Dienstregeling bus 2013

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Dienstregeling bus 2013

Bericht door fogeltje »

Misschien is het even handig om te inventariseren wie waarmee al bezig is zodat er straks niet naast elkaar wordt gewerkt, zoals bij Arnhem-Nijmegen al gedeeltelijk het geval was.

Zover ik weet zorgt Frank, in samenwerking met Xanland voor Arnhem-Nijmegen. De nieuwe algemene concessiepagina moet nog gedaan worden, dat kan ik eventueel doen. Huib heeft SRE af. Buurtbus Laarbeek is nog niet beschikbaar, maar daar zorg of ik of Huib wel voor. De lijnen 7/17 hebben nieuwe pagina's, daar moeten de oude nog even afgewerkt worden en links op de nieuwe pagina's komen, zet ik wel op mijn todo lijst. De algemene concessiepagina moet nog aangepast worden.

Oost-Brabant is nog niet gedaan, dat wil ik wel doen. Ik heb het nieuwe boekje inmiddels digitaal, dus van de wijzigingen ben ik op de hoogte. Online is de dienstregeling nog niet beschikbaar (iig afgelopen weekend niet), zodra die er is kan ik lijnen goed nalopen. Van Oost-Brabant moet dus nog alles: nieuwe concessiepagina voor de dienstregeling 2013, algemene concessiepagina bijwerken, individuele lijnen. Over de stadsdienst 's-Hertogenbosch moet zich nog iemand ontfermen, zelfde verhaal, busboekje is digitaal al beschikbaar. Ik heb wel genoeg hooi op mijn vork op dit moment en die trekt mijn interesse niet zo.

N- en M-Limburg lijkt voor een deel gedaan, de wijzigingen zijn op de concessiepagina gedaan. Algemene concessiepagina en nieuwe lijnpagina's moeten gedaan worden. Ik zag dat Tom daar al voor een deel mee bezig is. Eventueel help ik een handje als het nodig is.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Dienstregeling bus 2013

Bericht door Suus »

Vroeger maakten we er geen verhaal van maar een lijstje (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Dienstregeling bus 2013

Bericht door Chauf21 »

Dat lijstje is er al: [wiki]Overleg categorie:Stads- en streekvervoer 2013[/wiki].
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregeling bus 2013

Bericht door fogeltje »

Handig, thanks. En het moet de oplettende wikilezer inmiddels opgevallen zijn dat ik meer van de verhaaltjes (en gebakken lucht) dan van de lijstjes ben ;)
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregeling bus 2013

Bericht door huibf »

fogeltje schreef:Misschien is het even handig om te inventariseren wie waarmee al bezig is zodat er straks niet naast elkaar wordt gewerkt, zoals bij Arnhem-Nijmegen al gedeeltelijk het geval was.

Zover ik weet zorgt Frank, in samenwerking met Xanland voor Arnhem-Nijmegen. De nieuwe algemene concessiepagina moet nog gedaan worden, dat kan ik eventueel doen. Huib heeft SRE af. Buurtbus Laarbeek is nog niet beschikbaar, maar daar zorg of ik of Huib wel voor. De lijnen 7/17 hebben nieuwe pagina's, daar moeten de oude nog even afgewerkt worden en links op de nieuwe pagina's komen, zet ik wel op mijn todo lijst. De algemene concessiepagina moet nog aangepast worden.

Oost-Brabant is nog niet gedaan, dat wil ik wel doen. Ik heb het nieuwe boekje inmiddels digitaal, dus van de wijzigingen ben ik op de hoogte. Online is de dienstregeling nog niet beschikbaar (iig afgelopen weekend niet), zodra die er is kan ik lijnen goed nalopen. Van Oost-Brabant moet dus nog alles: nieuwe concessiepagina voor de dienstregeling 2013, algemene concessiepagina bijwerken, individuele lijnen. Over de stadsdienst 's-Hertogenbosch moet zich nog iemand ontfermen, zelfde verhaal, busboekje is digitaal al beschikbaar. Ik heb wel genoeg hooi op mijn vork op dit moment en die trekt mijn interesse niet zo.

N- en M-Limburg lijkt voor een deel gedaan, de wijzigingen zijn op de concessiepagina gedaan. Algemene concessiepagina en nieuwe lijnpagina's moeten gedaan worden. Ik zag dat Tom daar al voor een deel mee bezig is. Eventueel help ik een handje als het nodig is.
De 14-16 zijn ook nieuw, evenals 18 en 458. De eindpunten van deze lijnen zijn immers anders. 459 is opgeheven.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregeling bus 2013

Bericht door fogeltje »

huibf schreef:
fogeltje schreef:Misschien is het even handig om te inventariseren wie waarmee al bezig is zodat er straks niet naast elkaar wordt gewerkt, zoals bij Arnhem-Nijmegen al gedeeltelijk het geval was.

Zover ik weet zorgt Frank, in samenwerking met Xanland voor Arnhem-Nijmegen. De nieuwe algemene concessiepagina moet nog gedaan worden, dat kan ik eventueel doen. Huib heeft SRE af. Buurtbus Laarbeek is nog niet beschikbaar, maar daar zorg of ik of Huib wel voor. De lijnen 7/17 hebben nieuwe pagina's, daar moeten de oude nog even afgewerkt worden en links op de nieuwe pagina's komen, zet ik wel op mijn todo lijst. De algemene concessiepagina moet nog aangepast worden.

Oost-Brabant is nog niet gedaan, dat wil ik wel doen. Ik heb het nieuwe boekje inmiddels digitaal, dus van de wijzigingen ben ik op de hoogte. Online is de dienstregeling nog niet beschikbaar (iig afgelopen weekend niet), zodra die er is kan ik lijnen goed nalopen. Van Oost-Brabant moet dus nog alles: nieuwe concessiepagina voor de dienstregeling 2013, algemene concessiepagina bijwerken, individuele lijnen. Over de stadsdienst 's-Hertogenbosch moet zich nog iemand ontfermen, zelfde verhaal, busboekje is digitaal al beschikbaar. Ik heb wel genoeg hooi op mijn vork op dit moment en die trekt mijn interesse niet zo.

N- en M-Limburg lijkt voor een deel gedaan, de wijzigingen zijn op de concessiepagina gedaan. Algemene concessiepagina en nieuwe lijnpagina's moeten gedaan worden. Ik zag dat Tom daar al voor een deel mee bezig is. Eventueel help ik een handje als het nodig is.
De 14-16 zijn ook nieuw, evenals 18 en 458. De eindpunten van deze lijnen zijn immers anders. 459 is opgeheven.
Ik kijk er binnenkort in avonden/weekenden nog eens na mits ik mijn broer niet moet helpen met verhuizen.
"Een touringcar is geen bus"
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Dienstregeling bus 2013

Bericht door webguy »

Jullie zijn trouwens goed bezig:
http://www.treinreiziger.nl/reizen/reis ... tie-144775
Verlossende antwoord via OVinnederland.nl
Uiteindelijk geeft de hobby website ovinnederland uitkomst. Lijn 179 blijkt per 9 december te worden opgeheven. Iets wat Connexxion in elk geval niet vertelt bij het raadplegen van de dienstregeling. Raar. De vervangende buslijn blijkt lijn 161 te zijn. OVinnederland.nl vertelt mij netjes dat die bus 1x per uur rijdt, maar niet rijdt op zaterdag en zondag. Dat verklaart waarom 9292 de bus niet in het reisadvies meeneemt.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregeling bus 2013

Bericht door fogeltje »

Geweldig :D Leuk gevonden!

Een bepaalde journalist van de Gelderlander linkte in het verleden ook wel eens naar lijnpagina's op onze wiki. Als we zo doorgaan leveren de vervoerders wellicht over een paar jaar de dienstregeling rechtstreeks aan ons en verwijzen ze voor informatie buiten vertrektijden om naar ons :mrgreen:

"Beste reizigers, op xx-xx gaat de nieuwe dienstregeling in. Raadpleeg onze website voor de nieuwe vertrektijden. Voor een omschrijving van de wijzigingen verwijzen wij naar ovinnederland.nl <insert link naar wijzigings/concessiepagina>." :lol:
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Dienstregeling bus 2014

Bericht door Frank »

Er is nu ook een overlegpagina gemaakt voor 2014 zag ik:

http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Overl ... rvoer_2014
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten