Mag ik even kwijt #122

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Thom91 »

deadlock schreef:Oeh ik wil heel graag BK <3
Medium whopper menu met cola en twisters :D
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Suus »

deadlock schreef:Wat boeit mij dat soort dingen nou allemaal, het smaakt gewoon verdomd goed.
Weet je wat pas lekker smaakt, dit:

Neem 300 gram half-om-half gehakt en doe dit in een kom. Doe hierbij een half gesnipperd uit, zout, peper en een ei. Meng dit met koele handen tot een mix en maak hiervan twee ballen. Neem een serveerring en maak van deze ballen mooie hamburgers. Zorg voor een warme grillpan en plaats de twee burgers in de pan. Meng in een kommetje ketchup en mayonaise en meng dit tot er een egale saus ontstaat. Als de burgers tot ongeveer halverwege de zijkant bruin zijn keer je deze om met een spatel. Snijd twee sesambolletjes doormidden en plaats deze met de open kant op de grillpan, en wat tot ze licht zijn gecarameliseerd. Leg een kleine plak kaas op de burgers in de pan. Neem een krop sla, verwijder de buitenste bladeren en snijd enkele bladeren af en droog deze goed af. Neem de broodjes en smeer ze in met de saus. Leg een plak sla op de broodjes, vervolgens de hamburger en plaats dan de bovenkant op het broodje.

Dat zijn pas echte, lekkere hamburgers :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Justin »

deadlock schreef:Ik heb dubbele cup-a-soup gehaald :@
Niet cup-d-soup :mrgreen: ?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door deadlock »

:D Ik zou best even een D-cup vast willen pakken op mijn werk hoor maar ik weet niet of dat zo verstandig is ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Dagren »

Bee, dat klinkt heerlijk, maar volgens mij is het idee achter een Burger King dat je te lui bent om zelf iets te doen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Suus »

Dagren schreef:Bee, dat klinkt heerlijk, maar volgens mij is het idee achter een Burger King dat je te lui bent om zelf iets te doen.
Die mensen moeten er heen, die mensen moeten nadenken wat ze nemen, ze moeten wachten totdat ze hun schranswaar krijgen, ze moeten boos worden dat hun bestelling niet klopt, ze moeten het eten proberen zonder alles onder de vetvlekken te laten komen naar binnen zien te krijgen, ze moeten proberen hun handen weer schoon te krijgen van die vette drap en alles in de vuilnisbak zien te krijgen zonder dat het afval over hun kleren komt.

En dan zeggen ze dat ze te lui zijn om zelf te koken, moet je eens kijken wat ze allemaal voor uitdagingen moeten doorstaan om een whoppermenu te kunnen eten :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Karl »

:mrgreen:

Eens denken wat ik vanavond op tafel kan toveren...
Het is een spectrum.
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Dagren »

Bee schreef:
Dagren schreef:Bee, dat klinkt heerlijk, maar volgens mij is het idee achter een Burger King dat je te lui bent om zelf iets te doen.
Die mensen moeten er heen, die mensen moeten nadenken wat ze nemen, ze moeten wachten totdat ze hun schranswaar krijgen, ze moeten boos worden dat hun bestelling niet klopt, ze moeten het eten proberen zonder alles onder de vetvlekken te laten komen naar binnen zien te krijgen, ze moeten proberen hun handen weer schoon te krijgen van die vette drap en alles in de vuilnisbak zien te krijgen zonder dat het afval over hun kleren komt.

En dan zeggen ze dat ze te lui zijn om zelf te koken, moet je eens kijken wat ze allemaal voor uitdagingen moeten doorstaan om een whoppermenu te kunnen eten :')
Maar de helft van die dingen kun je doen terwijl je dom voor je uitkijkt. Overigens haal ik alleen iets uit de muur als ik er toevallig langs kom op het station. :) Verder bestel ik als ik te lui ben om zelf wat te doen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Fles »

deadlock schreef::D Ik zou best even een D-cup vast willen pakken op mijn werk hoor maar ik weet niet of dat zo verstandig is ;)
Dan krijg je pomper op je oog van dat nijlpaard? :D
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:
Dagren schreef:Bee, dat klinkt heerlijk, maar volgens mij is het idee achter een Burger King dat je te lui bent om zelf iets te doen.
Die mensen moeten er heen, die mensen moeten nadenken wat ze nemen, ze moeten wachten totdat ze hun schranswaar krijgen, ze moeten boos worden dat hun bestelling niet klopt, ze moeten het eten proberen zonder alles onder de vetvlekken te laten komen naar binnen zien te krijgen, ze moeten proberen hun handen weer schoon te krijgen van die vette drap en alles in de vuilnisbak zien te krijgen zonder dat het afval over hun kleren komt.

En dan zeggen ze dat ze te lui zijn om zelf te koken, moet je eens kijken wat ze allemaal voor uitdagingen moeten doorstaan om een whoppermenu te kunnen eten :')
Ik weet nou niet of ik je bericht serieus moet nemen of niet.
Ik heb al een jaar of 3-4 geen verkeerde bestellingen gehad en van morsen van eten is al helemaal geen sprake. Gewoon oefenen.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Suus »

Ik weet nou niet of ik jou reactie serieus moet nemen of niet.

Ik probeer op een eenvoudige doch komische manier te illustreren dat het eten van een Whoppermenu uiteindelijk bijna net zo veel moeite kost als het maken van je eigen smaakvollere hamburgers :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef::D Ik zou best even een D-cup vast willen pakken op mijn werk hoor maar ik weet niet of dat zo verstandig is ;)
Dan krijg je pomper op je oog van dat nijlpaard? :D
Hahahahaha. Ja denk het wel :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Ik probeer op een eenvoudige doch komische manier te illustreren dat het eten van een Whoppermenu uiteindelijk bijna net zo veel moeite kost als het maken van je eigen smaakvollere hamburgers :Y
Supergrappig inderdaad.

Smaakvol is relatief. Ik kan intens genieten van die goedkope hamburgers die je ook kan frituren en eigenlijk platgeslagen frikandel zijn maar ik kan ook bij de slager de best gekruide hamburgers halen en daar even veel van genieten. Het is maar net waar je zin in hebt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Thom91 »

Mijn docent vermeldde trouwens de wiki van deze site in zijn college vandaag! :)
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Fles »

Altijd handig als je wil weten wanneer bus 723096709293087 van vervoerder Piet Pikkebaas Tours voor het laast een nieuwe rechterachterspatlap heeft gekregen :pos:
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Cookie »

Nice :) . Bij welk onderwerp vermeldde je docent de Wiki?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Thom91 »

Concessiehouders en buslijnen per station. (Ging in dit geval om Bijlmer Arena)
Hij wilde wel wat laten zien maar toen crashte zijn macbook bij het invoeren van wat info in het zoekveld. Hij vond de informatie op de wiki altijd erg accuraat! :)
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Klaasje »

Aah. De busstationontweropdracht is andermaal gerecycled. Dat linkje naar de wiki is wellicht mijn schuld van twee jaar terug... ;-)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Thom91 »

Klaasje schreef:Aah. De busstationontweropdracht is andermaal gerecycled. Dat linkje naar de wiki is wellicht mijn schuld van twee jaar terug... ;-)
Zo jammer dat alles gercycled wordt, ik had dit jaar wel een ander willen doen..
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Klaasje »

Het is wel een lastige... ;-)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Thom91 »

Klaasje schreef:Het is wel een lastige... ;-)
Dat is het zeker, zo jammer dat de AutoCad tekeningen altijd zo pauper zijn die aangeleverd worden..
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Klaasje »

DXF-jes ja..
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Ik weet nou niet of ik jou reactie serieus moet nemen of niet.

Ik probeer op een eenvoudige doch komische manier te illustreren dat het eten van een Whoppermenu uiteindelijk bijna net zo veel moeite kost als het maken van je eigen smaakvollere hamburgers :Y
Als je iemand op busstation Lemmer "Centraal" in de weer ziet met gasstelletjes en campingkoekepannetjes dan weet je dat ondergetekende eigengemaakte hamburgers aan het proberen te bakken is, omdat ze lekkerder zijn dan wat er "binnen" gemaakt wordt, en oh ja: de Mayo is ook goedkoper :6
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Michael »

Ik voelde me gisteravond zo moe dat ik om 18.30 naar bed ben gegaan en er vanmorgen pas om 6.00 uitkwam. Ik zal het effe nodig gehad hebben.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #122

Bericht door Michael »

Bee schreef:De broodjes zijn er slap, de analoogkaas wordt door middel van een magnetron gesmolten en de friet mag maar liefst een kwartier na frituren nog verkocht worden. Nee, de Burger King is geen goede tent :N
Daarom ben ik ook voorstander van McDonald's :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten