Reader: Foxit (gratis), helpt je iig nog even vooruit ;)KM46 schreef:Ja dat weet ik ook wel. Maar ik heb tot op heden nog geen tijd gehad om een alternative reader / editor te kopen. Misschien gaat het in november lukken.
Het grote computertopic! #9
Re: Het grote computertopic! #9
Re: Het grote computertopic! #9
PDF is op zich geen verkeerd formaat, maar die Adobe Reader is gewoon een gedrocht. Gelukkig heb je dat op een Mac niet nodig *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Het grote computertopic! #9
Eindelijk istie er. Ice Cream Sandwich voor me Galaxy Tab 10.1. Dat ding draait weer als een zonnetje! *O*
Komt wel goed schatje.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Ik heb Jelly Bean op mn Kruidvat Tabletje, draait ook super :)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39195
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Nu pas? Ik heb m'n Galaxy Tab 10.1 toch al een tijdje ondertussen (ruime twee maanden geloof ik) en die draait al sinds ik 'm heb gekocht op Android 4.0.3Thom91 schreef:Eindelijk istie er. Ice Cream Sandwich voor me Galaxy Tab 10.1. Dat ding draait weer als een zonnetje! *O*
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Het grote computertopic! #9
Zojuist de mailbox weer eens uitgemest. Het werd hoog tijd .
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39195
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Tja, zeg dat dan Dat ene essentiële cijfertje had je nou net niet vermeld.Thom91 schreef:Ik heb de Tab 1. Niet Tab 2 ;)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Samsung maakt het ook niet makkelijker door ze allebei de Tab 10.1 te noemen, waarbij een de Tab 2 is en de ander de Tab 1. Oh ja, en we hebben ook een 8.9" versie en een 7.1" versie...
Re: Het grote computertopic! #9
Ja ho is even, op mijne staat gewoon Samsung Galaxy Tab. Bij jou staat er waarschijnlijk Samsung Galaxy Tab 2.Daniel schreef:Tja, zeg dat dan Dat ene essentiële cijfertje had je nou net niet vermeld.Thom91 schreef:Ik heb de Tab 1. Niet Tab 2 ;)
Wie maakt hier nou de misser met dat essentiële cijfertje?
Komt wel goed schatje.
Re: Het grote computertopic! #9
Oom pleurt een nieuwe TV neer bij Oma maar sluit hem niet aan op de UPC. Vervolgens komt mijn tante, doet het helemaal fout en dan kunnen mijn vader en ik het oplossen... Hang nu al 20 minuten aan de lijn bij die graftoko.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Zo erg kan dat toch niet zijn? Ik heb tot nu toe erg goede ervaringen met UPC. Niet helemaal tevreden dat ik niet meteen Horizon kreeg, maar dat is detail.
Of is de TV pre-HDMI en heeft ze wel een digitaal TV kastje?
Of is de TV pre-HDMI en heeft ze wel een digitaal TV kastje?
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Ik heb vreselijke ervaringen met UPC :O idd lang wachten en slechte service.
Re: Het grote computertopic! #9
Dat hadden heel veel mensen ook met ziggo, terwijl wij thuis alleen maar sneller internet kregen en nooit problemen mee gehad.
Komt wel goed schatje.
Re: Het grote computertopic! #9
Hebben de kabelbedrijven geen internetfora waarop je vragen kan stellen, info kan opzoeken en de klantservice kan benaderen. Bij Canaldigitaal (satelliet) werk dit prima.
Re: Het grote computertopic! #9
Ze heeft een nieuwe TV maar daarvoor moet je een CI+ kaart hebben. Dus was oom terug naar de winkel gegaan en daar voor 2 cent een kaart gekocht en het abonnement aangepast van mijn oma. Daar ging het al fout want hij kreeg ook een nieuw internetmodem mee?!?
Mijn tante snapte er niets van dus ging via msn zeuren dat oma alleen Nederland 1 had.
Komen mijn vader en ik er: huh? Nieuwe TV? En alleen Nederland 1? Dus ik eens de handleiding gevolgd, blijft de authenticatie van de kaart meer dan een uur hangen. Dus ik UPC bellen op de faxfoon van mijn oma. Eerst 25 minuten in de wacht gehangen, vervolgens willen ze elk intiem detail weten van mijn oma en de spullen die ik heb en vervolgens krijg ik te horen: wij weten van niets, over drie werkdagen werkt het misschien...
Mijn tante snapte er niets van dus ging via msn zeuren dat oma alleen Nederland 1 had.
Komen mijn vader en ik er: huh? Nieuwe TV? En alleen Nederland 1? Dus ik eens de handleiding gevolgd, blijft de authenticatie van de kaart meer dan een uur hangen. Dus ik UPC bellen op de faxfoon van mijn oma. Eerst 25 minuten in de wacht gehangen, vervolgens willen ze elk intiem detail weten van mijn oma en de spullen die ik heb en vervolgens krijg ik te horen: wij weten van niets, over drie werkdagen werkt het misschien...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Ja, zo ging dat bij mij over het internet dus ook. Eerst moet je een half uur wachten, dan vragen ze vervolgens een half uur lang wat voor modem, router, kabels, computer, besturingsstysteem je hebt en wat voor lampjes je ziet om vervolgens te zeggen dat zij het niet ondersteunen oid (n) Ik heb nu Online (en Digitenne) en heb er nog nooit gezeik mee gehad.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Dat klinkt inderdaad erg raar - als het goed is kan je de smartcard die in je Digitale TV kastje zit gewoon in die CI module steken. Overigens kan je ook gewoon nog HDMI of analoog er in stoppen een CI+ module "moet" niet - het werkt alleen "beter" omdat je niet een apart kastje hebt.Bee schreef:Ze heeft een nieuwe TV maar daarvoor moet je een CI+ kaart hebben. Dus was oom terug naar de winkel gegaan en daar voor 2 cent een kaart gekocht en het abonnement aangepast van mijn oma. Daar ging het al fout want hij kreeg ook een nieuw internetmodem mee?!?
Re: Het grote computertopic! #9
Mijn oma had nog geen digitale TV. Mijn oma is stokoud en al sinds 1937 doof dus we houden alles zo simpel mogelijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Ok, dan klopt het op zich - waarschijnlijk heeft je oom met die CI module "Alles in 1" genomen, vandaar dat modem. Verder zijn er twee fabrikanten van CI-modules - de een werkt beter op bepaalde TVs, de ander beter op andere tvs.
Re: Het grote computertopic! #9
Nee, mijn oom heeft geen alles in een genomen, maar iets met fiberpower 30 ofzo. Mijn oma had altijd UPC Internet Easy. Het enige wat die gozer van de Mediamarkt had moeten doen is de digitale tv van zes euro per maand aan het pakket toevoegen, niet het hele abonnement overhoop gooien om vervolgens de boel niet aan UPC door te geven. Bij Ziggo is digitale TV gewoon gratis en hoef je ook niets aan je abonnement toe te voegen.
Mijn beeld van UPC is trouwens al ernstig vertroebeld door de verhalen die mijn vader vertelde toen hij er een jaar als consultant werkte bij het regiokantoor in Ede, daar was het namelijk een puinhoop van jewelste, zowel figuurlijk in het computer als letterlijk, met dozen vol orders die men kwijtraakte enzo. In 2001 ging mijn tweede opa dood en toen heeft het regiokantoor in Apeldoorn nog een jaar lang geweigerd zijn aansluiting op te zeggen want dan had meneer toch echt zelf contact op moeten nemen met UPC. Maar dat kan helemaal niet als zowel hij als zijn vrouw al meer dan een jaar dood zijn
Mijn beeld van UPC is trouwens al ernstig vertroebeld door de verhalen die mijn vader vertelde toen hij er een jaar als consultant werkte bij het regiokantoor in Ede, daar was het namelijk een puinhoop van jewelste, zowel figuurlijk in het computer als letterlijk, met dozen vol orders die men kwijtraakte enzo. In 2001 ging mijn tweede opa dood en toen heeft het regiokantoor in Apeldoorn nog een jaar lang geweigerd zijn aansluiting op te zeggen want dan had meneer toch echt zelf contact op moeten nemen met UPC. Maar dat kan helemaal niet als zowel hij als zijn vrouw al meer dan een jaar dood zijn
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Waarom kan de Mediamarkt opeens UPC abonnementen wijzigen? Daar ligt me de fout lijkt me? Maar inderdaad, zodra je gaat wijzigen komen alle rare apen uit de mouw...
Re: Het grote computertopic! #9
Bij de MediaMarkt beweerde de medewerker tegen mijn oom dat je bij hun direct het CI+-modulepakket mee kon krijgen zonder verdere activatie en dat ze daar ook je UPC-abo konden aanpassen, dan moest je even je klantnummer opgeven en dan konden ze het aanpassen, maar
a.) Moet je dat ding dus wel activeren bij de telefonische helpdesk van UPC à 10 cent per minuut
b.) Kunnen ze blijkbaar wel je klantgegevens van UPC ophalen (alles klopte namelijk), maar kunnen ze het niet aanpassen.
Ik vertrouw het zaakje echter nog niet helemaal, want voor je het weet zet die bestelling bij de Mediamarkt toch door en heeft mijn oma opeens twee klantnummers met twee internetpakketten, je weet het tenslotte nooit bij UPC.
a.) Moet je dat ding dus wel activeren bij de telefonische helpdesk van UPC à 10 cent per minuut
b.) Kunnen ze blijkbaar wel je klantgegevens van UPC ophalen (alles klopte namelijk), maar kunnen ze het niet aanpassen.
Ik vertrouw het zaakje echter nog niet helemaal, want voor je het weet zet die bestelling bij de Mediamarkt toch door en heeft mijn oma opeens twee klantnummers met twee internetpakketten, je weet het tenslotte nooit bij UPC.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Het grote computertopic! #9
Wanadon't had ooit een forum, dat moet een van de meest vreselijke plaatsen van het internet zijn geweest. Maar goed dat ze die hele toko na een paar reanimatiepogingen eindelijk hebben gesloten.KM46 schreef:Hebben de kabelbedrijven geen internetfora waarop je vragen kan stellen, info kan opzoeken en de klantservice kan benaderen. Bij Canaldigitaal (satelliet) werk dit prima.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Het grote computertopic! #9
Wanadoo is nu Online toch? Daar ben ik juist weer heel tevreden over.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 gasten