Stadsregio Rotterdam: bezwaar Connexxion ongegrond

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Stadsregio Rotterdam: bezwaar Connexxion ongegrond

Bericht door Daniel »

Stadsregio Rotterdam: bezwaar Connexxion ongegrond
Geplaatst op: maandag 12 november 2012 20:37
Laatst bijgewerkt: maandag 12 november 2012 20:38


De stadsregio Rotterdam heeft het bezwaar van Connexxion tegen de aanbesteding van het busvervoer afgewezen. Connexxion was het niet eens met de toekenning van het busvervoer aan de RET in maart van dit jaar. Volgens het busbedrijf was er geen eerlijke concurrentie tussen de RET en de andere inschrijvers, omdat de RET al jaren het busvervoer in de stadsregio verzorgt.
Lees verder | Dossier Aanbesteding grote steden | Meer nieuws over Aanbesteding grote steden
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Stadsregio Rotterdam: bezwaar Connexxion ongegrond

Bericht door mijack1985 »

Misschien dat ik toen niet goed de berichten had gelezen, maar alweer een bezwaar van Connexxion. Vind het bezwaar van Cxx wel kul, EBS had toentertijd toch ook geen ervaring en toch hebben ze gewonnen, was dat dan ook geen eerlijke concurrentie. Misschien niet een hele gelijkwaardige vergelijking, vind het alleen jammer dat Connexxion zich zo heeft verlaagd met al die bezwaren. Net als dat gedoe in Utrecht. Maarja het is hun goed recht om bezwaar aan te tekenen.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Stadsregio Rotterdam: bezwaar Connexxion ongegrond

Bericht door ODRAIL »

Hmm ja, ik krijg wel eens het idee dat de stadregio een beetje samenspant met de RET :? .
Skinkie
Berichten: 122
Lid geworden op: di 05 apr 2011, 17:43

Re: Stadsregio Rotterdam: bezwaar Connexxion ongegrond

Bericht door Skinkie »

KM46 schreef:Hmm ja, ik krijg wel eens het idee dat de stadregio een beetje samenspant met de RET :? .
Ik heb wel eens begrepen dat de Stadsregio Rotterdam een aantal zaken zoals planning uitvoeren voor RET.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 84 gasten