Mag ik even kwijt #123

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Justin »

Altijd fijn om 80 beelden per stuk in 3D te gaan renderen :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door webguy »

Supercomputer FTW toch? :P
M'n werk-ontwikkel-PC heeft 8GB geheugen, krijgen binnenkort 12 GB, maar merk ik iig weinig van...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Justin »

heb 16 GB hier, maar volgens mij lekt één geheugenbankje...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

MdJ schreef:Wie dacht dat hij het laatste spoorboekje had...

Jammer joh. Er komt een nieuwe spoorbijbel. http://www.treinreiziger.nl/actueel/bin ... rug-144783 Vanaf vandaag verkrijgbaar in de AKO
Tadaam *O*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door webguy »

Heb 'm vanmiddag ook even gekocht. Vond de tabellen verdacht veel op die van de NS lijken - blijkt de NS ze gewoon te hebben aangeleverd...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

Nou en joh, is toch leuk voor de heb alleen al ;)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Geert »

webguy schreef:Supercomputer FTW toch? :P
M'n werk-ontwikkel-PC heeft 8GB geheugen, krijgen binnenkort 12 GB, maar merk ik iig weinig van...
Hier ook, maar ja, als je op een gegeven moment al 3 VM's open hebt staan en dan Eclipse opstart... :twisted:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Suus »

Justin schreef:heb 16 GB hier, maar volgens mij lekt één geheugenbankje...
Moet je ze ook niet insmeren met taart :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door webguy »

Geert schreef: Hier ook, maar ja, als je op een gegeven moment al 3 VM's open hebt staan en dan Eclipse opstart... :twisted:
Tja, hier een windows VM, Citrix sessie of twee, Eclipse, Chrome, en niet te vergeten een cat, grep, sed en sort op 11GB logfiles tegelijk.
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Dagren »

Iemand hier een vouwpakketje van een Connexxionbus? Zeg maar een plaatje die ik uit kan printen en hupseflups in elkaar kan vouwen?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Caspar »

Het was vanmiddag (blijkbaar) zo guur op station Alkmaar, dat de juist gestarte extra ingangscontrole door S&V al na 3 minuten werd opgeheven bij de overweg ter hoogte van het busstation, waar geen overkapping is. De controle bij de trappen ging wel door.

In de wachtruimte op spoor 2/3 zaten 2 jongens te blowen, terwijl het zelfde gebouwtje wordt gedeeld met de S&V kantine. Er liep dus een keer of 10 iemand van hun langs, zonder dat ze er wat van zeiden.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Caspar »

Fles schreef:
MdJ schreef:Tadaam *O*

Afbeelding
Is de s3400 geen IC meer in de nieuwe dienstregeling :lol:
Of Leiden- Utrecht.
Laatst gewijzigd door Caspar op wo 05 dec 2012, 20:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Vinny »

Blowen in het openbaar is wellicht niet toegestaan
Bij zonneschijn, kaarslicht of bij volle maan
Maar in Nederland wordt dit "gedoogd"
Dus wordt niemand afgedroogd
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Ardan »

Wat was het net vreselijk rustig in de supermarkt.. normaal is het nog best druk vlak voor sluitingstijd, maar nu waren er maar twee klanten.. en heel veel vakkenvullers om de reutemeteut om te bouwen voor de kerst..
Blij dat morgen in ieder geval die kutkinderkoortjes-Sinterklazarusliedjes weg zijn :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Suus »

Na Kinderkoor het Gubbeltje volgt elke 30 minuten Wham! met Last Christmas, gevolg door Mariah Carey met All I Want for Christmas is You en Chris Rea met Driving Home for Christmas.

Daarna volgen al die ouwe-zakkenplaatsen van de volledig uitgekauwde en supervoorspelbare Top 2000, en daarna is er weer tijd voor goede muziek.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Suus »

Ik heb trouwens alvast een slaapplaats voor de grote sneeuwellende op Marktplaats gezet, er is al 540 euro geboden :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door ODRAIL »

Het voordeel van zo'n avond als vanavond is dat het eindelijk een keertje rustig is op de site van zazell :wink: .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik heb trouwens alvast een slaapplaats voor de grote sneeuwellende op Marktplaats gezet, er is al 540 euro geboden :mrgreen:
:D _O- Gat in de markt :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Justin »

webguy schreef:Supercomputer FTW toch? :P
M'n werk-ontwikkel-PC heeft 8GB geheugen, krijgen binnenkort 12 GB, maar merk ik iig weinig van...
Heb de fout al gezien, ik stopte elk object in het cache geheugen... ja dat is op een gegeven moment een overflow, dus dan maar beperken tot subselecties :).

Maar goed, het begint te neigen naar het computertopic ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door marvinkok »

Pff, de bovenburen zijn schijnbaar niet thuis, maar de honden blaffen al sinds vanochtend... Een klein boxertje en een nog kleinere Chihuahua, vooral die kleine keft als een idioot :s
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Suus »

Is hier iemand lid van HGBTF? Hun e-mailsysteem is kapot waardoor ik mijn account niet kan activeren, dus als iemand hier ze eens een schop kan geven, volgaarne :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Karl »

Op NS twitter staat een achtergrond van een SLT ((nieuw) en Amsterdam Sloterdijk Hemboog (ook nieuw) en daar zit duidelijk hoogte verschil tussen perron en trein; daar zijn vast (goede) redenen voor, maar het staat toch een beetje knullig.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Suus »

Afbeelding

Het hoogteverschil is nihil volgens mij, maar er zit wel een enorme gleuf tussen, ik denk ook omdat het station in een boog ligt. Wel spijtig dat die meneer met de vouwfiets niet bij een multifunctionele ruimte naar binnen gaat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door Fles »

Bee schreef:Is hier iemand lid van HGBTF? Hun e-mailsysteem is kapot waardoor ik mijn account niet kan activeren, dus als iemand hier ze eens een schop kan geven, volgaarne :Y
Ik zal ze eens lief aankijken, misschien werkt dat beter :)

http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=2&t=10580
Laatst gewijzigd door Fles op do 06 dec 2012, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #123

Bericht door STF »

We kregen net het jaaroverzicht van de gemeente in de brievenbus, staan ook diverse foto's in, waaronder twee foto's over het openbaar vervoer. Ik dacht gelijk; nou ja zeg, hebben ze nou mijn foto's zomaar in dat blad gezet?
Pak ik me eigen foto's er eens bij; nee het zijn net niet, maar wel frapant dat het bij beide foto's om hetzelfde onderwerp, zelfde standpunt, zelfde weertype, zelfde seizoen, etc. gaat...
Ik snapte er in eerste instantie ook al niks van, hoe ze aan die foto's waren gekomen want die staan nergens online ofzo.

Op de voorpagina van dat jaaroverzicht een mega grote foto van onze camping, nou die moet op zaterdag 27 oktober 2012 zijn gemaakt, want ik zie op die foto net kampeerders van het achterste veld wegrijden met de caravan. Met de oude gemeenteraad waren het altijd foto's uit het jaar nul, sinds de nieuwe gemeenteraad is daar kennelijk verandering in gekomen.

Me moeder staat zo te zien ook nog op een andere foto. Tja dat heb je bij zo'n klein dorpje he. :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten