OVer je reiservaringen in november 2012

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
ThePretender
Berichten: 155
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 21:10

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door ThePretender »

hauptbahnhof schreef:Het lullige is dat zo'n druk station als Duivendrecht-h elk half uur maar bediend word. Dan is het dubbel zo zuur.
Ja, en de overstap op Amstel is ook niet echt goed. Het kwam namelijk om xx.01 aan op Asa en de conductrice riep om dat de volgende trein naar Dvd om xx.25 zou vertrekken vanaf spoor 4. Dus mag je een klein halfuur wachten. Ze had ook nog wel kunnen noemen dat men eventueel gebruik kon maken van de metro maar dat deed ze niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Ardan »

Ja hallo, dat is de concurrent, dat roepen ze niet om hoor.
Ik doe ook maar wat
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door midnet »

afgelopen VR 16 gingen sochtends 4.00 al 2 wekkers-maar ik was al 10/15 min wakker. Snel inpakken-uitsorteren tussen kleine rugzak voor 10 dagen en de koffer die blijft staan, wat eten, douchen- koffer in de bewaring- naar de grote weg in BKK-bij de se-hwen (dat is Thai voor 7-11-die dus wel 24 uur open zijn) koffie-binnen 10 min kwam al een rode bus lijn 59 BMTA-niet gratis, maar voor 6,5 THb (17 ct) niet zo duur. In 55 min. door de vroege morgen naar het oude vliegveld Don Muang gereesd-vanaf 6.00=het wordt licht in 5 minuten, komen de schoolmeisjes etc in drommen opzetten. DMK-airport is nog als bekend van jaren terug-was ooit de BKK-airport, nu voor low cost in gebruik. Heel rustig-automatische boarding pas- Air Asia Airbus 320, nog tijd zat. Op de tarmac staan al 2 US-airforce en 1 USA state stokoude B747- als voorbereiding security voor bezoek Obama=vandaag. AirAsia keurig op tijd-niet al te druk, naar HCMC=Saigon, arr. 10 min te vroeg om 9.03, airport is ook geheel vernieuwd en uptodate, binen 10 min door de pascontrole en met enkel rugzakje handbagage-geld wisselen- en net buiten, niet eens opdringerige taxis, stadsbus SaigonBus lijn 152 naar centrum, het is een Hyundai. Moet weer wennen aan rechtsverkeer. Leuk genoeg hebben ze de conducteurs afgeschaft, te beginnen op deze lijn-en moet je cash gepast in een box stoppen: 4.000 VND= ca. US0,20, maar er blijkt een geldterughandel aan te zitten. En wordt een chipkaart introduktie voorbereid, zo te zien (dat is niks ongewoon in Azie). Er komt een wat schuw maar erg leuk stel dames die een soort mobiel propageren naast me zitten en die blijken engels te kunnenn en wijzen de weg. En er blijkt zelfs een ondervraagster met vragenlijsten te zijn-die slaat me over. Voor 10 uur radnje centrum-grote busstation bij de centrale markthallen-dan blijkt het nog 10 min lopen naar het bekpekkersghetto, waar ik keus te over heb uit 1000en kamers voor 10$-later merk ik dat met wat verder zoeken er veel meer gratis extra's bij in kunnen zitten, nu heb ik een kamer met bad, hot water, TV (een het plafond)- er is 1 kamer op elke verdiep. Als ik terugkom kan ik er elders gratis coffee/tea/fruits/water, internet (heb geen laptop) etc bijkrijgen. Vanavond in de slaaptrein-soft sleeper naar Nha Trang-450 km voor eur 12,50-de bus zou de helft hebben kunnen kosten.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Ronald »

Gisteren hebben we (Fles en ik) dus van 9:56 tot 19:50 uur in het Duitse Nahverkehr doorgebracht (rondje Enschede-Dortmund en omstreken-Enschede). De eerste kaartcontrole van de dag was om 19:49 uur, welgeteld één minuut voor aankomst in Enschede :') .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Fles »

ja, schraal wijf ook die HC :')

Nergens te zien als heel die trein afgebroken wordt door zuipvolk, maar wel toestanden maken over een kaartje wat wel of niet tot de grens geldig is :')
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Daniel »

Vanmiddag had ik de t557 met ca. +5 vanaf Utrecht terug naar Amersfoort, die vlak voor Bilthoven in de remmen ging gevolgd door de omroep dat we een kleine extra vertraging zouden oplopen door een spoorstaafbreuk. We gingen vervolgens het middenspoor op, haalden net voor Den Dolder de t5657 in, en gingen vervolgens weer terug het rechterspoor op.
Kwam 'n beetje raar over op me, maar wellicht was het een combinatie van een spoorstaafbreuk en een stoptrein die voor ons in de weg reed. 'tis qua vertraging voorkomen immers niet heel praktisch om met 14 bakken die 40 km/u wissels naar het middenspoor door te gaan, dat levert meer vertraging op dan gewoon achter de stoptrein blijven hangen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Vinny »

Leuk omroepberichtje in de IC Rotterdam-Leeuwarden vanmiddag:
"En dit noemt men Steenwijk"

De mensen die er niet uit hoefden konden er smakelijk om lachen :twisted:

Ik heb trouwens nog wel een suggestie. Dit zou bij Hoogeveen omgeroepen kunnen worden (A)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Justin »

Vandaag is blijkbaar een stuk van de N830 Geldermalsen-Zuid - Meteren afgesloten door wegwerkzaamheden, en de buschauffeur wist dat niet -o- - en hij wist ook niet hoe hij moest omrijden. Met wat communicatie heen en weer kwamen we met +10 in Waardenburg aan, door via het oosten van Geldermalsen te rijden
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door fogeltje »

Vinny schreef:Ik heb trouwens nog wel een suggestie. Dit zou bij Hoogeveen omgeroepen kunnen worden (A)
:') Dan staat de krant daar er wekenlang van vol en worden er uiteindelijk zelfs Kamervragen over gesteld.

De chauffeur van de 121 vroeg mij vanmorgen of ik ziek ben geweest, hij had mij al een tijdje niet meer gezien. Ik zei eerst dat ik toch gewoon 4 keer per week nog in de bus zit. Pas toen ik in de 99 bedacht ik me dat ik de afgelopen twee weken inderdaad weinig de in de 121 gezeten heb, mede doordat ik vorige week twee keer in Nijmegen geslapen heb en dus wel in Nijmegen ben geweest maar niet in de 121 gezeten heb.

Ondanks de mist reden de bussen nog aardig op tijd, alleen bij een enkele halte moest er even geremd worden omdat de mensen gewoon niet zichtbaar waren van een afstand. Gewoon mijn truc uithalen, als je de bus zit even met het verlichte display van je telefoon zwaaien. Dan zien thuis de chauffeurs me zelfs staan wanneer de verlichting rondom de bushalte compleet is uitgevallen (wat wel eens voorkomt).
"Een touringcar is geen bus"
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door STF »

Een paar maanden geleden zijn we hier 's avonds laat in de dichte mist ook per ongeluk een halte voorbij gereden, waar iemand stond te wachten. Hevig remmen, achteruitversnelling inschakelen, PIEP, PIEP, PIEP, terug naar de halte. :lol:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Karl »

fogeltje schreef:(...) Dan zien thuis de chauffeurs me zelfs staan wanneer de verlichting rondom de bushalte compleet is uitgevallen (wat wel eens voorkomt).
Dat is ook niet zo verwonderlijk, want het contrast is dan groter.

Mijn eigen reiservaring, vanochtend weer eens naar Utrecht gegaan met een VIRM IVtje, normaal is het krap in een zesje en nu paste het dus niet. Gangpadenwerk als gevolg. Op de terugweg richting Gouda was de trein uit Amf iets te laat Ut binnengereden (kan gebeuren) en dus ook iets te laat vertrokken. Staan we dus tussen Gdg zij aan zij met een sprinter naar Rotterdam stil, mag die voor: gevolg in Rotterdam nog een grotere aankomstvertraging.

Volgens mij stond die Sprinter te wachten tot de IC naar Gv weg was (die twee moeten ergens kruizen), maar dan had de Sprinter naar Rtd toch ook 'naast' de IC naar Rtd kunnen binnenkomen? Dan is in ieder geval voor de mensen naar Gd, Nwk, Cps en Rtn de vertraging beperkt.
Het is een spectrum.
wouter15
Berichten: 1157
Lid geworden op: di 24 jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door wouter15 »

Vandaag weer een gewoon dagje met het openbaar vervoer. We stonden alleen met lijn 7 richting Overvecht Noord wel weer eens in de file net voorbij ziekenhuis Oudenrijn.

Weet iemand trouwens waarom de treinen van 02, 10, 23, 32, 40 en 53 vanaf station Woerden allemaal van spoor 6 vertrekken de hele dag? Ik kon op internet niks bijzonders vinden.
OVAMS
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 22:52
Locatie: Amsterdam

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door OVAMS »

Vdg in de middagspits heb ik lkkr staan wachten op het Mooie Mistige & Zeer Koude Amsterdam Centraal (het leek wel ochtendspits) waar mij (GVB)bus 48 met +28 min aankwam zetten :|, er kwamen ook gelijk 3 bussen achter elkaar. Het was niet echt druk op de halte en ik mocht helaas niet kiezen welke bus ik zou nemen :N, want de andere 2 bussen reden door om hun schade in te halen. Volgens de OVinfoß App stonden de bussen vast bij Sloterdijk (La Guardiaweg) en aangezien er met de nieuwe Dienstregeling 2013 (http://www.gvb.nl/reisinformatie/dienst ... fault.aspx) al een goede oplossing voor is bedacht ga ik ook geen klacht indienen.

#Goed werk GVB, in 2013 hopelijk wel vooruit :pos:
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door hauptbahnhof »

Vol verbazing zit ik de laatste zin van je verhaal te lezen.

Wat wil je in hemelsnaam bereiken met een klacht om een bus die vertraagd is? Ik denk niet dat dat expres is. Je kunt ook doordraaien met om alles een klacht indienen.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Jef400 »

De Chauffeur van mijn 372 vanochtend was niet helemaal wakker. Miste de afslag naar de A10 toe op de N247/s116
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Wubbo »

hauptbahnhof schreef:Vol verbazing zit ik de laatste zin van je verhaal te lezen.

Wat wil je in hemelsnaam bereiken met een klacht om een bus die vertraagd is? Ik denk niet dat dat expres is. Je kunt ook doordraaien met om alles een klacht indienen.
Een bus met +28 terwijl er een 10-minutendienst zou moeten rijden lijkt me wel een reden om te klagen. Zeker als het niet de eerste keer is (en volgens mij heb ik die klacht over deze buslijn hier al vaker langs zien komen). Dat een bus een keer te laat is kan gebeuren, maar als het structureel is...

Als de kaas van de supermarkt bedorven is ga ik daar toch ook over klagen, ook al doen ze dat niet expres? :?
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door M57 »

hauptbahnhof schreef:Vol verbazing zit ik de laatste zin van je verhaal te lezen.

Wat wil je in hemelsnaam bereiken met een klacht om een bus die vertraagd is? Ik denk niet dat dat expres is. Je kunt ook doordraaien met om alles een klacht indienen.
Het GVB in een notendop :lol:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Geert »

Bij de RET ging het ook niet lekker bij de bus vanmiddag (lijn 38), richting Schiedam zag ik 3 bussen zo'n beetje achter elkaar rijden en richting CS (waar ik naar toe moest..) lange tijd niets. Het display bij de halte vermeldde een bus over 11 en over 12 minuten, waarvan de eerste na enkele minuten zonder enig bericht van het display verdween en de andere een kwartier over 10 minuten deed.

Voor de verandering ligt de kruising Weena-Statentunnel-Beukelsdijk namelijk open (al enkele weken) en dat leidt tot een permanent verkeersinfarct waar de RET last van heeft. Het busstoplicht vanuit de statentunnel linksaf richting Blijdorp is ook duidelijk niet ingericht op lijn 38, al meerdere keren bijna 5 minuten stilgestaan terwijl ander verkeer wel door kan rijden. Terwijl lijn 38 toch vrij regelmatig die route als omleiding rijdt, je zou toch verwachten dat RET daar wat aan laat doen...
-o-

Morgen weer lekker met de fiets ;)

@hauptbahnhof: waarom zou je niet een klacht indienen over structurele busvertragingen? Dat het niet expres is maakt toch niet uit voor het eindresultaat, namelijk een zwaar vertraagde bus?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Suus »

Er staat juist dat er geen klacht wordt ingediend omdat het GVB (informeel bekend) al een oplossing voor het probleem heeft die in de dienstregeling 2013 zal worden ingevoerd, namelijk een routewijziging waarmee het knelpunt wordt vermeden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
WSM
Berichten: 1403
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:59

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door WSM »

Vanochtend was een drama. De N206 stond helemaal vast wegens een defecte vrachtwagen. Na drie kwartier wachten en stapvoets rijden was bus 206 slechts gevorderd tot Stompwijk, alwaar het bericht doorkwam dat de weg helemaal was afgesloten wegens een ongeval. Gelukkig was er wel gelegenheid tot keren, waarna teruggereden werd naar Zoetermeer en via de toeristische route De Leyens - Leidschenveen - A4 alsnog station Leiden werd bereikt, met +80 op de teller. -o-
§ 6. Het passeren van rode seinen

Artikel 33

1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door fogeltje »

hauptbahnhof schreef:Vol verbazing zit ik de laatste zin van je verhaal te lezen.

Wat wil je in hemelsnaam bereiken met een klacht om een bus die vertraagd is? Ik denk niet dat dat expres is. Je kunt ook doordraaien met om alles een klacht indienen.
Als dingen structureel te laat rijden dan zou ik daar heel zeker een klacht over indienen. Ook als bepaalde ritten met zeer grote regelmaat mensen bij de haltes moeten achterlaten. Dat leidt vaak tot verbeteringen. En als een laatste bus meer dan acht minuten te vroeg bij een halte zou vertrekken dan dien ik er ook een klacht over in. OV moet vooral betrouwbaar zijn.

Vanochtend ruim 10 minuten vertraging op lijn 99 omdat er een slome loader vanaf Zeeland helemaal tot in Nijmegen voor ons zat. Er werd langs de weg notabene geflitst, haal dat voertuig dan gelijk van de weg af! Die mag daar niet helemaal niet rijden zonder kentekenplaat.
"Een touringcar is geen bus"
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Ennes »

STF schreef:Een paar maanden geleden zijn we hier 's avonds laat in de dichte mist ook per ongeluk een halte voorbij gereden, waar iemand stond te wachten. Hevig remmen, achteruitversnelling inschakelen, PIEP, PIEP, PIEP, terug naar de halte. :lol:
Daar hebben jullie volgens mij geen mist voor nodig toch? als ik jou ervaringen lees, mist men ook wel vaker een afslag of een rotonde.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Edwin
Berichten: 1500
Lid geworden op: za 23 jul 2011, 19:12
Locatie: Almere

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door Edwin »

Afgelopen weekend was er weer schaatsen in Thialf maar geen treinen die stopten op Heerenveen IJsstadion (eentje op zondagochtend ivm meer dan 30+ vertraging ergens). Wat resulteerde dat iedereen met bus 15 en/of17 moesten die bijna tegelijk 1x per uur rijden. Wat resulteerde in mensen die niet met de bus(sen) meekonden en dus een uur moesten wachten of een taxi bellen.

Ik snap echt niet dat de KNSB/OC Thialf het niet voor mekaar krijgt om de treinen extra te laten stoppen (kost teveel geld of KNSB geeft aan NS te weinig toeschouwers/uitstappers door bij aanvraag vergunning) maar regelt ook niks via QBuzz.
Gelukkig had ik zaterdag bus 17 ri Wolvega en geen last van de overvolle bus maar hoorde wel dat de buschauffeurs van zowel de 15 en 17 veel mensen achter moesten laten. "Mijn" buschauffeur meldde het maar even aan de CVL of QBuzz anders niet eens zelf met de KNSB/OC Thialf kan gaan praten over extra busvervoer want dit was ook niks.
Daarna vergat de buschauffeur door alle heisa de A32 op te rijden. Maar als toegift kreeg ik nog een imitatie van de CVL in Rotterdam waar QBuzz Fryslan overdag mee te maken heeft (alleen in de ochtend en avond hebben ze een eigen CVL).

Suzette (met extreem Rotterdams accent): Hallo, CVL Rotterdam met Suzette.
Buschauffeur: Hallo Suzette, met ..... Ik rijd nu lijn 15 maar sta vast in Jubbega vanwege een ongeval. Kan jij even voor mij kijken hoe ik kan omrijden?
Suzette: Jubbega, waar ligt dat?
En zo gaat dat dus de hele tijd door overdag.
Remember to check-out with your ov-chipcard.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door fogeltje »

Edwin schreef:Afgelopen weekend was er weer schaatsen in Thialf maar geen treinen die stopten op Heerenveen IJsstadion (eentje op zondagochtend ivm meer dan 30+ vertraging ergens). Wat resulteerde dat iedereen met bus 15 en/of17 moesten die bijna tegelijk 1x per uur rijden. Wat resulteerde in mensen die niet met de bus(sen) meekonden en dus een uur moesten wachten of een taxi bellen.

Ik snap echt niet dat de KNSB/OC Thialf het niet voor mekaar krijgt om de treinen extra te laten stoppen (kost teveel geld of KNSB geeft aan NS te weinig toeschouwers/uitstappers door bij aanvraag vergunning) maar regelt ook niks via QBuzz.
Gelukkig had ik zaterdag bus 17 ri Wolvega en geen last van de overvolle bus maar hoorde wel dat de buschauffeurs van zowel de 15 en 17 veel mensen achter moesten laten. "Mijn" buschauffeur meldde het maar even aan de CVL of QBuzz anders niet eens zelf met de KNSB/OC Thialf kan gaan praten over extra busvervoer want dit was ook niks.
Daarna vergat de buschauffeur door alle heisa de A32 op te rijden. Maar als toegift kreeg ik nog een imitatie van de CVL in Rotterdam waar QBuzz Fryslan overdag mee te maken heeft (alleen in de ochtend en avond hebben ze een eigen CVL).

Suzette (met extreem Rotterdams accent): Hallo, CVL Rotterdam met Suzette.
Buschauffeur: Hallo Suzette, met ..... Ik rijd nu lijn 15 maar sta vast in Jubbega vanwege een ongeval. Kan jij even voor mij kijken hoe ik kan omrijden?
Suzette: Jubbega, waar ligt dat?
En zo gaat dat dus de hele tijd door overdag.
Prachtig :') Hermes/Eindhoven gaat, of in ieder geval ging, via Connexxion in Hilversum of Nieuwegein of waar ze ook zitten. Dat leverde soms onhandige situaties op omdat ze VOLSTREKT niet bekend waren met het gebied. Het mooiste heb ik nog met Hermes/Nijmegen meegemaakt (toen het nog Hermes heette). Toen moest ik aansluiting hebben op lijn 121 van Uden richting Eindhoven toen ik in lijn 99 vanuit Nijmegen naar Uden zat. De chauffeur kreeg te horen, aansluiting geregeld. En in Uden zie ik de achterlichten van de 121 nog. Chauffeur van de 99 was woest en riep meteen de CVL weer op en bleef in Uden nog eventjes staan zodat ik het antwoord ook nog te horen kreeg (eigenlijk moest hij meteen weer terug).

CVL: "ik heb toch echt gebeld naar Veolia". We hebben allebei een Facepalm gedaan, hij had namelijk naar Arriva moeten bellen. Schijnbaar wist die goede man niet dat in Brabant al zeker een jaar een nieuwe vervoerder reed. Vroeger reed BBA de ritten op lijn 121 die niet door Hermes werden gereden. Die zal hebben gedacht, dat is nu gewoon Veolia geworden (want die rijden wel in West-Brabant waar voorheen BBA reed). Was wel een leermomentje, ik vermeld nu altijd duidelijk tegenover de chauffeur welke lijn ik moet hebben EN welke vervoerder erop rijdt.
"Een touringcar is geen bus"
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2012

Bericht door STF »

Ennes schreef:Daar hebben jullie volgens mij geen mist voor nodig toch? als ik jou ervaringen lees, mist men ook wel vaker een afslag of een rotonde.
Normaal gesproken mist men inderdaad al regelmatig een halte of afslag ja, maar met mist begint men nog veel meer te missen. :Y
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten