Nachtlijnen Arnhem - Nijmegen

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Nachtlijnen Arnhem - Nijmegen

Bericht door Frank »

Zowel voor Arnhem als voor Nijmegen heb ik voor de komende dienstregeling de meeste nachtlijnen al gereed om op de wiki te plaatsen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik aan moet met de lijnen N30, N31 en N33. Lijnen N30 en N31 rijden zowel vanuit Arnhem als vanuit Nijmegen, maar vrijwel dezelfde route. Maar wel op verschillende nachten en zo. Bovendien mag in beide steden alleen maar bij de eerste of eerste twee haltes ingestapt worden. Bij lijn N33 is het nog iets ingewikkelder. Deze nachtlijn rijdt ook vanuit beide steden, maar vanuit Arnhem gaat 'ie tot Ressen (en dus niet tot Nijmegen) en vanuit Nijmegen gaat 'ie tot Huissen (en dus niet tot Arnhem). Tussen Ressen en Huissen wordt wel dezelfde route gereden.

Mijn vraag: moet ik van bovenstaande drie lijnen één of twee pagina's per lijn aanmaken? Mijn idee was om twee pagina's te doen, met name omdat Breng dit ook lijkt te doen (op de site kun je niet snel van de ene lijn N30 naar de andere lijn N30 etc.). Uiteraard kun je dan een linkje maken naar de nachtbus die vanuit de andere stad rijdt. Maar ik laat me ook graag overtuigen voor de andere optie :P .
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Nachtlijnen Arnhem - Nijmegen

Bericht door Ardan »

Ik zou er twee van maken, Nijmegen-Ressen en Arnhem-Huissen. In feite worden ze ook gereden als twee verschillende lijnen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6238
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Nachtlijnen Arnhem - Nijmegen

Bericht door fogeltje »

Ik zou ook voor elke lijn 2 pagina's doen in dit geval. Eventueel kun je dan in elk artikel een verwijzing opnemen naar de ander.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten