Mag ik even kwijt #119

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Fles »

ja. Rennen voor de trein van 20:19, dat is 21:13 in Enschede, dat is met lopen naar de stad like 21:35-21:40 in de kroeg, jas uit, drie man hoi zeggen, gauw een pilsje in je strot gieten want rond 22:00 moet je weer de jas aan hebben om de laatste trein van 22:27 te halen. Goed idee :')
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Justin »

Doet me denken aan Herman Finkers die in Kloten aankomt...

Het is zondag in dat kleregat - winkels dicht, kroegen gesloten ,ik dacht bij mijzelf "dit is dus mooi..." :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door AppleMoose »

Ik vond de nieuwe tandarts zo fijn, dat ik er vanavond weer naar toe wilde... :')
Hechting liet ineens lo3s en het begon weer hevig te bloeden, dus hebben ze weer opnieuw gehecht. -o-

Ik had een hoop plannen voor mijn vrije dag vandaag, maar is dus allemaal niets van terecht gekomen... :N
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Vinny »

Justin schreef:Doet me denken aan Herman Finkers die in Kloten aankomt...

Het is zondag in dat kleregat - winkels dicht, kroegen gesloten ,ik dacht bij mijzelf "dit is dus mooi..." :mrgreen:
Klopt wel wat hij zegt. Zwitserland is nog redelijk conservatief als het gaat om winkeltijden. En er zijn minder kroegen, wellicht ook omdat een pilsje redelijk duur is. Nja, in de wintersportgebieden heb je natuurlijk wel een appres-ski hut :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door deadlock »

Goeiendag, kan iemand even de klok 12 uur achteruit zetten?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door deadlock »

Fles schreef:ja. Rennen voor de trein van 20:19, dat is 21:13 in Enschede, dat is met lopen naar de stad like 21:35-21:40 in de kroeg, jas uit, drie man hoi zeggen, gauw een pilsje in je strot gieten want rond 22:00 moet je weer de jas aan hebben om de laatste trein van 22:27 te halen. Goed idee :')
Inderdaad. Ik snap niet dat mensen dat niet zelf kunnen bedenken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Daantje »

Ronaldussen schreef:Ik vond de nieuwe tandarts zo fijn, dat ik er vanavond weer naar toe wilde... :')
Hechting liet ineens lo3s en het begon weer hevig te bloeden, dus hebben ze weer opnieuw gehecht. -o-

Ik had een hoop plannen voor mijn vrije dag vandaag, maar is dus allemaal niets van terecht gekomen... :N
Vervelend dat soort dingen (n) Ik heb twee weken terug twee kiezen laten trekken bij de kaakchirurg en toen kreeg ik 's avonds ook een nabloeding. Het was toen redelijk gestopt toen ik ging slapen maar 's ochtends werd ik wakker met een enorm stolsel in m'n mond wat ik ook niet los durfde halen omdat ik bang was dat het weer open ging. Heel naar en vervelend was dat. Gelukkig ging het daarna wel gauw beter. Sterkte ermee hoor, tis geen pretje. Als ik je een tip mag geven: eerste dag echt niet spoelen en ik heb toen ook m'n tanden even een keertje niet gepoetst.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door marvinkok »

Fles schreef:ja. Rennen voor de trein van 20:19, dat is 21:13 in Enschede, dat is met lopen naar de stad like 21:35-21:40 in de kroeg, jas uit, drie man hoi zeggen, gauw een pilsje in je strot gieten want rond 22:00 moet je weer de jas aan hebben om de laatste trein van 22:27 te halen. Goed idee :')
Of doortrekken tot de eerste trein van zaterdag ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

Daantje schreef:
Ronaldussen schreef:Ik vond de nieuwe tandarts zo fijn, dat ik er vanavond weer naar toe wilde... :')
Hechting liet ineens lo3s en het begon weer hevig te bloeden, dus hebben ze weer opnieuw gehecht. -o-

Ik had een hoop plannen voor mijn vrije dag vandaag, maar is dus allemaal niets van terecht gekomen... :N
Vervelend dat soort dingen (n) Ik heb twee weken terug twee kiezen laten trekken bij de kaakchirurg en toen kreeg ik 's avonds ook een nabloeding. Het was toen redelijk gestopt toen ik ging slapen maar 's ochtends werd ik wakker met een enorm stolsel in m'n mond wat ik ook niet los durfde halen omdat ik bang was dat het weer open ging. Heel naar en vervelend was dat. Gelukkig ging het daarna wel gauw beter. Sterkte ermee hoor, tis geen pretje. Als ik je een tip mag geven: eerste dag echt niet spoelen en ik heb toen ook m'n tanden even een keertje niet gepoetst.
Bij mij zijn er in het verleden ook vaak kiezen getrokken, maar er is bij mij nog nooit gehcht. En En wat Daantje zegt over de bloeding klopt wel hoor :wink: . Het komt wel goed, alleen het heeft een beetje tijd nodig.

Tijd heelt alle wonden is een bekend spreekwoord. In dit geval kan het het spreekwoord letterlijk opvatten :wink: .
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door deadlock »

Waarom staat de IC van 3:07 niet twee keer in de reisplanner van aankomende nacht.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Thom91 »

Wordt door bijsturing extra ingelegd.
Komt wel goed schatje.
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Reiziger Delft »

Omdat het maar 1x 3:07 is? Het wordt wel 2x 2:07 :wink:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door webguy »

Ik denk dat de reisplanner dat niet echt snapt inderdaad - planningen worden vast gemaakt zonder tijdszone. Er is vannacht een heel team on call om te zorgen dat de boel goed gaat.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

Ben al drie dagen mijn bril kwijt :X . Overdag gaat het best redelijk goed zonder, alleen in de avond begin ik er een beetje last van te krijgen. Met name bij het tv kijken.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door hauptbahnhof »

JE bril kwijt? Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Karl »

Dat is mij ook een keer overkomen. Toen lag die in de koelkast, :') tip om ook eens te kijken dus. :mrgreen:
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Daantje »

Ik ben ook wel eens van huis weggegaan zonder bril, toen dacht ik op de fiets ook 'wat is het mistig' :D
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Wat baal ik er soms van dat ik op Zaterdag school heb. Vandaag was de open dag bij Arriva in Den Bosch en ik kon er dus niet naartoe :( wat had ik graag een rondje gereden met een bus.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Je was toch geslaagd of ga je nu door voor de Hamburger University?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Michael »

Ik was geslaagd voor niveau 2. Ik ben nu bezig met niveau 3.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

Heb mijn bril inmiddels weer gevonden. Hij zat nog in mijn sporttas :wink: . En mijn sporttas had ik vanmiddag weer nodig.
Daantje schreef:Ik ben ook wel eens van huis weggegaan zonder bril, toen dacht ik op de fiets ook 'wat is het mistig' :D
Dat had ik ook een keertje. Maar toen had ik een hogere sterkte als wat ik nu heb. Ben toen wel terug naar huis gegaan, want zonder bril ging toch echt niet. En dat terwijl ik nu redelijk goed zonder kan.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

Karl schreef:Dat is mij ook een keer overkomen. Toen lag die in de koelkast, :') tip om ook eens te kijken dus. :mrgreen:
Wat doet een bril nu in koelkast?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Daantje »

KM46 schreef:Heb mijn bril inmiddels weer gevonden. Hij zat nog in mijn sporttas :wink: . En mijn sporttas had ik vanmiddag weer nodig.
Daantje schreef:Ik ben ook wel eens van huis weggegaan zonder bril, toen dacht ik op de fiets ook 'wat is het mistig' :D
Dat had ik ook een keertje. Maar toen had ik een hogere sterkte als wat ik nu heb. Ben toen wel terug naar huis gegaan, want zonder bril ging toch echt niet. En dat terwijl ik nu redelijk goed zonder kan.
Ik ben ook terugegaan ook al heb ik geen sterke bril. Een dag werken zonder vind ik toch echt niet fijn.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door ODRAIL »

Ja ik weet het. Zonder bril lopen is niet fijn ook al heb ik maar slechts - 1 aan beide ogen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Thom91 »

Net The Amazing Spiderman gekeken, toffe film! :)
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten