Mag ik even kwijt #123

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door ODRAIL »

Ha ha ... nee nee :wink: , het waren echte insekten. Van die vliegende beestjes die je in het voorjaar en in de zomer kunnen steken :shock: :? .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Suus »

Het is niet zo dat insecten aan het eind van de zomer allemaal uitsterven en dan in het voorjaar opnieuw tot leven worden gewekt, als je dat soms dacht :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door ODRAIL »

Ja dat weet ik ook wel. Maar ze zitten nu ook in huis.
En dat verwacht je niet in de winter :? :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Suus »

Juist wel, want daar vriezen ze niet dood in deze ijskoude omstandigheden. Of heb je je verwarming uitstaan :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Michael »

Van mij mogen alle wespen, bijen en dat soort steekbeesten per direct dood neervallen. Kl*tebeesten.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

Ja, van mij ook :Y
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door MdJ »

Bijen steken alleen als ze bedreigd worden. Of je gaat op hun nest zitten of je gaat om je heen slaan. Anders is er niets aan de hand.
Bij twijfel: gebruik beton.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Michael »

Dat neemt niet weg dat het irritante kl*tebeesten zijn.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

MdJ schreef:Bijen steken alleen als ze bedreigd worden. Of je gaat op hun nest zitten of je gaat om je heen slaan. Anders is er niets aan de hand.

Maakt niet uit. Oprotten moeten ze. Allemaal. Wespen, bijen, muggen, dazen, horzels, allemaal. Wegwezen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Justin »

Dood aan wespen ofzo - ben niet bang voor slangen, spinnen ofzo... maar wespen... ik gil en ren serieus weg als een klein meisje dan :P....

Bijen zijn nog praktisch voor honingproductie... en oké, wespen zijn goeie andere insecten killers, maar toch - ze moeten uit m'n buurt blijven :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Geert »

Wespen zijn maar niks inderdaad.
Ik las laatst wel dat er een tekort aan bijen aan het ontstaan is :?:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

Justin schreef: oké, wespen zijn goeie andere insecten killers, maar toch - ze moeten uit m'n buurt blijven :(.
Ik heb toen ik 4 was een wesp in mijn oor gehqad. Is niet meer goedgekomen.

En spinnen zijn ook heel nuttig tegen andere klootzakken :Y
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door MdJ »

Wie dacht dat hij het laatste spoorboekje had...

Jammer joh. Er komt een nieuwe spoorbijbel. http://www.treinreiziger.nl/actueel/bin ... rug-144783 Vanaf vandaag verkrijgbaar in de AKO
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

Rennen! *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

-o-

AKO Dv zegt "Wij hebben alle verwachte zendingen binnen, dus het zal wel volgende week worden"
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door STF »

Wat heb ik toch een stomme dromen de laatste tijd; vorige week werd ik verschrikt wakker, met de gedachte dat ik een Frysker-achtige bus gejat zou hebben.

Deze keer droomde ik dat de touringcar waar ik in zat, een frontale aanrijding kreeg met een rode Jeep; doden en zwaargewonden in auto en touringcar.

Wanneer ga ik weer over grasmaaiers of geraspte appels dromen? :?
Bluearrow
Berichten: 286
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 12:50
Locatie: Huizen

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Bluearrow »

Ik ben vorig jaar, twee dagen voor de kerst, nog gestoken door een wesp, tijdens het uitvoeren van mijn werk.
Beestje had zich ergens verschanst in mijn bus, en stak mij toen ik 'm wilde wegjagen. En natuurlijk op een heerlijk beroerde plaats, namelijk in mijn keel, net naast de adamsappel. Nou je wil je niet weten wat daar voor een narigheid van kan komen. Na een kwartier zat ik met een dikke opgezette keel, kon bijna niet meer ademhalen en werd na controle van een huisarts (reed langs een huisartsenpost op route), linea recta doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Gelukkig, d.m.v. medicijnen (zalf en pillen) was de zwelling na een halfuurtje weg. Ik kan jullie wel zeggen, het was een van de meeste beroerde dagen van mijn leven.
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Ardan »

Dus ik had nog naar de winkel gewild, maar ik zit nog uitgebreid te facebooken en niet aan de tijd te denken. Dat wordt dus helemaal naar de stad omdat mijn Lidl over twee minuten dicht gaat. Zucht. -o-
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

HA HA HA :D

Afbeelding

Facebook :')
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door deadlock »

Fles schreef:HA HA HA :D

Afbeelding

Facebook :')
Wat heb je tegen FB eigenlijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door deadlock »

Ik zat vanmiddag op de SEH omdat ze op m'n werk dachten dat ik een hartinfarct kreeg.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door STF »

Hoe onlogisch kan iets tot soms zijn:

Gisteren lag er dus sneeuw in Luxemburg, binnen paar uur tijd paar centimeter hoog. Op de camping natuurlijk ook, dus ik dacht; ik moet toch eigenlijk eens testen hoe de bestelbus reageert als je dingen doet die hardstikke fout/risicovol zijn bij sneeuw.
Even een leeg stuk op de camping uitgezocht, waar geen lantaarnpalen of bomen staan en dan ineens het stuur maximaal naar links of rechts gooien om vervolgens het rempedaal helemaal door te trappen en vast te houden (het betreft een auto zonder ABS dus dan mag je het rempedaal helemaal niet maximaal ingetrapt houden).
Afgezien van dat de remweg ietsje langer was dan bij een sneeuwvrij wegdek, gebeurde er helemaal niets. Auto raakte niet onbestuurbaar, brak niet naar een bepaalde richting uit, helemaal niets... :shock:
Hmm, misschien was 20 km/u ook wel een beetje te langzaam, laat ik het eens herhalen met 40 km/u.
Weer een noodstop gemaakt terwijl ik het stuur vol naar links draaide, auto bleef opnieuw bestuurbaar en remde heel netjes.
Of volgas een scherpe bocht maken, zonder te remmen. Het betreft een auto met aangedreven achter-as, die zou bij volgas toch echt uit koers moeten raken, nou nee hoor...
Ik heb een halfuur lang de raarste capriolen uitgehaald, slechts een keertje is de auto een klein beetje onbestuurbaar geworden.
Tot slot eens krachtig afgeremd op de methode zoals je dat zou horen doen; stuur rechtuit en pompend remmen, pff schiet die auto zo links het asfaltpad van de camping af, het gras in... :? Dat geloof je toch niet...
Daarna nog maar eens een paar keer herhaald; stuur rechtuit en pompend remmen, wederom naar links of rechts het gras in geschoten.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door STF »

deadlock schreef:Ik zat vanmiddag op de SEH omdat ze op m'n werk dachten dat ik een hartinfarct kreeg.
Maar je speelde toneel, om je collega's aan het schrikken te maken?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Wat heb je tegen FB eigenlijk.
FB is één groot privacyrisico en daar blijf ik verre van.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door MdJ »

deadlock schreef:Wat heb je tegen FB eigenlijk.
Dat die verschrikkelijke huisvrouwen ook facebook hebben ontdekt, inclusief de lappen tekst die mijn/ieders timeline vervuilen, of zoals vrugger met de doorstuurmailtjes. "Stuur dit naar zoveel mensen en de wens/verplichting komt uit!", " deel dit als je ook tegen *vul hier elke willekeurige ongewenste gebeurtenis in de wereld* bent".

En die verschrikkelijke aandachttrekkende berichtjes in de categorie "Ik heb het zo moeilijk", waarbij je ongeveer verplicht wordt om te vragen wat er aan de hand is. (want zo nieuwschierig ben ik dan ook wel weer :oops: )
Bij twijfel: gebruik beton.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten