Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2013

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
fred1954
Berichten: 3461
Lid geworden op: za 10 dec 2011, 14:23
Locatie: Amsterdam

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door fred1954 »

Inmiddels kun je op de website van CXX bij dienstregeling van de verschillende lijnen ook kiezen voor de periode vanaf 9 december, dus de nieuwe dienstregeling. Ik heb een snel aantal lijnen geprobeerd; 142,174,170,171,172,241,242,272. Zo op het eerste gezicht verandert er niet veel na 9 december 2012. *bus*
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Meltrain »

Ook de nieuwe lijn 162 staat erop. :)
Deze gaat rijden van Lisse via Lisserbroek en Nieuw-Vennep naar station Hoofddorp. Er wordt 7 dagen per week in een uursdienst gereden van vroeg tot laat (laatste rit om 23:13 vanaf Lisse), maar op zondag wordt alleen tussen Lisse en station Nieuw-Vennep gereden.
Overigens heeft deze lijn maar twee haltes in zowel Lisse als Lisserbroek, dus hij komt ook nauwelijks buiten de concessie.

Verder rijdt lijn 164 niet meer 's avonds en op zaterdag: deze ritten (die alleen tussen Hoofddorp en Nieuw-Vennep reden) worden overgenomen door lijn 162.

Lijn 163 (Hoofddorp - Rijssenhout) gaat rechtstreeks rijden en niet meer via Aalsmeer en Schiphol-Rijk. De frequenties wijzigen niet (altijd 1x per uur), maar op zondag wordt 1,5 uur langer doorgereden (laatste rit vanaf Hoofddort 22:14 i.p.v. 20:48). Op de overige dagen gaat de laatste rit ongeveer 20 minuten later, maar dat heeft te maken met de andere tijden op deze lijn.

Ik blijf editten. :P
Er komt wel een nieuwe spitslijn 263 tussen Hoofddorp en Rijssenhout, welke volgens de huidige route van lijn 163 rijdt. 's Ochtends zijn er twee ritten naar Hoofddorp en 's middags drie ritten naar Rijssenhout (in een uurdienst).
En opmerkelijk is ook de opmerking eronder: "Op deze lijn is geen lokaal vervoer binnen Almere (m.u.v. Gooisekant) en binnen Amsterdam toegestaan. Voor het traject Almere - Amsterdam Amstelstation zie ook lijn 152." :lol:
Dat slaat dus nog op de oude lijn 263 die in januari 2010 opgeheven is. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Meltrain »

Zo te zien krijgt lijn 192 ook een iets andere route in Amsterdam: na de halte Koos Vorrinkweg gaat lijn 192 voortaan via de haltes Wolbrantskerkweg, Hoekenes, Osdorpplein en Ruimzicht naar het eindpunt Osdorpplein/Don Boscostraat. Op de terugweg rijdt lijn 192 gelijk naar de halte Hoekenes en verder via de haltes Wolbrantskerkweg en Koos Vorrinkweg via de huidige route naar Schiphol.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
fred1954
Berichten: 3461
Lid geworden op: za 10 dec 2011, 14:23
Locatie: Amsterdam

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door fred1954 »

Meltrain schreef: Lijn 163 (Hoofddorp - Rijssenhout) gaat rechtstreeks rijden en niet meer via Aalsmeer en Schiphol-Rijk. De frequenties wijzigen niet (altijd 1x per uur), maar op zondag wordt 1,5 uur langer doorgereden (laatste rit vanaf Hoofddort 22:14 i.p.v. 20:48). Op de overige dagen gaat de laatste rit ongeveer 20 minuten later, maar dat heeft te maken met de andere tijden op deze lijn.
I
Zo, zeg lijn 163: van 20 haltes naar 4 haltes per rit. Hier zullen veel mensen in die omgeving niet blij mee zijn. :N
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Milco »

Meltrain schreef:Er komt wel een nieuwe spitslijn 263 tussen Hoofddorp en Rijssenhout, welke volgens de huidige route van lijn 163 rijdt. 's Ochtends zijn er twee ritten naar Hoofddorp en 's middags drie ritten naar Rijssenhout (in een uurdienst).
En opmerkelijk is ook de opmerking eronder: "Op deze lijn is geen lokaal vervoer binnen Almere (m.u.v. Gooisekant) en binnen Amsterdam toegestaan. Voor het traject Almere - Amsterdam Amstelstation zie ook lijn 152." :lol:
Dat slaat dus nog op de oude lijn 263 die in januari 2010 opgeheven is. :P
Hahahaha _O- :lol: Straks denken mensen nog dat er een rechtstreekse bus rijdt van Rijsenhout naar Almere :lol:
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
KapiteinT
Berichten: 5
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 15:04

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door KapiteinT »

fred1954 schreef:Zo, zeg lijn 163: van 20 haltes naar 4 haltes per rit. Hier zullen veel mensen in die omgeving niet blij mee zijn. :N
Als je de andere kant op plant staan er meer haltes. Er wordt dus gewoon een rondje gereden, maar het staat wat onhandig aangegeven. Op zich wel een verbetering voor Rijssenhout. Ze hebben hun oude, snelle verbinding met Hoofddorp terug en in de spits een extra dienst met overstapmogelijkheden richting Schiphol.
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door TLP »

Lijn 179 gaat omgenummerd worden in lijn 161 en verlegd/ingekort worden tot Zwanenburg Kinheim. Zoals eerder gesuggereerd gaat deze lijn via Boesingheliede en Lijnden rijden en in Lijnden gaat deze lijn stoppen op een halte met een weinig originele naam: Lijnden.
De route in Zwanenburg wordt overigens sterk ingekort, en volgens mij is de halte Banne aldaar nieuw. Verder opvallend dat deze bus via de huidige spits-/schoolroute van lijn 179 dus o.a. via het Kaj Munk College gaat rijden.
Ook wordt de frequentie op het gehele traject naar 1x/uur verlaagd en de lijn gaat alleen op werkdagen rijden tot 23:00 uur.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Suus »

Dat komt door de opening van het treinstation Halfweg-Zwanenburg. Daardoor is geen busverbinding meer nodig tussen Halfweg en Amsterdam en Zwanenburg en Amsterdam. Ik ben benieuwd of lijn 80 van IJmond ook nog een aanpassing krijgt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
fred1954
Berichten: 3461
Lid geworden op: za 10 dec 2011, 14:23
Locatie: Amsterdam

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door fred1954 »

KapiteinT schreef:
fred1954 schreef:Zo, zeg lijn 163: van 20 haltes naar 4 haltes per rit. Hier zullen veel mensen in die omgeving niet blij mee zijn. :N
Als je de andere kant op plant staan er meer haltes. Er wordt dus gewoon een rondje gereden, maar het staat wat onhandig aangegeven. Op zich wel een verbetering voor Rijssenhout. Ze hebben hun oude, snelle verbinding met Hoofddorp terug en in de spits een extra dienst met overstapmogelijkheden richting Schiphol.
Je hebt gelijk, ik had alleen naar de route Hoofddorp-Rijsenhout gekeken. :oops:
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door TLP »

KapiteinT schreef:
fred1954 schreef:Zo, zeg lijn 163: van 20 haltes naar 4 haltes per rit. Hier zullen veel mensen in die omgeving niet blij mee zijn. :N
Als je de andere kant op plant staan er meer haltes. Er wordt dus gewoon een rondje gereden, maar het staat wat onhandig aangegeven. Op zich wel een verbetering voor Rijssenhout. Ze hebben hun oude, snelle verbinding met Hoofddorp terug en in de spits een extra dienst met overstapmogelijkheden richting Schiphol.
Ik had het alleen wel andersom gedaan. Juist de spitsbus rechtstreeks en de gewone bus de hidige route laten rijden. Ik ga bijna nog denken ook dat CXX een foutje heeft gemaakt...
@Bee: ik wist dat de lijn ingekort zou worden vanwege het nieuwe station maar het verbaast mij dat er in Zwanenburg straks nog maar op 3 haltes gestopt wodrt terwijl er nu ook nog op haltes als Piersonstraat en Nauerna wordt gestopt. Ik ken Zwanenburg niet heel precies maar ik heb net op Google Maps gekeken en opgezocht waar de Zwanenburgse haltes liggen en hoe de route van lijn 161 loopt. Daarbij ben ik tot de conclusie gekomen dat de bus vrijwel alle bestaande haltes aan kan doen maar alleen wat minder snel is omdat hij in dat door wat meer straten moet rijden.
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door TLP »

Lijn 149 gaat ook op de halte Uithoorn Gezondheidscentrum stoppen, maar de korte ritten tussen Uithoorn Busstation en Uithoorn Winterkoning rijden niet via Uithoorn Gezondheidscentrum :!: Waarom???
Zoals ik dus eerder suggereerde gaat lijn 186 naar Ziekenhuis Amstelland rijden, alleen niet via de v.d. Leeklaan zoals lijn 199 vroeger maar via de Lindenlaan. De nieuwe halte die aangedaan gaat worden heet Augustinuspark. Ook wodrt er weer op de Johannes Calvijnlaan gestopt.
De voorgestelde/aanbevolen routewijzigingen van lijn 140, 215/216 en 241 worden niet doorgevoerd.
Er gaat ook een lijn 189 rijden tussen Schiphol Noord en Justitieel Centrum.
KapiteinT
Berichten: 5
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 15:04

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door KapiteinT »

TLP schreef:Ik had het alleen wel andersom gedaan. Juist de spitsbus rechtstreeks en de gewone bus de hidige route laten rijden. Ik ga bijna nog denken ook dat CXX een foutje heeft gemaakt...
Heeft dat niet met het aantal dienstregelinguren te maken? Door overdag een korte route te rijden, houd je dienstregelinguren over voor extra spitsritten.
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door TLP »

Je moet natuurlijk ook rekening houden met de reizigersbelangen. Ik ben benieuwd wat de reactie van de Rijsenhouters is want ik ken niet veel situaties in Nederland waar een dorp door een rechtstreekse snelbus ontsloten wordt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Suus »

De belangrijkste wijzigingen

Nieuwe lijnnummers
161 : Buslijn 179 rijdt vanaf 9 december als buslijn 161.
162 : De huidige route buslijn 164
263 : De snelbus van buslijn 163

Lijn 149 Amstelveen KLM Hoofdkantoor - Uithoorn Winterkoning
In Uithoorn rijdt buslijn 149 niet meer via Stationsstraat, waardoor vier haltes komen te vervallen: NH Kerk, Wilhelminakade, Stationsstraat en Industrieweg. Op de Molenlaan komen twee extra vervangende haltes. Nieuw in de route is de halte gezondheidscentrum in Uithoorn.

Lijn 161 Hoofddorp CS - Halfweg / Zwanenburg
Buslijn 179 rijdt vanaf 9 december als buslijn 161. Het traject Sloterdijk - Halte Halfweg/Zwanenburg wordt opgeheven vanwege het openstellen van het NS station op Zwanenburg. Tevens zal buslijn 161 niet meer via het Spaarne ziekenhuis in Hoofddorp rijden. Tussen Zwanenburg en Sloterdijk kunt u reizen met de NS. De vertrektijden van buslijn 161 (voorheen 179) zijn aangepast aan de dienstregeling van de NS op station Zwanenburg.

Lijn 162 / lijn 164 Hoofddorp station - Sassenheim
Buslijn 164 rijdt gedeeltelijk vanaf 9 december als buslijn 162. Buslijn 162 rijdt de oude route tussen Hoofddorp naar Lisserbroek via Nieuw-Vennep Station. Deze buslijn rijdt 1 keer per uur. Buslijn 162 sluit aan op de vertrektijden van de trein op station Nieuw-Vennep. Buslijn 164 rijdt per 9 december als uurdienst vanaf Hoofddorp via Nieuw-Vennep, Abbenes, Buitenkaag naar Sassenheim. In Hoofddorp wordt via het bedrijventerrein ’President’ gereden naar de nieuwe halte Johan Enschedelaan.
Buslijn 164 sluit aan op de vertrektijden van de trein op Hoofddorp Station en Sassenheim.
Reizigers richting Hoofddorp Centrum kunnen gebruikmaken van buslijn 162.

Lijn 163 / Lijn 263 Rijsenhout - Hoofddorp station
De huidige buslijn 163 wordt opgesplitst in de snelbuslijn 163 en de spitsbus 263. Buslijn 163 rijdt via de Bennebroekerweg en buslijn 263 zal via de Aalsmeerderbrug en Beechavenue gaan rijden. Beide buslijnen rijden ieder twee keer per uur en sluiten in Hoofddorp aan op de vertrektijden van de trein.

Lijn 169 Hoofddorp station - Hoofddorp Spaarne Ziekenhuis
Buslijn 169 rijdt Via Seniorencomplex Wilhelminastaete (halte Prins Hendriklaan) en bedrijventerrein Beukenhorst West (halte Kalorama, halte Jupiterstraat en halte Saturnusstraat) waardoor de halte Nieuweweg komt te vervallen voor deze lijn.

Lijn 175 Haarlem - Amsterdam Zuid-Oost
Extra rit in de middagspits vanuit Amstelveen richting Haarlem.

Lijn 176 Haarlem - Amsterdam Zuid/WTC
Extra ritten in de ochtendspits richting Amsterdam en in de middagspits richting Haarlem

Lijn 179 Hoofddorp CS - Halfweg / Zwanenburg
Buslijn 179 rijdt vanaf 9 december als buslijn 161.

Lijn 215 / lijn 216 Almere - Schiphol
De buslijnen 215 en 216 rijden niet meer via de Bussluis en Draaibrug, maar via Amsterdamse Bos naar Schiphol Oost, Zuideinde. De haltes Bussluis, Gebouw 70 en Gebouw 133 vervallen.

Sternet

Lijn 186 Amstelveen busstation - Schiphol Zuid
Buslijn 186 rijdt per 9 december een extra route via het Keizer Karelpark naar het ziekenhuis Amstelveen.

Lijn 191 Schiphol P30 - Schiphol Zuidoost, Anchoragelaan
Bushalte P80 wordt opgeheven. Reizigers kunnen gebruikmaken van de bushaltes Shannonweg en Ganderweg.

Lijn 192 Schiphol P30 - Osdorpplein, Amsterdam
Buslijn 192 rijdt vanaf 9 december via de bushaltes Koos Vorrinkweg, Wolbrandskerk en Hoekenes. De bushaltes De La Sallestraat, Meer en Vaart en Louis Davidsstraat komen hiermee te vervallen. Reizigers kunnen hierbij gebruikmaken van buslijnen 192 en 69.

R-net

Lijn 300 Amsterdam Zuid-Oost - Haarlem
Vanaf 9 december rijden er extra vroege en laatste ritten, om beter aan te sluiten op de vertrektijden van de trein op Amsterdam Bijlmer Arena station.

Lijn 310 Amsterdam Zuid - Nieuw-Vennep
Vanaf 9 december rijden er in de vroege ochtendspits extra ritten.
Bron: http://www.connexxion.nl/reizen-met-con ... anden/1561
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Vinny »

Lijn 149 Amstelveen KLM Hoofdkantoor - Uithoorn Winterkoning
In Uithoorn rijdt buslijn 149 niet meer via Stationsstraat, waardoor vier haltes komen te vervallen: NH Kerk, Wilhelminakade, Stationsstraat en Industrieweg. Op de Molenlaan komen twee extra vervangende haltes. Nieuw in de route is de halte gezondheidscentrum in Uithoorn.
Ik snap de ratio van deze routewijziging niet. Enerzijds komt er een extra lus in wat volgens mij onnodig tijd kost en anderszijds bedient de lijn het dorpscentrum van Uithoorn een stuk minder... :roll:

De bediening van Rijsenhout snap ik ook niet, het lijkt er op dat een groot deel van de Aalsmeerderdijk geen bus meer heeft in de daluren, ik had hier liever de continuering van de huidige dienstregeling gezien, maar dan wel een betere overstap op de 140.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door tsov »

Volgens dat stukje over de vervallen haltes van lijn 192 kunnen reizigers gebruik maken van lijn 192. Juist...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
fred1954
Berichten: 3461
Lid geworden op: za 10 dec 2011, 14:23
Locatie: Amsterdam

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door fred1954 »

Bee schreef:
De belangrijkste wijzigingen
Thx Bee! *O*
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Meltrain »

@ Bee: hoe vind jij al die wijzigingspagina's toch? :o
Op de startpagina van Connexxion staan ze niet en ik zit wel in de goede provincie te zoeken. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Daniel »

Klikken op "reizen met Connexxion" en dan op "Nieuws", daar kan je ze bij de meeste provincies vinden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door JWM »

Bee schreef:Lijn 192 Schiphol P30 - Osdorpplein, Amsterdam
Buslijn 192 rijdt vanaf 9 december via de bushaltes Koos Vorrinkweg, Wolbrandskerk en Hoekenes. De bushaltes De La Sallestraat, Meer en Vaart en Louis Davidsstraat komen hiermee te vervallen. Reizigers kunnen hierbij gebruikmaken van buslijnen 192 en 69.
Dit stond eigenlijk al in de planning toen de lijn van GVB naar Connexxion overging door de routewijziging van lijn 63.
fred1954
Berichten: 3461
Lid geworden op: za 10 dec 2011, 14:23
Locatie: Amsterdam

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door fred1954 »

Daniel schreef:Klikken op "reizen met Connexxion" en dan op "Nieuws", daar kan je ze bij de meeste provincies vinden.
Gevonden! Na het bericht van wijzigingen van Bee, ga ik er vanuit dat de (Wilnis/Aalsmeer/Uithoorn-) Amstelveen>Amsterdam lijnen v.v. allemaal dezelfde dienstregeling/frequenties/routes houden, aangezien die nergens genoemd worden in de wijzigingen. Mooi! *bus*
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door TLP »

Vinny schreef:
Lijn 149 Amstelveen KLM Hoofdkantoor - Uithoorn Winterkoning
In Uithoorn rijdt buslijn 149 niet meer via Stationsstraat, waardoor vier haltes komen te vervallen: NH Kerk, Wilhelminakade, Stationsstraat en Industrieweg. Op de Molenlaan komen twee extra vervangende haltes. Nieuw in de route is de halte gezondheidscentrum in Uithoorn.
Ik snap de ratio van deze routewijziging niet. Enerzijds komt er een extra lus in wat volgens mij onnodig tijd kost en anderszijds bedient de lijn het dorpscentrum van Uithoorn een stuk minder... :roll:

De bediening van Rijsenhout snap ik ook niet, het lijkt er op dat een groot deel van de Aalsmeerderdijk geen bus meer heeft in de daluren, ik had hier liever de continuering van de huidige dienstregeling gezien, maar dan wel een betere overstap op de 140.
Ze hebben inderdaad het advies van de RAR niet opgevolgd v.w.b. lijn 149...Maar de bediening van het Gezondheidscentrum stond al langer op het programma (de extra reistijd is overigens zo goed als nihil). Ik moet wel zeggen dat ik het een halfbakken oplossing vindt ook omdat ze de korte ritten tussen de Winterkoning en het Busstation niet via het Gezondheidscentrum laten rijden en zoals je net zegt dat ze de route gestrekt hebben over de Molenlaan. Het was naar mijn idee prima geweest als ze via het Gezondheidscentrum gingen rijden en de huidige route door het dorpscentrum zouden handhaven. Maar goed, wie ben ik hè.
Maar dat van lijn 163 snap ik echt niet: ik dacht eerst dat ze een vergissing hadden gemaakt en de normale dienst met de spitslijn hadden verward! :? Maar nu blijken ze het serieus te menen... het is voor de Aalsmeerderdijk inderdaad niet handig.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Vinny »

*zucht* ik schrijf mijn vingers blauw aan opmerkingen over de dienstregeling. Dan wordt je uitgenodigd op zo'n reizigersbijéénkomst. Roep je wat nuttige dingen, ontmoet je F.y.s., heb je slappe soep en krentenbollen met de toezegging dat "ze er naar kijken". Hier gaan we weer... (A)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
OVAMS
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 22:52
Locatie: Amsterdam

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door OVAMS »

Heel jammer dit er wordt gewoon niet naar de reiziger geluisterd, terwijl wij nog de tijd nemen om onze reiservaringen te delen met Connexxion. Geen enkele frequentieverhogingen in de spits voor mij (Bus 172) :|
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Iemand info over concept vervoerplan Amstel-Meerlanden 2

Bericht door Suus »

De frequentie van lijn 172 is vorig jaar nog verhoogd naar 6x/uur gedurende de gehele dag. Er zijn weinig streekbussen die zo'n frequentie benaderen hoor :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten