Het Grote Blundertopic #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Ik zie zelfs mensen die hun portemonnee in hun kontzak hebben zitten en dan ongeveer OP de kaartlezer gaan zitten :roll:
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door deadlock »

Dat doe ik ook soms :$
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Ik wacht nog steeds tot ik find_your_spot weer tref als buschauffeur, dan kan ik eindelijk mijn Stockholmse Accesskort aan zijn verzameling overdoen. Die heeft bijna exact dezelfde chip namelijk, alleen is het opslaggeheugen maar half zo groot als die van de Nederlandse OV-Chipkaart.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

In Amsterdam is een ongeluk gebeurd. De politie komt kijken, handen in de zakken. Het dringende advies op de brug zelf is duidelijk tegen dovemansoren gericht. Of blindemansogen, in dit geval :')

Afbeelding

_O-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door STF »

Tja past deze nou beter in het blundertopic of het Luxemburg-topic:

Een buschauffeur vertelde me mopperend dat hij laatst om 22.15 uur aan zijn laatste rit voor die dag begon, na vijf minuten rijden verlaat je de bebouwde kom, op dat moment is de weg dan ook gelijk een stukje smaller, maar de bus zou nog net een andere bus of vrachtwagen kunnen passeren, mocht je die eventueel als tegenligger krijgen. Al slingerend door weilanden en bossen komt hij bijna aan bij het volgende dorpje, tot hij in de laatste bocht voor dat dorpje een politieauto langzaam ziet naderen, over het midden van de weg rijdend. JA ER KOMT EEN GROOT TRANSPORT AAN, U MOET DE BUS IN DE BERM PARKEREN.
Parkeren? Hier? Maar er staat elke tien meter een dikke boom in de berm, hoe moet ik daar een bus van twaalf meter tussen parkeren? Dus de bus toch maar zo dicht mogelijk tegen die bomen in de berm geparkeerd. Komt even later het grote transport om de bocht, bleek het zo breed te zijn dat zelfs een fietser er niet langs zou kunnen, dus met een bus kun je het wel helemaal vergeten.
Er zijn daar nergens zijwegen, je kunt echt geen kant op met die bus, dus de buschauffeur kon weinig anders doen dan twintig minuten achteruitrijden naar het voorgaande dorp... PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP...
Nog een geluk dat het een nieuwe Mercedes Integro betrof, die hebben twee krachtige achteruitrijlichten (en de oude Intregro's maar eentje, die bovendien nauwelijks licht geeft), want die weg is volledig onverlicht.
Boos was hij op de politie, hoe ze nou toch zo'n fout konden maken om de weg niet volledig af te sluiten. :neg:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Ik vond het al zo raar dat ik geen scherpe foto's kreeg vanmorgen op 't werk. Bleek de camera op handmatig scherpstellen te staan i.p.v. op automatisch scherpstellen. Duurde toch wel heel lang voor ik dat door had :P

Later was ik nog wat monsters aan het maken in de volgorde zoals ze in een mail stonden (en ook zo genummerd), terwijl ik ze in m'n kladblok in een andere volgorde maar ook oplopend genummerd had opgeschreven. Gelukkig kwam ik er op tijd achter zodat ik de juiste samenstelling bij het juiste nummer in m'n labjournaal kon zetten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Dexter »

Ik krijg ineens visioenen van Eva Jinek die in een flitsend decor iets zit voor te lezen. "Goedenavond en welkom bij het NOS Labjournaal." :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Gisteren op het werk. De shakemachine is nu definitief overleden. Als het goed is komt woensdag de nieuwe machine dus tot woensdag kunnen wij geen shakes verkopen. Ik neem tenminste aan dat ze deze niet meer laten maken. Afijn. Ik deed gisteren een poging om hem te maken. Wil ik er een onderdeel uit halen waar ik dacht dat het aan lag. Maar voordat je die eruit kan halen moet je er een stangetje uithalen waar de shakemix doorheen loopt. Het lukte moeilijk dus ik zette wat meer kracht en toen volgde er een explosie van shakemix. Alles in de directe omgeving van de machine zat onder de shakemix inclusief ikzelf. :oops: Uiteindelijk heb ik hem niet meer aan de praat gekregen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

Dexter schreef:Ik krijg ineens visioenen van Eva Jinek die in een flitsend decor iets zit voor te lezen. "Goedenavond en welkom bij het NOS Labjournaal." :mrgreen:
Boobies! :@
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Het ging lekker in de supermarkt gisterenavond :')

Ik liep naar de weegschaal om een bonnetje voor de prei te halen (prei hoef je niet te wegen maar je moet wel een bonnetje voor het aantal stuks maken) en nadat ik het bonnetje op het zakje had geplakt struikelde ik over een enorme bezem :')

Vervolgens bij het brood. Ik wilde een stokbrood maar er zat een sticker op van het veel duurdere volkoren vloerbrood, dus die mochten eerst allemaal omgestickerd worden door het broodmeisje

Even later stond ik bij de statiegeldautomaat toen ik een enorm gerinkel hoorde, een medewerker bleek paar literflessen Jillz omgegooid te hebben: alles kapot :')

Tot slot had ik een korting gewonnen bij de zelfscan, dus dan moet er iets meer moeite gedaan worden bij het betalen. De kassamedewerkster maakt met haar sleutel het kastje open zodat ze de betaling kan doorsturen naar de balie en vervolgens valt de deur eraf bovenop mijn tenen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door ODRAIL »

Niets gebroken op gekneusd hoop ik :shock: ?
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ennes »

Geen blunder van mij, maar van een reiziger gisteren op Ledn.

Nadat ik had gefloten en de sleutel had omgedraaid, de automatische sluitfluit klonk en de deuren zich sloten, besloot een reiziger zich alsnog tussen de sluitende deuren te werken, door deze met de handen open te trekken en de trein in te springen.

Vervolgens ben ik naar die reiziger toegelopen en heb deze toch maar even vriendelijk toegesproken. Nadat hij dit had aangehoord en excuus had aangeboden, vroeg hij mij hoe laat we op Shl zouden aankomen.

Na deze vraag moest ik dus heel veel moeite doen om niet in de lach te schieten, om vervolgens die kerel te vertellen dat wij daar helemaal niet zouden aankomen, omdat hij in de trein via Hlm was gesprongen.

:lol:

Daarom dus maar het spreekwoord van de dag: Haastige spoed, maakt de dag van de conducteur weer goed!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Kassamedewerkster bij de Saturn net: "Mag ik uw pincode noteren?" :P Nog net voordat ik nee kon zeggen herstelde ze zich nog, mja, de postcode noteren was toch wat minder bezwaarlijk :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Ik krijg ineens visioenen van Eva Jinek die in een flitsend decor
Flitsend jurkje zal je bedoelen :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Van de decors van omroep WNL wordt niemand vrolijk nee. Maargoed, dan valt Eva beter op.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Lekker wijf is dat jonge :pos:
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Jef400 »

D'r lopen er betere rond
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Vanmorgen in Sp!ts een mooie blunder... "Studenten die willen voorkomen dat hun reiskosten oplopen moeten maar dichter bij huis gaan wonen" :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Weer een blunder op het werk: Ik had vanochtend de fishstomers ontkalkt dus ik zet ze aan. Toen ging er 1 rare geluiden maken en begon opeens te roken. Net toen ik hem uit wou zetten kwam er een zachte knal en een soort van steekvlam en toen sprongen de stoppen eruit. Die is dus kapot :oops:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Justin »

Warm vuurtje :D.

Vandaag is m'n leidinggevende jarig en dus trakteert hij gebak. Ik snijd met een vork een stukje af van mijn deel, en PLOP, een stukje gebak op de grond. Vlug pakken (2-seconden regel, de vloer was verder toch schoon) en verder eten. Had later alleen niet in de gaten dat ik een stuk gebak/slagroom nog op mijn vingers had, en toen ik later even achter mn oren moest krabben (letterlijk), zat er dus ook gebak aan mijn oor :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Justin »

Ach heb geen smetvrees hoor. Beetje resistentie opwekken ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Jef400 »

In de metro stond vanochtend dat De Rijp een dorp is.

Maar de spits vond het nodig een tweezijdig verhaal van de strijd Obama-Romney op te hangen. Allebij met een het zo laat aanzien VERZONNEN tekst
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Meltrain »

JeffreyMeijer schreef:In de metro stond vanochtend dat De Rijp een dorp is.
Dat is het toch ook?
Bron 1
Bron 2
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

JeffreyMeijer schreef:In de metro stond vanochtend dat De Rijp een dorp is.

Maar de spits vond het nodig een tweezijdig verhaal van de strijd Obama-Romney op te hangen. Allebij met een het zo laat aanzien VERZONNEN tekst
Nou kom op, maak je aantijgingen eens hard. Ouwe blaaskaak.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten