Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door Frank »

Help, help. *Rent weg*
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door fogeltje »

Ik heb geen reactie van de Twitterman gehad helaas over Brabantse Poort vs Station Dukenburg. Ik oriënteer me meestal aan wat er op het bord staat en niet de dienstregeling (ja ik ben eigenwijs) maar in dit geval twijfel ik toch sterk en zou ik zeggen als ze in de dienstregeling voorlopig over Brabantse Poort blijven praten, dan wij dat ook maar moeten doen, het is immers ook een eindbestemming die op de bussen zelf staat. Eens kijken wat er vanaf 9 december op bussen van oa lijn 6 staat. Als die opeens toch Station Dukenburg filmen, dan lijkt het me slim om het toch te veranderen.
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door Frank »

De buslijnpagina's voor de concessie zijn volgens mij klaar. De buurtbussen had ik nog niet voorbereid en zijn vandaag vrij vlot gegaan, hoop dat het wel nog allemaal klopt. Ik wilde het allemaal graag afhebben, die vernummeringen zijn een beetje saai. Voor lijn 400 heb ik de pagina overgenomen die Xanland op mijn gebruikerspagina had geplaatst. Ondanks dat vind ik het een lijn die onbegrijpelijk in elkaar zit.

Trein- en busstationspagina's komen morgen als 't mee zit. Overige bushaltes mogen de mensen bijwerken die de betreffende pagina's aangemaakt hebben (en anders mogen ze van mij weg).
peter s
Berichten: 138
Lid geworden op: do 17 dec 2009, 19:33

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door peter s »

fogeltje schreef:Ik heb geen reactie van de Twitterman gehad helaas over Brabantse Poort vs Station Dukenburg. Ik oriënteer me meestal aan wat er op het bord staat en niet de dienstregeling (ja ik ben eigenwijs) maar in dit geval twijfel ik toch sterk en zou ik zeggen als ze in de dienstregeling voorlopig over Brabantse Poort blijven praten, dan wij dat ook maar moeten doen, het is immers ook een eindbestemming die op de bussen zelf staat. Eens kijken wat er vanaf 9 december op bussen van oa lijn 6 staat. Als die opeens toch Station Dukenburg filmen, dan lijkt het me slim om het toch te veranderen.
Station Dukenburg!
De lijnfolders waren al gedrukt, daarom staat daar nog het oude.
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door fogeltje »

peter s schreef:
fogeltje schreef:Ik heb geen reactie van de Twitterman gehad helaas over Brabantse Poort vs Station Dukenburg. Ik oriënteer me meestal aan wat er op het bord staat en niet de dienstregeling (ja ik ben eigenwijs) maar in dit geval twijfel ik toch sterk en zou ik zeggen als ze in de dienstregeling voorlopig over Brabantse Poort blijven praten, dan wij dat ook maar moeten doen, het is immers ook een eindbestemming die op de bussen zelf staat. Eens kijken wat er vanaf 9 december op bussen van oa lijn 6 staat. Als die opeens toch Station Dukenburg filmen, dan lijkt het me slim om het toch te veranderen.
Station Dukenburg!
De lijnfolders waren al gedrukt, daarom staat daar nog het oude.
Maar waarom staat het dan op de website ook nog fout?
"Een touringcar is geen bus"
peter s
Berichten: 138
Lid geworden op: do 17 dec 2009, 19:33

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door peter s »

Nee hoor, toets maar in: van bv Meijhorst sporthal - naar station Dukenburg
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door fogeltje »

Ik zie nog echt overal Brabantse Poort staan, zie steekproefselectie hieronder:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door fogeltje »

Overigens valt me nu pas op de halte Teersdijk weer Teersdijk heet :') Zo heette hij vroeger maar ik keek net bij Arriva en daar hebben ze het nog over "Graafseweg/Nieuweweg". Is me de afgelopen jaren nooit opgevallen dat hij toen niet Teersdijk heette :')
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door Frank »

Heb inmiddels ook de meestal trein- en busstations binnen de concessie Arnhem - Nijmegen bijgewerkt op de wiki voor de nieuwe dienstregeling. Alleen een aantal busstation aan de rand van de concessie / ergens net buiten de concessie mist nog, met name rondom Nijmegen. Zou iemand anders, die meer verstand heeft van die gebieden daar eens naar willen kijken. Het gaat om:

* Gennep Busstation
* Grave Busstation (nieuwe lijn N99 kan toegevoegd worden)
* Uden Busstation
* Druten Busstation (lijn 87 -> lijn 12; lijn 289 -> lijn 89 en lijn 15 -> lijn N85)

Daarnaast zijn er nog een hoop bushaltepagina's die bijgewerkt moeten worden. Ik zal eens kijken of ik een lijstje kan maken, maar ik ga ze zelf niet bijwerken. Wat mij betreft mogen ze ook verwijderd worden.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door fogeltje »

Goed bezig Frank *bus*

Uden had ik al gedaan toevallig. Ik zal wel even naar Grave kijken, die ben ik vergeten toen ik met Oost-Brabant bezig was (omdat er vanuit Oost-Brabant niets veranderde voor Grave...naja, voor lijn 9 ook niet).

EDIT: zag dat ik bij Uden nog de uitbesteding aan OAD moest weghalen. En lijn N99 aan Grave toegevoegd.
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door Frank »

Mooi zo, dank je :pos: .
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen (Breng) 2013

Bericht door fogeltje »

Betreffende Brabantse Poort, ik zag lijn 11 en ook andere bussen vandaag naar of via Brab. Poort rijden en niet Station Dukenburg.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten