Treinverkeer A'dam/Schiphol plat door storing verkeersleidin

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Treinverkeer A'dam/Schiphol plat door storing verkeersleidin

Bericht door VIRM »

Het treinverkeer rondom Amsterdam en Schiphol is zondagavond laat nagenoeg stil komen te liggen door een storing bij de verkeersleiding van ProRail.

Deze kan de seinen en wissels rondom Amsterdam niet meer bedienen. Treinen kunnen niet tot nauwelijks rijden op de volgende trajecten:

http://www.treinreiziger.nl/actueel/tre ... ing-144766`

Dit roept nog leuke herinneringen op aan de storing (ik dacht) eerder dit ajar, toen A'dam en Schiphol er ook helemaal uit lagen.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Treinverkeer A'dam/Schiphol plat door storing verkeersle

Bericht door Ardan »

Caspar, Caspar, wat heb je nou weer gedaan :lol:
Ik doe ook maar wat
ThePretender
Berichten: 155
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 21:10

Re: OVer Missers in de Reisinformatie #24

Bericht door ThePretender »

ThePretender schreef:Na de melding van de seinstoring te Asd ben ik de Actuele Vertrektijden een beetje aan het gaten gaan houden. De opvallende dingen:
  • Nou, er vielen heel wat treinen uit. Eerst leek het aan de oost-kant van het station te zijn maar daarna vielen de treinen naar Den Haag C/Haarlem ook uit.
  • Godzijdank werd er op Asd een extra trein ingelegd naar Amsterdam Centraal (IC t309261)! Vatten jullie hem? De t29654 was een ingelegde sprinter naar Hlm, net als de t14899. Maar wat me opviel is dat er sinds 23u geen treinen naar Zd reden, ook niet na 0.00u, terwijl er wél treinen naar Hlm werden ingelegd. De t14899 vertrok bovendien drie minuten na een andere trein naar Hlm (een s5400 van 0.19). Maar alsnog..
  • werd de t4586, na minstens een half uur als opgeheven vermeldt te staan uiteindelijk weer ingelegd als de t304586.
Ik citeer mezelf maar dit is toch van toepassing op dit onderwerp.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten