerfkaartgevoel van vroeger van. 8-)
Vroeger hield ik dat nog wel vol, een hele dag met de bus reizen. Tegenwoordig haak ik wat sneller af (na afgelopen zomer van Harderwijk naar Harlingen gereisd te hebben op zo'n goedkoop weekend-kaartje toch maar terug de trein genomen :X ).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

En we hebben zeer waarschijnlijk de lijst met ministers te pakken, aldus de Telegraaf
Naast Rutte als minister-president en Asscher als vicepremier op Onderwijs noemt de krant verder: VVD'er Blok op Economische Zaken of Defensie, PvdA'er Dijsselbloem op Financiën, Schippers van de VVD op Volksgezondheid, PvdA'er Bussemaker op Sociale Zaken, onderhandelaar Kamp namens de VVD op Defensie of Economische Zaken, PvdA'er Plasterk op Binnenlandse Zaken, Schultz van Haegen namens de VVD op Infrastructuur en Milieu, PvdA'er Timmermans op Buitenlandse Zaken, VVD'er Opstelten op Veiligheid en Justitie en PvdA'er Ploumen op Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking. De dertiende programmaministerspost zou naar een VVD'er gaan, naar wie is nog niet bekend.
Die asfaltqueen rot helaas niet op -o-

Verder jammer dat Bussemaker weggaat van de HvA, ze had net lekker de zweep erover -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door AppleMoose »

Behoorlijke kiespijn sinds gisteravond, vanmiddag met veel moeite afspraak kunnen regelen bij de tandarts.
Wel een andere dan mijn gewone tandarts, want die praktijk is (uiteraard :evil: ) op vrijdag gesloten...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Justin »

Caspar schreef:Google translate kent het woord Andreaskruis niet, maakt er van:
kruis van St. Andrew
Hip hoor.
U bedoelt Crossbuck?

EDIT: Of Saltire, hoe je het ding ook noemt (zie wikipedia) :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door AppleMoose »

Ronaldussen schreef:Behoorlijke kiespijn sinds gisteravond, vanmiddag met veel moeite afspraak kunnen regelen bij de tandarts.
Wel een andere dan mijn gewone tandarts, want die praktijk is (uiteraard :evil: ) op vrijdag gesloten...
Nou, daar zat dus een flink gaatje onder een al eerder aangebrachte vulling, dat tot aan de zenuw zat. Kon kiezen tussen trekken of wortelkanaalbehandeling...
De kies had verder geen functie meer omdat deze al voorbij de laatste kies van het ondergebit zat, dus maar laten trekken. Erg fijne tandarts, denk er serieus over na om van praktijk te wisselen :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

kloterdeboter :neg:

Hele dag niets aan de hand, in de avond wil ome Fles even naar Enschede, en ja hoor, de treinen rijden weer eens niet.

Afbeelding
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Thom91 »

Ome fles moet gewoon 30 min eerder op reis gaan. En je had vlak voor vertrek ns.nl op mobiel.ns.nl of Reisplanner Xtra moet checken voor verstoringen :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Ome fles moet gewoon 30 min eerder op reis gaan. En je had vlak voor vertrek ns.nl op mobiel.ns.nl of Reisplanner Xtra moet checken voor verstoringen :mrgreen:
Ome fles kan 30 minuten eerder de volle mep betalen terwijl hij een WeekendVrij heeft. Ome fles gaat dus niet een half uur eerder weg.

En die verstoring stond toen nog niet op mobiel.ns.nl. Alleen een storing bij t Harde, met een omreisadvies via Dv. Nou, dat heb ik dus maar niet meer afgewacht, dat lijkt me duidelijk :')
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

En de verstoring is op het moment dat ik dit stukje zit te typen alweer voorbij volgens de site van de ns. Dus fles kan gerust gaan :wink: .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten