Mag ik even kwijt #121

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Justin »

Holy cow, heb me toch een pijn in de aanhechting/spier tussen nek en rechterschouder, voelt als een complete spierknoop die ik sinds gisterenmiddag heb. Misschien maar vanmiddag even langs een massagesalon ofzo, want kan niet eens m'n nek normaal draaien. Iemand suggesties?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door STF »

In ieder geval niet naar de massage-salon in Bitburg gaan Justin, zaterdag is daar een buschauffeuse heen gegaan die ik goed ken; sindsdien loopt ze door de pijn als een 100 jarige... :lol:
Thom91 schreef:Maar hoe zit het dan met al die bussen? Gaan die nog wel over al die kleine dorpsweggetjes?
Ja, want op de snelweg zijn geen haltes aangezien daar niemand woont, werkt of winkelt. :wink:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Vinny »

In India wel maar daar is Luxemburg te weinig chaotisch voor...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door STF »

Ik ben zelf nooit zo erg onder de indruk van mijn Duits, toch wel frapant dat ik vorige week van een buschauffeur en vandaag van onze buren te horen kreeg dat ik voor een Hollander bijzonder goed Duits spreek. :shock:
Ik merk wel dat mijn Engels helemaal is weggezakt sinds ik hier zeven jaar woon, drie weken geleden trof ik een medewerker op het station van Luxemburg-stad die Frans en Engels sprak, maar geen Duits of Luxemburgs. Dat was weer even zoeken naar de Engelse woorden zeg.

De oudere Luxemburgse bevolking spreekt geen woord Engels, maar zelfs mijn leeftijdscategorie komt niet erg ver zeg. Laatst zaten twee Luxemburgse meiden bij ons in het café van 1 naar 100 te tellen in het Engels, pff het leek echt helemaal nergens naar.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Karl »

Weet iemand of er ook een RET lijnennetkaart is met alleen trams? Ik ben eigenlijk opzoek naar iets als http://www.ret.nl/reizen-met-ret/kaarten.html > RET Lijnennet, maar dan met alleen trams. Of misschien weet iemand hoe ik dat kan uitschakelen? Gezien de url wordt de kaart gegenereerd met een code.
Het is een spectrum.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door tsov »

Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door ODRAIL »

Volgens mij zit het beheer te slapen. Dit topic (en er zijn er nog een paar) is al lang over de 250 posts heen :? :wink: .
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Chauf21 »

We splitsen in principe niet direct op het moment dat er 250 berichten zijn geplaatst. Vaak laten we de discussie nog even doorlopen en splitsen we het topic op een later moment af.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Caspar »

Ik woon boven een winkelcentrum, en sinds een paar weken huist er een dakloze man rond in het winkelcentrum. Hij zit overdag meestal van zonsopkomst tot middernacht op het bankje naast de opgang naar mijn appartement.
Het begint steeds ranziger te worden bij de opgang, aangezien hij steeds vaker gezelschap krijgt van andere kettingdrinkers die er dan de hele dag bij zitten met blikken bier. De vuilnisbak kan de hoeveelheden lege blikken niet meer aan. Ook schijnen ze blijkbaar vaak te moeten spugen, want ook dat zie ik ze doen. Verder ligt het er bezaait met peuken.
Tot slot moeten ze natuurlijk tussendoor ook wel eens naar de wc... Kortom het stinkt er dus ook al, en de muur van de opgang was net helemaal nat.

Wat kan ik daartegen doen?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Volgens mij zit het beheer te slapen. Dit topic (en er zijn er nog een paar) is al lang over de 250 posts heen :? :wink: .
Heb je er jeuk aan ja? :lol:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Ardan »

Gemeente, politie, beheer winkelcentrum?
Direct aanspreken lijkt me in ieder geval geen effect te hebben gezien hun toestand.
Laatst gewijzigd door Ardan op wo 14 nov 2012, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Chauf21 »

Het begint bij de man erop aanspreken dat je het niet fijn vindt dat hij er een bende van maakt. Wellicht wordt je wat scheel aangekeken en wordt er wat gemompeld, maar mijn ervaring is dat ze meestal wel luisteren.
Als hij daar geen gehoor aan geeft, kan je de verhuurder/vve vragen actie te ondernemen. Misschien heb je ook een wijkagent die je kan aanspreken (kan vaak ook online)?
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Ronald »

Ardan schreef:Gemeente, politie, beheer winkelcentrum?
Direct aanspreken lijkt me in ieder geval geen effect te hebben gezien hun toestand.
Ik dacht eerst even dat je op de post direct erboven reageerde _O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

@Caspar: Zoek op wie je lokale buurtregisseur is bij de politie en bel hem eens tijdens zijn spreekuur :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Thom91 »

Kersenbijlmer Casper? ;)
Komt wel goed schatje.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Karl »

Via uitzendinggemist kijk ik naar zo'n politieprogramma, maar hoe meer je kijkt, hoe minder respect je voor sommige acties van die figuren krijgt. -o-
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Bij de NS is je klacht blijkbaar prijzen waard. Ik krijg nu een uitnodiging voor een vragenlijst over mijn laatst ingediende klacht en kan daarmee twee dagkaarten eerstee klas winnen...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Michael »

Ik las van de week in de spits dat de dagkaarten niet meer worden verkocht sinds vandaag. Daar baal ik toch wel van. Maakte er vrij regelmatig gebruik van.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door webguy »

Het alternatief is "Dag Vrij", een OVC product dus. Denk ook dat de Kruidvat/Hema/Blokker kaartjes voorlopig nog lang niet weg zijn.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Michael »

Ja. Maar "Dag Vrij" is niet met 40% korting te krijgen terwijl ik daar wel recht op heb. Doordeweeks na 9.00 en in het weekend uiteraard.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Ronald »

Maar die is alleen tegen vol tarief verkrijgbaar en niet geldig bij "andere" vervoerders.
edit: Michael was me net voor...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door deadlock »

Michael schreef:Ja. Maar "Dag Vrij" is niet met 40% korting te krijgen terwijl ik daar wel recht op heb. Doordeweeks na 9.00 en in het weekend uiteraard.
http://www.ns.nl/reizigers/producten/pr ... e-kaartjes

Dag Vrij kunt u combineren met een Dal Voordeel, Dal Vrij, Altijd Voordeel, Weekend Vrij of VDU-abonnement op de OV-chipkaart. Die dag reist u dan op het Dag Vrij product.

Klantenbedrog dus.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Ronald »

Tsja, ze zeggen niets verkeerd, combineren kan dus. Alleen is het erg knap als je op een dag voor meer dan €47 reist en een kortingskaart hebt, je haalt dat er dus nooit uit.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door deadlock »

Twee klachten ingediend via EVA:

1:
Het nieuwe product Dag Vrij is geen vervanging van de voormalige dagkaart. Met een Dag Vrij kan er niet gereisd worden met 40% korting. Dit is oneerlijk.

Het verdwijnen van de ongedateerde dagkaart hond is tevens onvergeeflijk. Heeft u wel eens geprobeerd om samen met een zenuwachtige hond een kaartje te kopen bij een kaartautomaat waar nog 10 mensen staan te wachten?
2:
Wat is er in hemelsnaam mis met een simpel contactformulier. Op het moment dat ik mijn klacht via email wil verzenden dan verwacht ik niet nog een honderdtal vragen. Zijn jullie helemaal gek geworden? Dit is automatiseren om het automatiseren en het 'ooooooooh'-effect en heeft niets meer te maken met klantvriendelijkheid.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Fles »

ja klachten indienen via Eva dat schiet zo lekker op inderdaad :')
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten