Open dag Goed Bezig Bus met Michael, Milou en Mijack1985.

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Open dag Goed Bezig Bus met Michael, Milou en Mijack1985.

Bericht door mijack1985 »

Vandaag ben ik samen met mijn dochter Milou en medeforumlid Michael1988 naar de open dag van Goed Bezig Bus geweest. Ja mijn dochter ging mee, omdat mijn vriendin dit weekend nachtdienst had in de zorg. En het leek mij voor haar ook wel leuk. Uiteindelijk hadden we rond 10 uur afgesproken bij centraal station en liepen we vervolgens richting de Arriva remise.

Mijn eerste foto is van de elektrische Volvo 7700. Later op de middag kregen we nog een uitgebreide uitleg over de bus.
Afbeelding

Verder stond er ook een Wright uit de 5900 serie. Deze was beplakt in OV chipcard style. Niet echt geslaagd naar mijn mening. Nog met de chauffeur gepraat die deze bus heeft gebracht. Was er een uit het DAV gebied. We hadden het o.a gehad over de begindagen van Arriva aldaar, met het gehuuurde oude spul. *bus*
Afbeelding

Afbeelding

Ook stonden er wat oude bussen zoals een Daf BBA en een blauwe Leyland Verheul ZO'er.
Afbeelding

Afbeelding

Daarnaast stonden er ook twee Veolia bussen. Een Volans en Brabantliner.
Afbeelding

Afbeelding

Na een tijdje besloten we ook maar om achter het stuur plaats te nemen. E&R Opleidingen hadden 2 bussen beschikbaar gesteld. Een Berkhof Ambassador en Den Oudsten Alliance. Mike en ik reden een rondje in de Ambassador. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

En ondertussen kwam ook de pendelbus weer terug van zijn ronde.
Afbeelding

Ook Milou vermaakte zich achter het stuur.
Afbeelding

Daarna weer een rondje over het terrein gedaan. Met o.a de uitleg over de elektrische bussen, wasstraat en werkplaats en een jongedame wilde nog een fot maken van ons drieën.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rond de klok van half twee zaten het er voor Milou en mij helaas alweer op. Michael bleef nog en reed nog een rondje met de bussen van E&R. Op de weg terug kwamen we de pendelbus weer tegen.

Afbeelding

Ondanks de kou was het toch een zeer geslaagde dag. :mrgreen: :pos:

Voor de reportage van Michael: klik hier

En als bonus nog twee foto's uit Ede, later die dag. Waar we nog een kinderfeestje hadden.

Afbeelding

Afbeelding
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Open dag Goed Bezig Bus met Michael, Milou en Mijack1985

Bericht door Michael 1988 »

Jouw foto's zijn beter geslaagd als die van mij. Wordt voor mij tijd voor een nieuwe camera.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Open dag Goed Bezig Bus met Michael, Milou en Mijack1985

Bericht door Meltrain »

Leuk verslag met dito foto's. :pos:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Open dag Goed Bezig Bus met Michael, Milou en Mijack1985

Bericht door mijack1985 »

Thanks Meltrain, Michael wordt misschien idd tijd voor een nieuwe camera :wink:
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten