[TIP] Lange treinreizen binnenland

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Karl »

Ooit heeft er volgens mij nog een s3500 Leeuwarden - Utrecht - Maastricht(/Heerlen?) gedaan, geen idee of dat langer is.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Vinny »

In afstand heeft er wel eens een 3500 Maastricht-Leeuwarden gereden, in tijd en tussenstops een stoptrein Utrecht-Roosendaal (via Hilversum, Weesp en Leiden).
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door htm_tram »

Die rit van Vlissingen naar Groningen in een V-IRM is wel weer een uitdaging :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Vinny »

Mwah, ik deed afgelopen weekend Middelburg-Heerenveen. Natuurlijk lang niet zo'n "uitdaging" als Vlissingen-Groningen, maar wel met VIRM. Mijn rug is nog heel :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Daniel »

Ligt er maar net aan welke deelserie je treft... Heerlen - Utrecht in een VIRM-4 was eind vorig jaar een aardige marteling (dan is dat in een VIRM-2/3 een stuk beter vol te houden, die zitten niet zo idioot hard)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Suus »

Eerlijk gezegd vind ik VIRM-4 beter zitten dan de oudere deelseries :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Daniel »

Mwoh, ze rijden wat prettiger (minder geschommel) maar de stoelen blijven alsmaar onaangenaam hard. Dacht in het begin dat het de nieuwigheid was en ze nog een beetje ingezeten moesten worden, maar echte verandering zit er niet in.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:Die rit van Vlissingen naar Groningen in een V-IRM is wel weer een uitdaging :lol:
Nou, jij liever dan ik :')
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Wubbo »

De mensen die die lange reis willen doen met t12685 moeten trouwens wel opschieten: de kans is groot dat die trein binnenkort versneld wordt, door het opofferen van het lange stationnement in Zwolle.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Suus »

Mocht hij plotseling met ICM gaan rijden dan kom ik wel weer een keer kijken :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Vinny »

Wubbo schreef:De mensen die die lange reis willen doen met t12685 moeten trouwens wel opschieten: de kans is groot dat die trein binnenkort versneld wordt, door het opofferen van het lange stationnement in Zwolle.
Als ze dat eens met alle andere Leeuwardentreinen zouden doen...

Ik heb meestal de tijd om: zowel een flesje drinken als een hapje eten te bestellen en op te eten, naar de WC te gaan en mijn drie-dagenbaard te scheren tijdens het Zwolle-stationnement... :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Fles »

Geloof ik goed ja, dat puberdons van jou ben je zo mee klaar :mrgreen:
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Michael 1988 »

Tip, langste aaneengesloten treinreis op dit moment is van Schagen naar Maastricht (of andersom). En dan heb ik het over zonder overstappen, maar gewoon 3,5 uur aan een stuk in de trein zitten (incl. wachttijden op stations).

Overigens meende ik, toen ik de titel las dat er een aaneengesloten reis zonder overstappen bedoelt werd en niet een treinreis met weet ik hoeveel opstappen. Want dan ken ik wel andere treinreizen die langer zijn. En dat zijn dan geen directe treinreizen, maar meer kriskras reizen door heel Nederland heen zonder echte eindbestemming. Ja je beginpunt misschien.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Suus »

Den Helder - Maastricht (2x per dag) en Vlissingen - Lelystad - Groningen/Leeuwarden in de randen van de dag zijn langer en kunnen zonder overstappen :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: [TIP] Lange treinreizen binnenland

Bericht door Thom91 »

Hdr v 06:43 en 07:13 ;), t827 en t829.
Komt wel goed schatje.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten