Mag ik even kwijt #120

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Thom91 »

Nog 2,5 uur vervelen op de HvA... zucht.. :P
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door deadlock »

Ik installeer servers maar ik ben wel uitgekeken op deze dag eigenlijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door webguy »

Is het zo erg?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door deadlock »

Nee het is gewoon saai en het wordt straks een marteling om MRTG aan de praat te krijgen. Wij gebruiken alleen SLES maar de meeste leuke dingetjes zoals MRTG zijn echt verschrikkelijk kut om daarop aan de praat te krijgen vanwege modules.derp.0.3.2.1.6.78.533.5 die geinstalleerd moet zijn. Wat dat betreft hadden ze beter naar Debian moeten kijken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door webguy »

Ah klinkt als mijn ervaring laatst om Citrix Receiver op Fedora te laten werken... Of de Flash Player Debugger versie (die alleen in 32 bit bestaat) op mn 64 bit Fedora.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Suus »

Bee schreef:Ik wordt kierewiet van mijn deurbel.

Ik ben natuurlijk een maand bezig geweest met monteurs om hem te repareren en sindsdien deed hij het ook. Vorige week had ik plotseling een monteur aan de deur staat die mijn deurbel kwam repareren, maar dat was niet nodig want hij deed het gewoon. Vanochtend kwam de pakketbezorger en toen deed de deurbel het niet :|
Vanochtend de postbode ondervangen, die ook merkte dat er iets niet klopte met de deurbel: niemand reageerde namelijk... Vervolgens langs de huismeesteres geweest, die heeft na wat aandringen wat testjes gedaan waarbij geen enkele halofoon het leek te doen. Na ook nog mijn buren gesproken te hebben met hetzelfde probleem zijn we tot de conclusie gekomen dat een monteur vorige week waarschijnlijk ernstig heeft zitten aanrommelen en daarbij de gehele installatie heeft gesloopt :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Michael »

Ik mag morgen en vrijdag om 4.00 mijn bed uit. Moet om 6.00 beginnen deze dagen. Morgen in het centrum en vrijdag op Steenakker.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Meltrain »

Maar gaat het nu om jouw voordeurbel, of om de bel om jouw woningcomplex binnen te komen?
Uit bovenstaande haal ik dat het om laatstgenoemde gaat, maar ik dacht dat de eerdere problemen juist met jouw voordeurbel te maken hadden?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Ik heb geen eigen deurbel, als iemand al binnen is en mijn aandacht wil, moeten ze op het raam kloppen. Wellicht wat ouderwets, maar wel zo effectief :lol:

Het betreft hier dus de deurbelinstallatie van het hele blok, waarbij iedereen een telefoon heeft in de keuken zodat je elkaar kan spreken als je beneden aanbelt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door STF »

Vroeger hadden we grasmaaiersoaps op dit forum, tegenwoordig deurbelsoaps, leuk! *O*
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door ODRAIL »

@ STF: Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het met de grasmaaier :wink: ?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door STF »

Heeft sinds enkele weken diesellekkage, er lijkt een lijm of kitrand te zijn losgelaten aan de zijkant van de dieseltank, waar de dieselmeter gemonteerd zit.
Voor de rest vrijwel geen problemen meer de laatste maanden, terwijl er nooit iets aan gerepareerd of veranderd is.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #119

Bericht door Ardan »

Bee schreef:de huismeesteres
Spannend! :shock:

Vanmiddag heb ik een slaapbank gekocht voor op mijn nieuwe kamer. Was nog een heel gedoe, aangezien ik hem vrij snel nodig had (ik ben vanaf vandaag definitief uitgeschreven bij de crisisopvang), kon ik niet wachten tot ze dat ding eens kwamen bezorgen, dat duurt minimaal een week. EN kost ook nog extra geld. Dus dan maar zelf naar huis brengen! Ik heb al eens eerder een kastje gekocht en die per bus naar huis vervoerd, doos woog 22 kilo. Mijn slaapbank weegt 25 kilo, is an sich nog prima te tillen. Maar deze doos was ietsjes groter.. groter dan ik zelf! 1,80 bij 1,10 m.. Dat was dus flink aanpoten, en terwijl ik bij de bushalte stond (Runshoppingcentre) bedacht ik me ineens dat ik er misschien niet eens de bus mee inmocht.. maar gelukkig wel. Achterin instappen, doos naar binnen drukken, blokkeerde het hele achterstuk, blij dat er op dat moment geen kinderwagen of rolstoel stond. Snipperling, overstappen van de 6 op de 5, zelfde verhaal.. gelukkig maar twee haltes en ik woon maar 50 meter van mijn bushalte (Douwelerwetering).
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door ODRAIL »

Heb je geen bed dan :wink: ?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Tja, dan merk je dat niet elke keten even goed is in het klein maken van hun dozen :P

@Ardan: De huismeesteres is niet echt spannend, het is eerder een walvis in een fleecevest :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Fles »

huismeesteres :D _O- Wat een woord joh _O_
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door deadlock »

Heel erg Duits inderdaad.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door marvinkok »

Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Dagren »

Hahaha, pas na drie keer lezen zag ik het woord 'prijs'.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door STF »

Ik verveel me dood...
Op donderdag ga ik meestal met mijn moeder een wandeling maken, maar aangezien het vandaag giet van de regen, kan dat niet. In dat soort gevallen ga ik meestal met het OV op pad of ik ga wat inkopen doen bij de bouwmarkt e.d.
Echter is het vandaag 1 november en dat is een feestdag in o.a. Luxemburg. Alle winkels zijn dicht, het OV rijdt de zondagdienstregeling (=twee keer per dag een trein/bus) en op de camping heb ik nog wel wat werk te doen, maar dat betreft allemaal buiten in de regen...
Gezellige feestdag, maar niet heus...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Het is Allerheiligen vandaag, echt een feestdag is het dus ook niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door marvinkok »

In sommige landen wel ;)
Duitsland is het ook een nationale feestdag. Dus nu lekker druk in Enschede met Duitsers, Den Bosch-supporters en ander volk dat op de extra markt afkomt. Daarom rijden er ook extra P+R pendels voor de Zuiderval en de extra parkeerplaatsen op het Diekmanterrein en Het Eeftink.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Alle medewerkers van de HvA hebben een mooie afscheidsbrief van Jet Bussemaker ontvangen. Jammer dat ze weggaat maar gezien het tempo waarmee ze op de HvA koers heeft gezet denk ik dat het een heel goede minister gaat worden, ondanks de besluiten in het regeerakkoord.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Het is Allerheiligen vandaag, echt een feestdag is het dus ook niet.
In bijv. Frankrijk is het een vrije dag. Volgens mij ook in sommige Duitse deelstaten. :Y
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Het is een dag om de doden te herdenken, niet om je kapot te eten en drinken aan een feestmaal.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten