Mag ik even kwijt #121

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Ik wordt trouwens ook een beetje moe van de antwoorden van de klantenservice over het probleem waar ik al een jaar probeer de aandacht op te krijgen, namelijk de beroerde staat waarin het perron van Diemen Zuid verkeert. Ik weet dat de NS aandacht heeft voor het station want er is laatst nog een deur in de stationshal verwijderd en de geleidelijnen zijn via de poortjes omgelegd, maar op het perron gebeurt niets. Het enige antwoord dat ik elke keer krijg is "excuses voor het ongemak, we zullen de melding doorzetten maar we kunnen u niet op de hoogte houden want dat is teveel werk voor de klantenservice".
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Klaasje »

De perrons zijn van Prorail...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Ik zal ze morgen eens proberen te bellen, maar ik blijf erbij dat voor de reiziger niet duidelijk is wie waarvoor verantwoordelijk is en dus gewoon bij de vervoerder een klacht zou moeten kunnen indienen over het station waar hij/zij dagelijks opstapt waarna die vervoerder de klacht doorzet zodat er een oplossing komt in plaats van de reiziger met een kluitje het riet in te sturen. Arriva maakt in hun reizigersmagazine promotie over hoe snel ze problemen met de omroepinstallatie van Winschoten hadden opgelost dankzij hun klantenservice, de NS stuurt je met klachten een standaardantwoord dat ze het door gaan geven, lijkt mij duidelijk wie het wel begrepen heeft...

Ja, een lange zin maar zo is het toch :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Thom91 »

NS is alleen verantwoordelijk voor het vervoeren van mensen.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Je lijkt wel gehersenspoeld door de NS :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Fles »

Fles schreef:Nou de V&D was bijna totaal uitverkocht qua technic. Er stond alleen nog 1 doos van die gele truck uit het linkje van webguy en 2 dozen van een iets kleiner model, afgeprijsd van 69,99 voor 59 euro. Dus heb ik die maar genomen:

http://www.2ttoys.nl/contents/media/lego%209395.jpg
Nou hij is klaar hoor *O* Een mooie doos met veeeel techniek _O_ En ik had nog behoorlijk wat onderdelen over :o
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Ronald »

Ja, we willen wel BEWIJZEN hè :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Fles »

Legobar en legofles drinken er vast een pint op :P

Afbeelding
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Ronald »

Kijk :pos:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Klaasje »

Bee schreef:Je lijkt wel gehersenspoeld door de NS :N
Je hebt gelijk dat NS het zou moeten regelen. Maar ik weet dat ik het hier tegen iemand heb die weet dat het vaker fout gaat tussen beiden. Overigens denk ik dat als NS geen volledig antwoord kan geven ze beter een eerlijk verhaal als onderstaand kunnen geven.
Geachte Bee,

De klacht van xx-xx-xx over het perron van Diemen-zuid hebben wij doorgegeven aan Prorail. Bedankt voor het melden. Helaas hebben wij geen kijk op de verdere afhandeling van de klacht omdat dit door Prorail gedaan wordt. Wilt u meer te weten komen over het perron of wordt het niet snel opgelost dan moeten wij helaas vragen om u zelf tot Prorail te wenden. Dit kan via de Prorailwebsite of telefonisch via 030-xxxxxxxxx
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Legobar en legofles drinken er vast een pint op :P

Afbeelding
Je hebt Rednecks gecreëerd :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Goed, de medewerkster van de telefonische klantenservice van ProRail schrok van de lijst met problemen m.b.t. het perron van Diemen Zuid, dat belooft nog wat :Y
Laatst gewijzigd door Suus op do 15 nov 2012, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Goed, de medewerkster van de telefonische klantenservice van ProRail schrok van de lijst met problemen m.b.t. het perron van Diemen Zuid, dat beloofd nog wat :Y
Afbeelding
+
Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Je thee ziet eruit als tomatensoep, zonder vulling welliswaar :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Fles »

Bee schreef:Goed, de medewerkster van de telefonische klantenservice van ProRail schrok van de lijst met problemen m.b.t. het perron van Diemen Zuid, dat belooft nog wat :Y

"Tegel 12 ligt los, en tegel 27, en tegel 44. Tegel 61 is gebroken en ligt half los, tegel 82... " :?:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Het is iets ernstiger:
- Er is geen geleidebelijning
- Er is geen veiligheidsstreep langs de rand van het perron
- Het onoverdekte gedeelte van het betonnen perron heeft bobbels tot 10 centimeter hoog en kuilen tot 10 centimeter diep, in die kuilen ontstaan bovendien plassen

Ik moet eigenlijk eens foto's maken...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Justin »

Nooit op gelet... wilde eigenlijk zaterdag weer van Dmnz naar Shl, maar er zijn dus werkzaamheden. Ik ga dus met de s4000 via Ashd naar Rtd...

Anyway, gisterenmiddag naar de massagesalon geweest: de spierknoop voelt gelukkig wel stuk beter, maar doet nog steeds auw. Heb even maar een thermopleister eropgezet. Jammer genoeg kost zoiets bij de Etos 8 euro voor 2 grote pleisters; bij een willekeurige Chinese toko kost zoiets 5 euro... voor 10 stuks!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Michael »

Pff. Moet nog behoorlijk wat werk voor school doen. Moet nog een stuk of 40 enquetes afnemen op het werk. Ook moet ik nog een stuk of 40 vragen maken en een toets. En dat moet allemaal volgende week zaterdag af zijn. Dat wordt effe flink wat aan school doen vanmiddag.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Caspar »

De dakloze man hier beneden gaat wel met de tijd mee, hij was net namelijk met een smartphone aan het bellen. :roll:
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door marvinkok »

Algehele en lasergun controle door de politie voor de deur, staat duidelijk een agent op de hoek van de kruising, komt er zo'n helder figuur al bellend aanrijden. Agent geeft stopteken en vent rijdt ook gewoon door :') Motor er achteraan en binnen 2 minuten stond ie weer op het controlepunt :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:De dakloze man hier beneden gaat wel met de tijd mee, hij was net namelijk met een smartphone aan het bellen. :roll:
Het is als dakloze tegenwoordig zeer belangrijk om internet te hebben. Geen grapje.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Fles »

mits je onder behandeling bij een therapeut bent, of werkzoekend. Als je gewoon de hele dag op niks af blikken bier leeg zit te pompen op een betonnen trap kun je wel prima zonder lijkt me :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Fles »

Ander idee: Ga er eens bij zitten. Neem ook wat blikken voor hem mee, je weet inmiddels wel welk merk hij drinkt. Hoor eens zijn verhaal aan.
En als je dat gedaan hebt, vraag hem eens wat zijn huidige strijdplan volgens hem moet opleveren, i.e. in hoeverre verwacht hij dat zijn problemen opgelost worden door op de trap bierblikken weg te roeien.

Wie weet levert het wat op. Inzicht, begrip, een richting voor vervolgstappen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Ardan »

Ga jij dan die ploeg aanspreken die de hele dag bij ons onder de brug zitten, Fles? :P

In mijn tijd bij de crisisopvang heb ik zelf ook heel veel verhalen gehoord. Van mensen in mijn gebouw, maar ook van de mensen 'aan de overkant', waar het pand voor de wat zwaardere gevallen staat, of van de nachtopvang.
De mensen die hier onder de brug zitten eten en slapen op de nachtopvang. Ik kan me voorstellen dat niet elke dakloze dat ziet zitten: drugsgebruik, diefstal, onrust, dat soort dingen. Aan de andere kant zijn er genoeg daklozen die er helemaal niet meer weg willen, die dus niet eens verder wíllen komen. Zo ken ik een verhaal van een man die inmiddels al VIER jaar 'aan de overkant' woont, die vindt dat-ie het prima voor elkaar heeft: eten, dak boven het hoofd en een bed om in te slapen. Ze zijn daar dan ook niet echt gericht op uitstroom. Op de crisisopvang daarentegen, voor de 'normale' mensen, dat wil zeggen zonder verslavingen en geestelijk gezond, die gewoon door vervelende omstandigheden in de problemen zijn geraakt, wordt wel hard aan uitstroom gewerkt en daar is het de bedoeling dat je binnen 3-4 maanden weer op eigen kracht verder kunt (zoals ik).
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #120

Bericht door Suus »

Fles schreef:"Tegel 12 ligt los, en tegel 27, en tegel 44. Tegel 61 is gebroken en ligt half los, tegel 82... " :?:
Ik heb een fotoalbum gemaakt van het perron, hieronder de "hoogtepunten"

Afbeelding
De perronrand van spoor 2, er is vooral... niets.
Afbeelding
Zomaar een bobbel...
Afbeelding
Op spoor 1 is een bobbel opgescheurd en afgebroken, daardoor zit er nu een gat in de bedekking. Eromheen is de bedekking ook niet echt in goede staat, vijf meter verder begint de overkapping en daar is de bedekking wel egaal.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten