Mag ik even kwijt #122

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Mag ik even kwijt #122

Bericht door Fles »

Afbeelding

_O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Suus »

Er staat vandaag een contactadvertentie in de Volkskrant, echt niet normaal :')

Knappe, vrolijke, fantastische vrouw (43), ondernemende, zakelijke academica
Het fantastische wordt gedragen door authenticiteit, enthousiasme, snel denken, breedte, diepgang, warmte, charisma. Vrouwelijke speelse vrouw die een partner veel kan geven. Grote sociale vaardigheid. Initiatiefrijk. Is en maakt het gezellig. Kookt graag. 'Ook, heerlijk samen met een dikke krant bij de haard.' Leefkwaliteit staat hoog in het vaandel. Ziet en geniet daardoor veel. Graag in haar duinhuis aan zee. Tientallen jaren fervent zeezeiler. Lange tochten. Driesterren dineren en Jordaans café. Geen toeristische vakanties, wel het binnenland van Peru in. Centraal staan haar twee schoolgaande kinderen die het prima doen. Fijne kinderen, goed gezin. De partner die past heeft een eigen stempel gezet. Karaktervolle persoonlijkheid die helder uit zijn ogen kijkt. Zelfbewust. Integer. Veel gezien en begrepen. Warme man met levensstijl. Geen dikke verhalen. Wil het leven vieren. Bourgondiër met inhoud. Daadkrachtige man met manieren, allure. Gulle lach. Meer binnen- dan buitenkant. Minimum 1.80m. Midden-Nederland.

Nou, ik zou zeggen, veel succes :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Daniel »

Bee schreef:De korting wordt bij de Ap niet op de handscanner gegeven. Bij bonus-aanbiedingen verschijnt er een B, bij afgeprijsde artikelen een sterretje en de melding dat de korting bij het afrekenen zal worden berekend. Nadat je de scanner hebt teruggehangen en je bonuskaart hebt gescand krijg je eerst de prijs inclusief bonuskorting te zien, als je daarmee akkoord gaat, gaan nog het statiegeld en de afprijzingen eraf en kies je de betaalwijze :)
Hmm, dat klinkt wel wat onpraktisch. Nou varieert het bij de Plus ook een beetje hoe ze het doen, maar over het algemeen komt er wel "actie artikel" bij te staan en staat dat artikel dan op een lichtgelige i.p.v. witte achtergrond. Rechtsonderaan de handscanner wordt dan ook het totale bedrag aan korting opgeteld. Wat wel verwarrend kan zijn is dat je die melding "actie artikel" ook krijgt als je slechts twee stuks van een artikel scant wat 2+1 gratis is bijvoorbeeld.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Suus »

De Motorola's van Albert Heijn hebben een zwart-wit display, dus kleuren gaan sowieso niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Fles »

Bee schreef:Er staat vandaag een contactadvertentie in de Volkskrant, echt niet normaal :')

Knappe, vrolijke, fantastische vrouw (43), ondernemende, zakelijke academica
Het fantastische wordt gedragen door authenticiteit, enthousiasme, snel denken, breedte, diepgang, warmte, charisma. Vrouwelijke speelse vrouw die een partner veel kan geven. Grote sociale vaardigheid. Initiatiefrijk. Is en maakt het gezellig. Kookt graag. 'Ook, heerlijk samen met een dikke krant bij de haard.' Leefkwaliteit staat hoog in het vaandel. Ziet en geniet daardoor veel. Graag in haar duinhuis aan zee. Tientallen jaren fervent zeezeiler. Lange tochten. Driesterren dineren en Jordaans café. Geen toeristische vakanties, wel het binnenland van Peru in. Centraal staan haar twee schoolgaande kinderen die het prima doen. Fijne kinderen, goed gezin. De partner die past heeft een eigen stempel gezet. Karaktervolle persoonlijkheid die helder uit zijn ogen kijkt. Zelfbewust. Integer. Veel gezien en begrepen. Warme man met levensstijl. Geen dikke verhalen. Wil het leven vieren. Bourgondiër met inhoud. Daadkrachtige man met manieren, allure. Gulle lach. Meer binnen- dan buitenkant. Minimum 1.80m. Midden-Nederland.

Nou, ik zou zeggen, veel succes :')
Cupmaat? Ik wil wel :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Fles »

Oh wacht, kinderen. Jammer :N
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door ODRAIL »

Tsja het nadeel van leuke dames van 30 + kan wel eens zijn dat ze kinderen hebben. Het is mij ook een keertje overkomen. Leuke dame maar wel met kinderen. En daar zit ik nou net niet op te wachten :? .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Fles »

Ja joh ik ben gewoon vet te laat :lol: Alles in mijn leeftijd heeft al puberkids en scheidingsgezeik achter de rug, vaak schulden. Echt, niet wat je wil. En een leuke meid van 22? Die pakt een leuke vent van 22. Jammerdebammer, volgende leven weer een kans :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Caspar »

Ik sprak laatst een vrouw van 30 met soortgelijke problemen met mannen, die zei dat ze zich ook al aan het richten was op 2e ronde mannen. Blijkbaar zijn mannen niet de enige met die problemen :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Fles »

Mja, kan zijn. Maar wat stel je dan voor? Zelfs al doe je verder alles goed, zoals ik ( 8-) ) je hebt gewoon je leeftijd tegen.

"Hmm een man van 40 zonder enige ervaring? Daar moet wat mis mee zijn" dat gaan ze dan denken. En nog wel begrijpelijk ook, ondanks dat het hun eigen schuld is verder, maar goed, dat kan je nooit een enkeling persoonlijk aanrekenen natuurlijk.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door hauptbahnhof »

Anders ga je gewoon aan de man. Heb je een gedeelte van die problemen meestal niet. En als ie een kind heeft.. maakt toch niet uit? (A)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Fles »

Nja, dat kan natuurlijk ook :')
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Justin »

LOL, dat kan natuurlijk ook...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door hauptbahnhof »

Gewoon plat denken... Zo van een gat is een gat en als ie geen snor of baard heeft, heb je niet eens door dat het een man is tijdens het zoenen.

Zijn er al mensen die dit kunnen bevestigen? :D
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Caspar »

Heb je het zelf al geprobeerd?
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door hauptbahnhof »

Dagelijks! Ben niet zo van de damesmondjes.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Fles »

er is ook nog zoiets als "NIET tot iedere prijs iets MOETEN" :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Caspar »

@Hauptbahnhof;

O ja ik bedoel, man én vrouw. Maar het maakt inderdaad niets uit. En dat weet ik uit ervaring in het verleden met een meid, en nu met een man, namelijk forumlid Dexter waarmee ik een relatie heb :D 8-) .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Fles »

Caspar schreef:@Hauptbahnhof;

O ja ik bedoel, man én vrouw. Maar het maakt inderdaad niets uit. En dat weet ik uit ervaring in het verleden met een meid, en nu met een man, namelijk forumlid Dexter waarmee ik een relatie heb :D 8-) .
:D dat heb ik er nou nooit achter gezocht. Blinde os die ik ben :D Ik wist wel dat Dexter een tweede helft van zijn trouwboekje had, en dat jullie veel samen deden natuurlijk. Maar verder dus nooit wat achter gezocht. naïeveling die ik ook ben :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Fles »

Ik ga over 3 weken gewoon even een weekendje naar Londen, waarom niet :) vrijdagavond de nachtboot Hoek - harwich, zondagavond terug *O*
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door hauptbahnhof »

Ik heb nooit een vrouw gehad nee. Wel eens mee gezoend toen ik al op papier al voor de mannen ging. Maar dat was gewoon voor de fun en dan met een lekker ding in gedachten ofzo.
Nu heb ik al 4 jaar een vriend en woon mee samen en werk mee samen en dat bevalt wel. Iemand die mee kan praten over ervaringen op het werk maar ook begrijpt dat hoe zwaar zo'n rooster is of hoe moeilijk het is om verlof te vragen (garantieI heb je als je het 9 mnd van te voren aanvraagt).

Dus sorry dames maar ik blijf bij deze man :-)
Laatst gewijzigd door hauptbahnhof op zo 25 nov 2012, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:Ik ga over 3 weken gewoon even een weekendje naar Londen, waarom niet :) vrijdagavond de nachtboot Hoek - harwich, zondagavond terug *O*
No way, ik ga precies hetzelfde doen. 21e vertrekken?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Meltrain »

Fles schreef:
Caspar schreef:@Hauptbahnhof;

O ja ik bedoel, man én vrouw. Maar het maakt inderdaad niets uit. En dat weet ik uit ervaring in het verleden met een meid, en nu met een man, namelijk forumlid Dexter waarmee ik een relatie heb :D 8-) .
:D dat heb ik er nou nooit achter gezocht. Blinde os die ik ben :D Ik wist wel dat Dexter een tweede helft van zijn trouwboekje had, en dat jullie veel samen deden natuurlijk. Maar verder dus nooit wat achter gezocht. naïeveling die ik ook ben :D
Totally agree with that.

Wel mijn felicitaties natuurlijk. *O*
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door Suus »

hauptbahnhof schreef:Dus sorry dames maar ik blijf deze man :-)
Het zou ook wat zijn als je opeens geen Hauptbahnhof meer was maar Südbahnhof :lol:

Als het op deze manier doorgaat kunnen ze binnenkort echt die drie extra letters voor de sitenaam neerzetten waar ik wel eens met iemand over gegrapt had :lol: Aan de andere kant, de Eerste Wet van Pingsel is ook hier van toepassing: "Iedereen is biseksueel en de geuren van de ander maken je he of ho" :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #121

Bericht door hauptbahnhof »

Heb mn post aangepast met het woordje "bij".

Puur uit neuwgierigheid:
Caspar, altijd van de vuurtoren en rivier gehouden of na vele rivieren te hebben gevaren dacht je: opeens heb ik het. Ik mis een vuurtoren. (lees maar kryptisch).
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten