Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door midnet »

Wordt voor 2013 door reizigersvereniging ROVER en TREINreiziger op de markt gebracht-gratis voor leden, voor het publiek voor 2,75 te koop op enkele AKO_winkels in grotere stations. Zie rover.nl voor meer info.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door webguy »

Fles heeft 'm, ik ook. Overigens heeft de NS de tabellen aangeleverd, dus is redelijk kloppend.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Fles »

MdJ schreef:Wie dacht dat hij het laatste spoorboekje had...

Jammer joh. Er komt een nieuwe spoorbijbel. http://www.treinreiziger.nl/actueel/bin ... rug-144783 Vanaf vandaag verkrijgbaar in de AKO
Tadaam *O*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Suus »

De belangrijkste intercity van het land ontbreekt. Stom boekje dus :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Klaasje »

Je bedoelt de s4900 like s8800? :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Suus »

De s8800 natuurlijk 8-)

GOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEDDEMIDDAG DAMES EN HEREN! Welkom in deze comfortabele intercity naar Utrecht Centraal! Voordat we daar met zijn allen koffie gaan drinken op deze ijskoude dag zullen we eerst nog wat verkleumde reizigers oppikken in Leiden Lammenschans, Alphen aan den Rijn, Borft en Woerden. Namens uw medereizigers verzoek ik iedereen hun jassen, tassen, ski's en schoonmoeders tussen of onder de stoelen te plaatsen of in de bagagerekken boven uw hoofd. Namens het treinpersoneel wensen wij u een warme en comfortabele reis toe *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Karl »

Hoe zit het eigenlijk met niet-IC's die sneller zijn? Als je van Ht naar Tb wilt en de IC is net weg, kan je beter de stopper naar Bd nemen...
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5861
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door reisthijs »

Dit zijn zo te zien de langeafstandtabellen zoals NS ze die de afgelopen jaren steeds in pdf-vorm online heeft gezet. Daar staan dus geen andere treinen in, zelfs geen andere IC's die deels hetzelfde traject rijden.

In tabel D staan dus alleen de s800 en s3000 (zie de foto), in tabel E alleen s3100 en s3500 enzovoorts. Erg nuttig is zo'n boekje dus niet.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
zone5324bericht...
Berichten: 883
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 21:57

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door zone5324bericht... »

het boekje is vergelijkbaar met het IC-boekje, dat NS nog uitgaf, toen er ook nog een papieren compleet spoorboekje uitgegeven werd.
blijft, dat het een uitsnede is en dat niet alle vermeldingen de meest ideale verbindingen zijn...
Dennenboom
Berichten: 1673
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Dennenboom »

Voor de echte liefhebbers blijft er natuurlijk de Thomas Cook Timetable...
zone5324bericht...
Berichten: 883
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 21:57

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door zone5324bericht... »

daar heb ik jaren geleden 1x een exemplaar van gekocht (was eigenlijk maar een maand geldig) en vanwege die geldigheidsduur en de prijs bleef het ook maar bij die ene keer.
daarnaast staan er ook veel verbindingen per land niet in en dan heb je er nog niet veel aan.

aangezien je tegenwoordig binnen Nederland bijna overal met mobiel internet bereikbaar bent en voor het buitenland ook voor een gering bedrag kan, blijf ik voortaan wel m'n tablet of gsm gebruiken...
met sites zoals die van DB kom je ook heel ver...

als dat boekje nu nog door NS uitgegeven zou worden, dan zou ik het voor de verzameling wel willen hebben, maar het is van een buitenstaander en dan ga ik er geen geld aan uitgeven.
wat als nu over enkele maanden een wijzigingsblad uitkomt, wordt er dan weer een nieuw boekje uitgegeven als blijkt dat er tijden veranderd zijn?
Edwin
Berichten: 1500
Lid geworden op: za 23 jul 2011, 19:12
Locatie: Almere

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Edwin »

Ik heb 'm ook gekocht, maar er staan nog Fyra's in met stops in Breda... Beetje jammer dat de makers de Fyra informatie te laat kregen.
Remember to check-out with your ov-chipcard.
Hanno
Berichten: 10
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 22:39

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Hanno »

Wat bedoel je? Fyra s900 rijdt toch gewoon naar Breda. Ik heb vandaag ook zo'n boekje gekocht en volgens mij klopt de Fyradienstregeling prima. Ook de 'Benelux-'fyra s9200 staat er wat betreft het Nederlandse deel in (zonder stop in Breda).
Op zich wel weer leuk om een spoorboekje in handen te hebben. Jammer alleen dat de s8800 (mijn 'IC') er niet in staat...
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Vinny »

Een spoorboekje hoort ook gewoon stoptreinen te bevatten, dus ik hoop dat de samenwerkende consumentenorganisaties dat nog eens voor elkaar krijgen. Of op zijn minst een handzaam foldertje met patroontijden en de belangrijkste uitzonderingen daar op.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Fles »

Vinny schreef:Een spoorboekje hoort ook gewoon stoptreinen te bevatten, dus ik hoop dat de samenwerkende consumentenorganisaties dat nog eens voor elkaar krijgen. Of op zijn minst een handzaam foldertje met patroontijden en de belangrijkste uitzonderingen daar op.
Zou goed kunnen als eerst de laatste restjes CXX, SYN en VEO het land uit getrapt worden. Dan hou je 2 grote vervoerders over, houdt het overzichtelijk.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door fogeltje »

Volgens de krant was het IC-boekje een succes.
http://www.gelderlander.nl/algemeen/bin ... -1.3554730
"Een touringcar is geen bus"
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door midnet »

ROVER meldt dat de hele editie al is uitverkocht en dat een nieuwe druk wordt voorbereid. Ze hadden niet voorzien dat het zo'n grote vraag zou opleveren-en zijn als kleine geenwinstnajagende vereniging natuuurlijk beducht met onverkochte voorraad te blijven zitten.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Fles »

midnet schreef:ROVER meldt dat de hele editie al is uitverkocht en dat een nieuwe druk wordt voorbereid. Ze hadden niet voorzien dat het zo'n grote vraag zou opleveren-en zijn als kleine geenwinstnajagende vereniging natuuurlijk beducht met onverkochte voorraad te blijven zitten.
Ze mogen opschieten dan, ik heb er ook eentje besteld en betaald via de website. Nooit meer wat van gehoord.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Fles »

Nog steeds niets van gehoord. Gebeurt hier nog wat of kan ik gewoon fluiten naar mijn centen? :?:
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door BR628 »

Klinkt als een club geldrovers.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door Ronald »

Bij de Bruna op station Zwolle lagen er twee weken terug nog stapels, dus dan zou 'ie allang opgestuurd moeten kunnen zijn...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
midnet schreef:ROVER meldt dat de hele editie al is uitverkocht en dat een nieuwe druk wordt voorbereid. Ze hadden niet voorzien dat het zo'n grote vraag zou opleveren-en zijn als kleine geenwinstnajagende vereniging natuuurlijk beducht met onverkochte voorraad te blijven zitten.
Ze mogen opschieten dan, ik heb er ook eentje besteld en betaald via de website. Nooit meer wat van gehoord.
Fles schreef:Nog steeds niets van gehoord. Gebeurt hier nog wat of kan ik gewoon fluiten naar mijn centen? :?:
Je hebt er toch al een :? :wink: ?
zone5324bericht...
Berichten: 883
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 21:57

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door zone5324bericht... »

klopt het boekje eigenlijk nog wel, nu ze op een aantal verbindingen de dienstregeling met enkele minuten hebben aangepast?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door ODRAIL »

Tijd voor een nieuw boekje dus :wink: .
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Gedrukt mini-IC-spoorboekje-2,75.

Bericht door webguy »

Fles schreef:
midnet schreef:ROVER meldt dat de hele editie al is uitverkocht en dat een nieuwe druk wordt voorbereid. Ze hadden niet voorzien dat het zo'n grote vraag zou opleveren-en zijn als kleine geenwinstnajagende vereniging natuuurlijk beducht met onverkochte voorraad te blijven zitten.
Ze mogen opschieten dan, ik heb er ook eentje besteld en betaald via de website. Nooit meer wat van gehoord.
Heb even voor je gechecked - een aantal betalingen konden niet met een bestelling worden gematched, dus of je even je rekeningnummer en email naar info@minispoorboekje.nl wil sturen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten