Mag ik even kwijt #5

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Mark »

Mark schreef:...op het asfalt met twee bloedende handen... :(
Reiziger Ddrs schreef:... topje van m'n rechter wijsvinger gebrand aan een warme plaat...
Daantje schreef:... ik schaafde gisteren het topje van m'n duim af met de kaasschaaf ...
Goed, wiens handen zijn hier nog wel heel? :mrgreen:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Aking »

Los van wat afgekloven nagels zijn ze hier nog aardig heel 8-)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door webguy »

Ik was gister als uitzendkracht aan 't werk in een drukkerij en heb nu een lelijke papiersnee in m'n pink (U-vormig nog wel...): telt dat ook?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Geert »

Hier nog hele vingers en handen. Ik zal maar niet afkloppen, wie weet wat er kan gebeuren :mrgreen:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Wubbo »

Ik zal de vingers van Geert zometeen wel even breken dan :P
Doc Zenith
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 12:14
Locatie: Gn

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Doc Zenith »

Vandaag was ik ff in de Inktpot.

Die is best wel netjes van binnen zeg :pos:
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Bastiaan »

Ik heb mijn vingers morgen en overmorgen nog nodig om enquêtes uit te delen dan wel in te vullen. Wil natuurlijk niet zeggen dat er na overmorgen van alles mee mag gebeuren :P

*Klopt ook maar af* :|
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Justin »

Wubbo schreef:Ik zal de vingers van Geert zometeen wel even breken dan :P
Arme Geert! Ik zal erop controleren vrijdag ;).
Daantje schreef:@ Justin: als ik je één tip mag geven: probeer te voorkomen dat je op het eind alleen nog maar moet typen en verder niets meer kan doen. Dan heb je de mogelijkheid om dingen af te wisselen en kan je het al een heel eind voorkomen.
Ach ik plan altijd alles dik van te voren. Heb m'n hele periode t/m januari al ingepland. Ik kom uit op 12 uur werken in Amersfoort, 8 uur werken in Utrecht, 20 uur voor m'n thesis, laat staan van bij elkaar 15-20 reistijduren.... dan nog weekenden... weg naar Parijs, kerstdagen, voorstellingen :p.

Kortom, volgeboekt :P, dus ik zal wel moeten :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daan »

Zal ik ook nog even meedoen: ik heb vorige week een soldeerbout langs een vinger gehaald, ook niet bepaald aan te raden... :P
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Geert »

Ik heb bijna een half jaar lang een gat in mijn pols gehad toen iemand daar een lijmpistool in duwde. Ook niet aan te raden ;)
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door MdJ »

Iemand's knie proberen te vangen, tussen je pink en ringvinger is ook niet aan te raden... :mrgreen: Gevolg: pink uit de kom.. en na 2 weken nogsteeds 1,5x zo dik... :evil:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door ODRAIL »

Mark schreef:Goed, wiens handen zijn hier nog wel heel? :mrgreen:
De mijne zijn ook nog heel, al kan er morgen zo weer een snee in zitten van het scherpe papier. We hebben zelfs een papiersoort waarmee je dik grijs plakband mee kan doorsnijden. :shock:
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Dubbele P »

Afgelopen weekend mijn vinger tot bloedens toe geschaafd aan de stekkerdoos toen ik er een stekker in wilde stoppen... :oops:
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door mb90 »

Hier nog een pijnlijk verhaal, alleen heb ik gelukkig zelf niks. Ik wilde vanmiddag weer eens gaan fotograferen op de Zuiderparkweg bij het voorplein van Ahoy. Nadat ik een stukje verderop een andere leuke bus gefotografeerd had, ging ik daar om 16:15 uur heen. Ik stond er net te wachten op een volgende leuke bus, toen het plein achter me ineens vol liep met een groep Turken en een groep Antillianen. De Antillianen begonnen toen aardig op de Turken in te slaan met ijzeren staven, messen, slagersmessen en een soort hakbijlen, maar dan voor in de keuken. Ik ben hem toen maar snel gesmeerd, want ik vond het maar niks. Toen ik wegliep zag ik nog net dat 1 Turk flink bloedde (het stroomde eruit) was en snel met een auto naar het ziekenhuis gebracht werd. De Antillianen vluchtten toen snel weg. Toen ze net weg waren kwam de politie en daartegen heb ik gelijk mijn verhaal verteld. De agent vroeg nog of ik de daders gefotografeerd had, maar dat durfde ik niet toen ik al hun ''gereedschap" zag.

Het was me dus wel een uurtje spotten. Ik heb genoeg gespot, alleen niet echt wat ik van te voren wilde en gedacht had...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daan »

Heftig :shock:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Caspar »

Ik ben met een bonuskaart door de security gekomen het perron op in Asd afgelopen week 8-)

(nadat eerder een railrunner, weekendretourtje uit 2007, overgangsbewijs en een ongestempeld kaartje waren gelukt)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Wubbo »

Dubbele P schreef:Afgelopen weekend mijn vinger tot bloedens toe geschaafd aan de stekkerdoos toen ik er een stekker in wilde stoppen... :oops:
Hoe doe je dat? :lol:
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Dubbele P »

Nou het was een doos met kinderbeveiliging, waardoor je sowieso al harder moet duwen om de stekker erin te krijgen. Daarbij waren de pinnetjes van de stekker van de soldeerbout een beetje naar binnen gebogen, waardoor het niet geweldig paste allemaal. :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door STF »

Ik had hier laatst een kampeerder die een fikse kortsluiting maakte, doordat de contacten van de randaarde wat te ver naar binnen gebogen waren. Hij stopte de stekker erin, met wat extra kracht, want het leek er niet in te willen (hij was dus de randaarde contacten steeds verder naar binnen aan het duwen), en opeens was het BOEM, FLITS. Aarding helemaal het voedende contact ingeduwd.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daan »

Dubbele P schreef:Nou het was een doos met kinderbeveiliging, waardoor je sowieso al harder moet duwen om de stekker erin te krijgen. Daarbij waren de pinnetjes van de stekker van de soldeerbout een beetje naar binnen gebogen, waardoor het niet geweldig paste allemaal. :P
Die hete soldeerbout niet tegen je vingers gehouden? :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door deadlock »

*O* EMC is weer goed bezig. Ze denken dat wij Telenet Operations in Hoboken zijn xD
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daantje »

Wat is er mis met het EMC?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door webguy »

Ik denk dat er beetje verschil van gedachte is hier ;)
Daantje heeft het waarschijnlijk over het Erasmus Medisch Centrum, en deadlock over het bedrijf EMC die computer troep maakt/bouwt/verkoopt :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Daantje »

Ik heb het over het Erasmus MC ja, maar hun medische faculteit heet wel Hoboken ;)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #5

Bericht door Caspar »

Wat ik me zo maar ineens afvraag, vanaf december wordt de 4000 serie ipv naar Uitgeest gekoppeld aan de 4500 IC naar Enkhuizen in Amsterdam. Wordt er dan met Sgmm gereden vanaf Enkhuizen naar Amsterdam (en dus verder naar Rotterdam) in een IC?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten