Werkzaamheden MerwedeLingeLijn op 12-10

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Werkzaamheden MerwedeLingeLijn op 12-10

Bericht door Daniel »

Een klein raadseltje... bij de Arriva-store in Dordrecht hangen momenteel twee werkzaamheden posters. Eentje daarvan heeft het over werkzaamheden op Leerdam - Geldermalsen van 12 oktober t/m 15 oktober 13.30 uur, de andere over werkzaamheden op Dordrecht - Sliedrecht op 12 oktober t/m 12.30 uur.
Dat zou dus betekenen dat er op zondag 12 oktober in de ochtend alleen tussen Sliedrecht en Leerdam gereden wordt, waarvoor dan al op zaterdagnacht materieel in Sliedrecht achtergelaten moet worden.

De beide posters verwijzen naar de Arriva-website, die echter niet meer weet te melden dan dat er geen werkzaamheden bekend zijn :roll: NS maakt het nog leuker: op de werkzaamhedenpagina staan de werkzaamheden bij Leerdam twee keer vermeld.
Maar de grote vraag: zijn er nu wel of geen werkzaamheden tussen Dordrecht en Sliedrecht op de bewuste zondagochtend :P Bij Leerdam zijn ze er zowiezo, het was al eerder in de media aangekondigd dat de spoorbrug over de Hollandse Waterlinie half oktober vervangen zou worden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Werkzaamheden MerwedeLingeLijn op 12-10

Bericht door webguy »

Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Werkzaamheden MerwedeLingeLijn op 12-10

Bericht door Daniel »

Tja, da's dus de situatie die je zou vermoeden als je de informatie die NS geeft bekijkt. Maar waar komt dan die aankondiging van Arriva vandaan... in de treinen heb ik namelijk tot nu toe alleen de poster over Dordrecht - Sliedrecht zien hangen, niet die over Leerdam - Geldermalsen :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Werkzaamheden MerwedeLingeLijn op 12-10

Bericht door Daniel »

Arriva.nl meldt nu...
Arriva schreef:Stremming Dordrecht-Sliedrecht op zondag 12 oktober
Werkzaamheden aan het spoor Dordrecht - Sliedrecht op zondag 12 oktober. Bussen rijden in plaats van treinen tot 13.30 uur. De reistijd tussen Dordrecht – Sliedrecht v.v. duurt ongeveer 20 minuten. De reizigers van en naar Dordrecht Stadspolders kunnen gebruik maken van de stadsdienst. Afhankelijk van de bestemming, duurt uw reis dus ca. een half uur langer dan de reguliere treinreis.

Let op: ook tussen Leerdam en Geldermalsen is een stremming. Tussen Sliedrecht en Leerdam is de normale dienstregeling geldig.

Vanaf 12.30 uur rijdt alles weer normaal tussen Dordrecht en Leerdam.
Wanneer is die stremming nu afgelopen :P Over de werkzaamheden tussen Leerdam en Geldermalsen staat trouwens verder niks op de Arriva-site.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
lint41
Berichten: 441
Lid geworden op: ma 09 jun 2008, 19:49

Re: Werkzaamheden MerwedeLingeLijn op 12-10

Bericht door lint41 »

Vanaf 12:30 uur rijden de bussen normaal :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Werkzaamheden MerwedeLingeLijn op 12-10

Bericht door Fles »

Mja. KAN ik eindelijk eens die mooie nieuwe eSprut in, HEB ik eindelijk een Kruidvatjjkaartje voor een leuk rondje: Ja hoor, EN verbussing hier, EN geen Pimpel ook. Boutzooi. Zal je zien dat het zondag nog stralend weer is ook :shock:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Werkzaamheden MerwedeLingeLijn op 12-10

Bericht door Daniel »

En nu weer een gevalletje copy-paste...
Arriva schreef:Busdienstregeling Geldermalsen - Leerdam
De eerste bus uit Sliedrecht vertrekt om 07.18 uur. Er rijdt twee keer per uur een bus tot 12.18 uur. Vanaf 12.30 uur rijden er weer treinen.
En op zich is 't niet bijzonder dat de bussen niet op Stadspolders stoppen, da's namelijk al jaren zo bij stremmingen op dat stuk. Maar of het ook uit te leggen is... tijd hebben ze er zat voor, als je met de bus in Sliedrecht aankomt duurt het nog 20 minuten voor de trein komt :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 139 gasten