Het is me bij andere bussen nooit opgevallen. Bussen met full airco hebben nog altijd twee noodluiken gehad. Ik zou me kunnen voorstellen dat het bij die CNG bussen problemen zou kunnen opleveren, met die aardgasbult en dan ook een airco unit op het dak blijft er weinig ruimte over. Of dat echt zo is, weet ik niet, nooit bij stilgestaan. Maar of dat bij een trolley ook zou spelen?Nylan schreef:koekje schreef:Die Hessjes die gesleept worden zijn voor de ombouw naar full-airco en electrische rolstoelplank. Kun je in het vorige topic ergens terug vinden.hessfilmer schreef:is er iemand die weet wat de nieuwe huisstijl van de hess trolley,s gaat worden, ik zie regelmatig een hess achter de sleper van wielsma hangen op het garage terrein in arnhem , misschien mogelijk naar een spuiterij ergens?
Volgens mij heb ik zo een omgebouwde Hess gezien.
Klopt het dat die full-airco ten koste gaat van het dakluik/nooduitgang? En voldoet het dan nog wel aan de veiligheidseisen?
Arnhem en Nijmegen: Alledaagse gebeurtenissen
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
"Een touringcar is geen bus"
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Het probleem van de hangende schermen wordt overigens wel minder. In de 4500 op lijn 210 werkte het scherm bij het Huygensgebouw nog naar behoren. De afgelopen dagen heb ik er niet op gelet, maar ook weinig in een Citaro gezeten.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Het is me bij andere bussen nooit opgevallen. Bussen met full airco hebben nog altijd twee noodluiken gehad. Ik zou me kunnen voorstellen dat het bij die CNG bussen problemen zou kunnen opleveren, met die aardgasbult en dan ook een airco unit op het dak blijft er weinig ruimte over. Of dat echt zo is, weet ik niet, nooit bij stilgestaan. Maar of dat bij een trolley ook zou spelen?[/quote]fogeltje schreef:Klopt het dat die full-airco ten koste gaat van het dakluik/nooduitgang? En voldoet het dan nog wel aan de veiligheidseisen?
Trolley is in dat opzicht vergelijkbaar met een een aardgasbus. I.p.v. een aardgastank zit er allerlei electronica op 't dak. Als er dan ook nog airco bij moet is er geen ruimte meer voor een luik. De aardgasbussen hebben die ook niet. Gelukkig genoeg ramen en hamers voorradig :-)
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Hij gaat dan over op lijn 30 naar Oosterhout, ik vermoed dat het probleem zit in de overgang naar een andere lijn, maar zoals ik zij gebeurd het niet elke dag, bijvoorbeeld vanochtend ook niet, ik ben al met een maat van mij langs het loket geweest, de mevrouw die daar zit zal onderhand ook wel moedeloos van ons worden , Ze is wel erg aardig en heeft al meerdere malen onze transacties uitgeprint waar dus op staat dat ik niet heb uit-gecheckt.fogeltje schreef:Ik zag dat je al op Twitter meldingen had gemaakt. Loop de volgende keer als dit gebeurd eens naar het Novio of het NS loket en laat een uitdraai maken om te kijken wat voor transacties er nu precies verricht zijn. Ben je nu uitgecheckt en weer ingecheckt of niet? Want het zou ook kunnen zijn dat hij het als een nieuwe rit ziet en denkt dat jij in een vorige bus de check-out vergeten bent. Dan zouden er twee check-ins achter elkaar moeten staan.
Wat doet die lijn 9 als die in Nijmegen aankomt? Gaat die als 999 naar de buffer of gaat hij gelijk over op een nieuwe lijn?
Ik maak heel soms ook wat rare dingen mee. Gisterenavond had ik een lijn 3 met als eindpunt CS. De bus ging daarna als 999 naar de stalling. De check-out lag volgens het systeem echter al bij de Spoorkuil. Dus mogelijk gaan er wel eens dingen mis bij bepaalde situaties.
De hangende schermen worden inderdaad mondjesmaat gerepareerd vandaag had ik de 4506 en die had weer werkende schermen.fogeltje schreef:Het probleem van de hangende schermen wordt overigens wel minder. In de 4500 op lijn 210 werkte het scherm bij het Huygensgebouw nog naar behoren. De afgelopen dagen heb ik er niet op gelet, maar ook weinig in een Citaro gezeten.
Vanochtend had ik ook voor het eerst WIFI in de bus, helaas kon ik het nummer niet lezen omdat ik achterin zat, echter weet ik wel dat de 4507 ook werkend WIFI heeft.
Als laatste kwam ik net ter hoogte van de Slotemaker de bruïneweg de (voor mij) eerste MAN lion's City tegen van BrengDirect de 5424, vol met chauffeurs van Breng. Ik moet zeggen dat ze mij niet tegen vallen, maar als ik erin heb gezeten kan ik daar pas een echt oordeel over geven, maar tot nu vallen ze me niet tegen. *bus*
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
600/09-12-2012: Arnhem Stad (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 53, 73, 77, N9, N53)
602/09-12-2012: Burgers Zoo/Nederlands Openluchtmuseum (3)
604/09-12-2012: Lingewaard/Overbetuwe (14, 31, 33, 35, 36, 53, 72, 74, 300, N30 x2, N31 x2, N33 x2)
605/09-12-2012: Arnhem - Wageningen (1, 51, 52, 53, 589, 590, N52)
606/09-12-2012: Arnhem - Velp - Dieren / Doesburg (1, 9, 26, 27, 29, 43, 64, 65, 524, N43)
610/09-12-2012: Arnhem - Westervoort - Duiven - Zevenaar - Tolkamer (trein, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 560, 566, N62)
611/09-12-2012: Nijmegen Stad (1-16, 31, N10) (een klein boekje in plaats van een "folder")
612/09-12-2012: Nijmegen - Wijchen/Grave - Uden (7, 9, 13, 99, 561, 563, 565, N99)
613/09-12-2012: Nijmegen - Malden - Molenhoek/Groesbeek (1, 3, 5, 15, 83, 561, 562, 564, N83)
615/09-12-2012: Nijmegen - Beuningen - Druten (5, 11, 12, 85, 89, 565, N85)
616/09-12-2012: Nijmegen - Beek - Millingen a/d Rijn/Kleve (57, 58, 80, 82, 562, N80)
602/09-12-2012: Burgers Zoo/Nederlands Openluchtmuseum (3)
604/09-12-2012: Lingewaard/Overbetuwe (14, 31, 33, 35, 36, 53, 72, 74, 300, N30 x2, N31 x2, N33 x2)
605/09-12-2012: Arnhem - Wageningen (1, 51, 52, 53, 589, 590, N52)
606/09-12-2012: Arnhem - Velp - Dieren / Doesburg (1, 9, 26, 27, 29, 43, 64, 65, 524, N43)
610/09-12-2012: Arnhem - Westervoort - Duiven - Zevenaar - Tolkamer (trein, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 560, 566, N62)
611/09-12-2012: Nijmegen Stad (1-16, 31, N10) (een klein boekje in plaats van een "folder")
612/09-12-2012: Nijmegen - Wijchen/Grave - Uden (7, 9, 13, 99, 561, 563, 565, N99)
613/09-12-2012: Nijmegen - Malden - Molenhoek/Groesbeek (1, 3, 5, 15, 83, 561, 562, 564, N83)
615/09-12-2012: Nijmegen - Beuningen - Druten (5, 11, 12, 85, 89, 565, N85)
616/09-12-2012: Nijmegen - Beek - Millingen a/d Rijn/Kleve (57, 58, 80, 82, 562, N80)
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Dat is dan waarschijnlijk dezelfde dame die bijna altijd mijn uitdraaien maakt, inderdaad een aardige en behulpzame vrouw. Ze hebben binnen in de balie overigens een gele chipkaartoplaadautomaat staan. Die komt binnenkort buiten bij de balie te staan zodat mensen die abonnementen willen opladen bij het loket dat daar kunnen doen zodat mensen die andere zaken willen regelen niet zo lang hoeven te wachten (gaat om abonnementen die je rechtstreeks in de automaat kunt kopen, zo heb ik Daluren Noord-Brabant vorig jaar ook gekocht, hoefde geen bestelling in de TLS webwinkel voor te gebeuren).jwalk1 schreef:Hij gaat dan over op lijn 30 naar Oosterhout, ik vermoed dat het probleem zit in de overgang naar een andere lijn, maar zoals ik zij gebeurd het niet elke dag, bijvoorbeeld vanochtend ook niet, ik ben al met een maat van mij langs het loket geweest, de mevrouw die daar zit zal onderhand ook wel moedeloos van ons worden , Ze is wel erg aardig en heeft al meerdere malen onze transacties uitgeprint waar dus op staat dat ik niet heb uit-gecheckt.
Wat je verhaal aangaat, ik heb ook wel eens vaker dat ik in bussen zit die op het eindpunt in een andere lijn overgaan maar heb jouw probleem nooit meegemaakt. Alleen in het verleden dat je bij het uitchecken dan werd uitgecheckt bij de eerste halte van de volgende rit (en dus een paar cent teveel betaalt), maar dat probleem is al lange tijd opgelost. Misschien komt jouw probleem voort uit de oplossing van dat probleem.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
De status van de vergunningaanvraag (11-09-2012) voor de bouw van een Breaxx-vestiging op het Stationsplein is nog steeds ´Ontvangen´fogeltje schreef:Hoe zit het met die Breaxx die in Nijmegen zou komen? Enig idee wanneer die komt?
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #8
Werk aan de bovenleiding denk ik, alleen diesels in de avond hoort niet.fred1954 schreef:Misschien dat iemand hier een verklaring voor heeft? Werk aan de bovenleidingen misschien. Of sparen van materieel? Of is het vervoersaanbod te laag voor een gelede bus 's avonds en zet men daarom standaardbussen in?Nylan schreef:Gisteren heb ik na de avondspits geen trolleybus meer gezien:(fred1954 schreef:Vandaag wederom in Arnhem doorgebracht en heb veel gewone bussen op trolleylijnen gezien, met name op de lijnen 1,3 en 5. Ik denk dat men een flink tekort aan trolley-bussen heeft op dit moment.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Bedankt voor de update.SendeV schreef:De status van de vergunningaanvraag (11-09-2012) voor de bouw van een Breaxx-vestiging op het Stationsplein is nog steeds ´Ontvangen´fogeltje schreef:Hoe zit het met die Breaxx die in Nijmegen zou komen? Enig idee wanneer die komt?
Ik zag al pijltjes hangen voor lijn 31 overigens. Komende vanaf het station hangt op de kruising busbaan/Graafseweg een pijltje naar rechts en bij de afslag naar de Brabantse Poort hangt er weer een pijltje naar links. Wellicht een geheugensteun voor Arnhemse chauffeurs die anders nooit binnen Nijmegen rijden?
"Een touringcar is geen bus"
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Bij Heyendaal zag ik ook al een pijltje voor de 14 hangen. In Arnhem hangen er geloof ik ook al wat.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Die heb ik dan nog niet gezien. Zal er volgende week eens op letten.Frank schreef:Bij Heyendaal zag ik ook al een pijltje voor de 14 hangen. In Arnhem hangen er geloof ik ook al wat.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Weet iemand overigens welke ritten op de lijnen 27,29,43 en 52 straks door Arriva en syntus gereden worden? Dezelfde als nu? Volgens 9292 rijden alle ritten onder de naam breng.
Laatst gewijzigd door rovin1995 op zo 25 nov 2012, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
52rovin1995 schreef: 86
Bij twijfel: gebruik beton.
- busentrein
- Berichten: 578
- Lid geworden op: do 29 jul 2010, 11:00
- Locatie: Ulft
- Contacteer:
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Ik heb van een Arriva chauffeur die vanuit Zutphen rijdt gehoord, dat hij de lijnen 27 en 29 in zijn pakket gaat krijgen. Dus Arriva blijft op de lijnen 27 en 29 actief.rovin1995 schreef:Weet iemand overigens welke ritten op de lijnen 27,29,43 en 52 straks door Arriva en syntus gereden worden? Dezelfde als nu? Volgens 9292 rijden alle ritten onder de naam breng.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Ik zie overigens dat lijn 9 op werkdagen enkele aansluitingen gaat missen aan hand van een opmerking dat de meeste overstappen in Grave behouden blijven. In de ochtend is er geen aansluiting meer op lijn 99 richting Uden en in de middag geen aansluiting van lijn 99 op lijn 9 richting Nijmegen. Maar in de belangrijkste richting worden op deze tijdstippen de aansluiting, op papier (meer zometeen), wel geboden en in het weekend en avond de hele dag in beide richtingen (volgens mij).
Maar ik zag iets raars. Lijn 9 krijgt VIJF minuten rijtijd van het station naar de halte Bowlingcentrum. Dat kan volgens mij nooit kloppen! Dat is gewoon NIET te doen, dan zou er geen enkele kiep op de weg moeten zitten. In de andere richting staat er ook ruim het dubbele voor! Hier moeten ze eens goed naar kijken. Want anders kun je in Grave aansluitingen altijd vergeten, ook al zit die domme lus door Aldenhof er niet meer in. In contrast, bussen naar station Heyendaal (om de hoek van halte Bowlingcentrum) hebben al zeker 3-4 minuten nodig via de vrije busbaan. Lijn 9 kan met zijn route dat stuk nooit en te nimmer in vijf minuten doen, anders ga ik een maand lang vanaf CS naar de uni fietsen.
Maar ik zag iets raars. Lijn 9 krijgt VIJF minuten rijtijd van het station naar de halte Bowlingcentrum. Dat kan volgens mij nooit kloppen! Dat is gewoon NIET te doen, dan zou er geen enkele kiep op de weg moeten zitten. In de andere richting staat er ook ruim het dubbele voor! Hier moeten ze eens goed naar kijken. Want anders kun je in Grave aansluitingen altijd vergeten, ook al zit die domme lus door Aldenhof er niet meer in. In contrast, bussen naar station Heyendaal (om de hoek van halte Bowlingcentrum) hebben al zeker 3-4 minuten nodig via de vrije busbaan. Lijn 9 kan met zijn route dat stuk nooit en te nimmer in vijf minuten doen, anders ga ik een maand lang vanaf CS naar de uni fietsen.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Zulke dingen zitten er helaas wel meer in de dienstregeling. Buslijnen zijn de eerste paar haltes op de route enorm krap gepland. In Arnhem bijvoorbeeld, vanaf het centraal station naar de halte Airborneplein, staat bij enkele lijnen straks iets van vier minuten. Dat is onmogelijk gewoon. Terwijl in omgekeerde richting de bus er haast het driedubbele erover mag doen. Ik zou eens moeten kijken of de rijtijden over langere trajecten wel hetzelfde blijven, dat heb ik nog niet gedaan. Maar ik vind het zeker wel zorgelijk.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Het frappante is niet alleen het grote verschil in heen- en terugreis, maar ook de vergelijking met de oude dienstregeling. Lijn 1 rijdt immers exact dezelfde route en die heeft nu 9 minuten.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Een tijdje terug vroeg ik of de Airco is ingebouwd op de plek van het dakluik (HESS Trolley). En of het dan nog aan de veiligheidseisen voldoet.
Ik heb vanochtend een foto kunnen maken, zie http://www.flickr.com/photos/57883190@N03/8219491863/
Ik heb vanochtend een foto kunnen maken, zie http://www.flickr.com/photos/57883190@N03/8219491863/
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Nice. Heb je ook kunnen zien hoe het nu met die nooduitgangen zit?Nylan schreef:Een tijdje terug vroeg ik of de Airco is ingebouwd op de plek van het dakluik (HESS Trolley). En of het dan nog aan de veiligheidseisen voldoet.
Ik heb vanochtend een foto kunnen maken, zie http://www.flickr.com/photos/57883190@N03/8219491863/
@Frank: ik heb nog eens goed naar de dienstregeling gezien om te kijken hoe het over de hele rit zit, maar ik vrees het ergste voor lijn 9. Ik heb even de zondagsdienst bekeken omdat lijn 9 op die dag nu ook niet via Aldenhof gaat en het dus beter te vergelijken is. De huidige lijn 9 heeft op papier 26 minuten na Grave vanaf de halte HAN, wordt 27 minuten. Dus het wordt er niet op, hij kan die tijd niet goedmaken. Ze moeten dit toch nog eens evalueren, want op veel tijdstippen heeft lijn 9 een korte keertijd in Grave en met vertraging uit Nijmegen betekent dat dus doorwerkende vertragingen (en dus missende aansluitingen). Alleen op ma-vr in de middag en op zaterdag overdag lijkt hij wat keertijd te hebben in Grave.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Lijn 31 heeft momenteel zeven minuten om vanaf Nijmegen CS naar de halte Hunnerpark te komen; dat worden er vier...
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Ik ben niet bekend met specifieke lijnen, maar kortere rijtijden betekenen niet per definitie onmogelijke rijtijden. Als de rijtijden te ruim zijn, dan krijg je dat chauffeurs langzamer rijden of later vertrekken. Nu worden die marges eruit gehaald en krijg je dat chauffeurs op tijd (moeten) vertrekken en onderweg niet hoeven in te houden. Per saldo wordt het er dan beter op. Incidentele vertragingen in de dienst moet je opvangen met buffertijden na afloop van de rit, niet met ruimere rijtijden tijdens de rit.
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Of tussen de een-na-laatste halte en de eindhalte.
Lijn 9 tussen Enschede-Hengelo heeft 8 minuten tussen de meubelboulevard en Enschede Centraal, de andere kan op is'ie 2 minuten. Maar de rest van de rit is strak ingelegd (om exact op tijd te rijden, moet je geen reizigers hebben zegmaar). Zo kan 'ie nooit te vroeg zijn :)
Lijn 9 tussen Enschede-Hengelo heeft 8 minuten tussen de meubelboulevard en Enschede Centraal, de andere kan op is'ie 2 minuten. Maar de rest van de rit is strak ingelegd (om exact op tijd te rijden, moet je geen reizigers hebben zegmaar). Zo kan 'ie nooit te vroeg zijn :)
Bij twijfel: gebruik beton.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Nu twitter spreekuur. Mijn vraag van gisterenavond werd meteen beantwoord, ongeveer in lijn wat chauf21 zegt: dienstregeling bewust wat krap zetten in het begin van de rit en aan het einde van de rit juist wat ruimer. Gevolg is dat veel itten met een kleine vertraging rijden, maar dat we bijna nooit te vroeg langs de halte komen en daarmee mensen laten staan wat nieuw is, is lijn 4, die op maandag tm vrijdag elk kwartier rijdt naar station zuid, kronenburg en CS.
Toch houd ik mijn hart vast want ik ken de huidige lijn 9 inclusief de route niet door Aldenhof, de huidige lijn 1 en de algemene infarct op de Heyendaalseweg op bepaalde tijden. Zelfs in "goede tijden" is vijf minuten niet te doen. Lijn 10 rijdt over de vrije busbaan naar de driesprong welke lijn 9 net na de halte Bowlingcentrum passeert. Die heeft daar zeker 3 minuten, misschien 4. Lijn 9 kan zijn langere route nooit in vijf minuten afleggen, zelfs als er niemand op de weg zit. En erg veel rek heeft de lijn niet, hij krijgt netto een minuut langer rijtijd (tijden vergeleken op zondag wanneer de huidige lijn 9 ook niet via Aldenholf rijdt). Als niemand instapt na Nijmegen, dan kan hij redelijk vlot doorrijden, maar ik heb menige malen in de kou gestaan in Grave.
We zullen zien. Ik ga wel turven hoe vaak ik lijn 9 niet in Grave zie staan als ik er met de 99 voorbijkom. Het is overigens een best belangrijke overstap (voordat mensen klagen dat het maar een enkele reiziger betreft) op weekdagen, veel scholieren en studenten die de overstap maken om niet via Centraal te hoeven (en als je de aansluiting haalt is het ook sneller).
Toch houd ik mijn hart vast want ik ken de huidige lijn 9 inclusief de route niet door Aldenhof, de huidige lijn 1 en de algemene infarct op de Heyendaalseweg op bepaalde tijden. Zelfs in "goede tijden" is vijf minuten niet te doen. Lijn 10 rijdt over de vrije busbaan naar de driesprong welke lijn 9 net na de halte Bowlingcentrum passeert. Die heeft daar zeker 3 minuten, misschien 4. Lijn 9 kan zijn langere route nooit in vijf minuten afleggen, zelfs als er niemand op de weg zit. En erg veel rek heeft de lijn niet, hij krijgt netto een minuut langer rijtijd (tijden vergeleken op zondag wanneer de huidige lijn 9 ook niet via Aldenholf rijdt). Als niemand instapt na Nijmegen, dan kan hij redelijk vlot doorrijden, maar ik heb menige malen in de kou gestaan in Grave.
We zullen zien. Ik ga wel turven hoe vaak ik lijn 9 niet in Grave zie staan als ik er met de 99 voorbijkom. Het is overigens een best belangrijke overstap (voordat mensen klagen dat het maar een enkele reiziger betreft) op weekdagen, veel scholieren en studenten die de overstap maken om niet via Centraal te hoeven (en als je de aansluiting haalt is het ook sneller).
"Een touringcar is geen bus"
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Voor wie dit nu leest, er is nog 20 minuten een "twitter spreekuur" gaande over de nieuwe dienstregeling waarin ze proberen alle berichten over die nieuwe dienstregeling zo snel mogelijk te beantwoorden. Vind ik wel een leuk idee. Breng weet goed gebruik de maken van moderne sociale media. Zijn er nog meer bedrijven dusdanig actief op Twitter, buiten NS, ook daar zie ik ze regelmatig reageren op Twitteraars. Arriva en Veolia lijken dit in ieder geval niet. Hermes (Eindhoven) begint wat op gang te komen (misschien contact met Nijmegen gehad?).
"Een touringcar is geen bus"
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #9
Krijgt trouwens iemand de links geopend? Als ik op een van die entry's klik, dan komt er na een paar minuten nog niets op mijn scherm.SendeV schreef:De status van de vergunningaanvraag (11-09-2012) voor de bouw van een Breaxx-vestiging op het Stationsplein is nog steeds ´Ontvangen´fogeltje schreef:Hoe zit het met die Breaxx die in Nijmegen zou komen? Enig idee wanneer die komt?
"Een touringcar is geen bus"
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten