Bee schreef:SMS mag op dit tijdstip niet verstuurd worden vanwege wetgeving.
:D :')
Ik ga emigreren :X
Bee schreef:SMS mag op dit tijdstip niet verstuurd worden vanwege wetgeving.
Maar dan krijg je dus weer gezever als die voorspellingen te voorbarig waren en het met de sneeuwval/vorst alsnog meeviel.iljitsch schreef: Als de NS echt klantvriendelijk wil zijn moeten ze die beslissing vóór elf uur 's avonds nemen, zodat ze waarschuwingen de wereld in kunnen sturen en mensen kunnen besluiten eerder weg te gaan (en dus op te staan) of juist niet te reizen de volgende ochtend.
De treinserie s2000 is meestal rustiger dan de noordoost naar Gronigen cq. Enschede in mijn ervaring.iljitsch schreef:Hoezo meer kans op een zitplek?
Oh ok, dat had ik nog niet begrepen.iljitsch schreef:fogeltje: maar ze hadden blijkbaar de beslissing rond elf uur genomen. Een uurtje eerder en dan was er nog een kans geweest om mensen in te lichten voor ze naar bed gaan.
Dit staat verder los van de vraag of het een goed idee is om in de spits een hoop treinen op te heffen. Rond Rotterdam van de week bleek wel dat dit een zeer zwaar middel is.
Ik kan bij de mijne zelfs alleen bepaalde netwerken uitzetten Mobiel internet uit en geluid aan laten staan, dan wordt ik 's nachts niet wakker van mails of pushberichten maar ik kan in geval van nood wel gebeld worden (zou handig zijn als ik 's nachts SMS ontvangst uit kan zetten, want meestal zet ik mijn telefoon geheel in vliegtuigmode omdat soms vrienden midden in de nacht nog wel eens dronken willen SMSen).Karl schreef:Misschien is mijn telefoon (die inmiddels vijf of zes jaar oud is) wel voorzien van een noviteit, of eigenlijk twee: daar zit namelijk een uit-knop op (daarmee gaat die ook weer aan, hoe kom je er op!) en een functie waarmee het geluid (en evt. trilsignaal) uit gaan.
Helemeaal met je eens. Maar gisteravond verscheen de informatie dus pas rond 23:30 of 23:45. En op de voorpagina van de NS-site niks. De reisplanner was niet aangepast. Niks.Fles schreef:Dat van dat 11 uur is ook flauwekul, daar moet je je niet door laten weerhouden. Zodra bekend is dat een aanpassing in de dienstregeling voldoende noodzakelijk is, INFORMEREN.
Kan ook om 3 uur snachts zijn. Mensen kijken bij het wakker worden wel op hun telefoon of er een berichtje is.
:D inderdaad, nogal ja :X Men lijkt niets te leren. Nergens van. -o-VIRM schreef: Ik vind dat belangrijker dan je hoera-geroep over de nominatie van de Gouden Loekireclame
Den Haag Centraal-Schiphol-Lelystad: geen rechtstreekse Intercity’s
Den Haag Centraal-Utrecht: minder Intercity’s
Den Haag Centraal-Gouda Goverwelle: minder Sprinters
Leiden-Alphen aan den Rijn: minder Sprinters
Rotterdam-Amersfoort-Deventer: minder Intercity’s
Rotterdam-Gouda Goverwelle: minder Sprinters
Rotterdam-Maassluis West: minder Sprinters
Amsterdam-Den Haag-Rotterdam-Dordrecht: minder Intercity’s en minder Sprinters
Amsterdam-Alkmaar/Schagen: minder Intercity’s en minder Sprinters
Amsterdam-Enkhuizen: minder Intercity’s
Veenendaal (spits)-Utrecht-Breukelen-Amsterdam: minder Sprinters
Utrecht-Almere: geen rechtstreekse Intercity’s
Utrecht-Zwolle: minder Intercity’s
Nijmegen-Utrecht-Schiphol: minder Intercity’s
Dit was vanochtend al vanwege een defecte trein - dat was echt een ramp doordat dat normaal al een drukke trein is en als je er een halfuursdienst van maakt...Bee schreef:MaatregelenNijmegen-Utrecht-Schiphol: minder Intercity’s
De s2100 en s2200 lijken op dezelfde sterkte te rijden als altijd...Bee schreef:SMS-jes zijn alweer de deur uit, NS.nl staat op noodsituatiestand
MaatregelenAmsterdam-Den Haag-Rotterdam-Dordrecht: minder Intercity’s en minder Sprinters
Waarom smsen ze nu dan al?#spoorbericht: De reisplanner wordt op dit moment bijgewerkt. Later op de avond is deze gereed.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 75 gasten