Mag ik even kwijt #124

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door STF »

Erg fijn, de camping staat weer onder water... Wel heel erg snel dit keer; slechts een langdurige regenbui gistermiddag/avond... Normaal gesproken moet het echt wel drie dagen achter elkaar regenen om zoiets te bereiken.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Ennes »

STF schreef:Erg fijn, de camping staat weer onder water... Wel heel erg snel dit keer; slechts een langdurige regenbui gistermiddag/avond... Normaal gesproken moet het echt wel drie dagen achter elkaar regenen om zoiets te bereiken.
Lijkt mij een gat in de markt, Een watercamping, met kanotochten over de camping etc. Zo vanuit je tentje de kano in, om smorgens verse broodjes te bakken.

En niet te vergeten Vlotvaren!

In plaats van stacaravans verhuur je gewoon vlotten zoals op de klarälven.

Afbeelding
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Ardan »

En dan maak je van de grasmaaiert een jetski! Kijken of je de golven kunt maaien..
Ik doe ook maar wat
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Ennes »

Ardan schreef:En dan maak je van de grasmaaiert een jetski! Kijken of je de golven kunt maaien..
:lol: :lol: :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door deadlock »

Eerste zaterdagavond in weken dat ik thuis ben, drie bootycalls 8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Meltrain »

MdJ schreef:
KM46 schreef:
MdJ schreef:Zo. Ik mag woensdag tussen 7-13 het begin van de 18.000 bierkratjes op het Van Heekplein gaan maken :)
Is dit voor het glazen huis?
Ja :D
Ik wilde al vragen: na Eindhoven en Delft gaat Twente toch ook niet een brug bouwen? :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Daniel »

Tja, je zou toch maar vandaag naar de kerstmarkt in Dordrecht gewild hebben. Dat vergde dan wel wat geduld, was blij dat ik daar alleen voor de hobby stond en niet met de pendelbus mee hoefde :P Op de foto staat de bus bij de instaphalte, voor de duidelijkheid i.v.m. het struikgewas ook even met de rode pijl aangegeven. Daar ging dus echt niet iedereen in passen...

Afbeelding

Wat niet bepaald hielp was dat de bussen hier, bij parkeerterrein Amstelwijck, al vrij vol vanaf parkeerterrein Europaplein af kwamen. Met twee Wrights die even van de versterking van de reguliere stadsdienst af gehaald waren wist men deze rij uiteindelijk behoorlijk weg te krijgen, maar zo'n kwartier later zag ik in het centrum al een zeker twee keer zo lange rij staan van mensen die alweer terug wilden naar het parkeerterrein. In voorgaande jaren gebeurde dat hooguit tegen 18.00 uur ofzo, nu stond 'ie er al zo'n 4 uur eerder terwijl er ook nog busladingen vol de andere kant op wilden. Hoezo crisis...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Thom91 »

Waar sta je dan Daniël? De kerstmarkt is toch in hartje Dordrecht?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Daniel »

De kerstmarkt zelf is in de binnenstad ja, deze foto is gemaakt bij de bushalte bij het Albert Schweitzer Ziekenhuis locatie Amstelwijck waar samen met het Europaplein en industriegebied Dordtse Kil parkeergelegenheid aan de bezoekers werd aangeboden.
Alledrie vlakbij de A16/N3 met gratis buspendel (gereden met een stuk of 6 gelede Scania's en een stel Volvo 7700's) naar de kerstmarkt zelf. Wordt al jaren zo gedaan, al was er in het begin slechts één parkeerterrein op de plek van het voormalige productiebedrijf voor de houten spoorbielzen van NS in het havengebied.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Vinny »

Wat is er zo bijzonder aan de kerstmarkt in Dordrecht?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Daniel »

Dat weet ik ook niet :mrgreen: Maar kennelijk wordt 'ie steeds populairder.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Thom91 »

Ik was er vorig jaar, was wel leuk ding hoor! :) Net een soort rommelmarktje. Ze hadden er iig super lekkere warme stroopwafels! :D
Komt wel goed schatje.
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Raymond »

Die gratis parkeerplaatsen die al ruim een week langs de A16 worden aangegeven zijn natuurlijk ook mooie gratis publiciteit.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Justin »

Oei en ik ga morgen nog ff sporten in mn oude sportschool. Kijken of dat hommeles wordt met het ov er naar toe. Was die kerstmarkt glad vergeten!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Ik lag me de ballen uit de broek om spambots die op mijn weblog proberen reacties te plaatsen. Deze reacties zijn zo ontzettend kontlikkend en tegelijkertijd zo ontzettend nietszeggend dat de tranen mij spontaan in de ogen schieten van het lachen :')

Bijvoorbeeld net een paar minuten geleden:
Darius Pewitt schreef:Attractive element of content. I simply stumbled upon your site and in accession capital to say that I acquire actually loved account your blog posts. Any way I will be subscribing on your feeds or even I achievement you get admission to persistently rapidly.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Z2N »

Momenteel te koop: Treinmeubilair uit 50 jaar oude Parijse voorstadstreinen.

Binnenkort verdwijnen de Z 6100 "Petits Gris" treinstellen van het Parijse voorstadsnet, en dus zijn nu 150 meubilairstukken te koop, voor het goede doel. En werkelijk alles is te koop, van bankjes tot toiletpapierhouder tot complete deuren! :o
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Meltrain »

Vorige week zaterdag (toen ik uit Zwolle kwam) moest ik in Utrecht overstappen naar Rotterdam. Dit leverde enkele minuten vertraging op waardoor de IC uit Utrecht met ongeveer +5 op Rtd aankwam, hetgeen genoeg was om nog net de sluitlichten van mijn s5100 te zien. :(
Het leverde mij dus 30 minuten vertraging op en daarom wil ik een GtbV invullen. Er zijn echter een paar dingen die ik niet onlogisch vind:

1) Er is niet genoeg schrijfruimte om 'Rotterdam Lombardijen' voluit te schrijven. :roll:
2) Ik moet 'de vertrektijd volgens de dienstregeling' opgeven. Is dit dan vanaf Zwolle? En zo ja, hoe kan ik die vertrektijd nu nog (precies) opzoeken aangezien een dag later de nieuwe dienstrgeling is ingeggaan waarin de tijden (licht) gewijzigd zijn. :?
3) Ik had een kaartje met korting. Daarom moet ik mijn kaartnummer invullen. Nu reisde ik met de korting van mijn studenten-OV-Chipkaart, maar het nummer van mijn OVC past helemaal niet in dat vakje, dus wat moet ik doen? (En stel dat ik met meereiskorting reisde, dan kon ik het helemaal niet invullen. :roll: )

Alvast bedankt voor de hulp.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Tochjo »

Je vult in dat je van Zwolle naar Rotterdam Lombardijen bent gereisd. Desnoods schrijf je je aankomststation niet helemaal voluit of schrijf je niet precies in de hokjes; ik neem aan dat dat wel begrepen wordt. De vertrektijd in Zwolle kun je opzoeken in de reisplanner; geef als datum 8 december op. Weet je zeker dat je het formulier goed invult? De nieuwste formulieren hebben wel genoeg vakjes voor OV-chipkaartnummers.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Justin »

Moet je niet het nummer wat op de achterkant boven de streepjescode staat niet invullen? Dat is een korter nummer dan de 3508 blabla code..
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Tochjo »

Toen ik nog papieren formulieren invulde, was er wel genoeg ruimte voor het hele 16-cijferige nummer.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Heb je wel de laatste versie van het GtbV-formulier? Pas de versies uit 2011 en 2012 hebben ruimte voor een zestiencijferig OV-Chipkaartnummer.

Inderdaad past niet elk station maar je kan ook gewoon R'dam Lombardijen invullen.

Vertrektijd in Zwolle was om :46.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Thom91 »

Afbeelding
Ik neem aan dat je weet dat je dat in moet vullen? :P

En verder pastte Rotterdam Alexander er voor mij ook niet op, gewoon erachter verder gegaan met letters schrijven ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Meltrain »

Ja, ik zie dat ik daar het nummer van mijn OVC kan invullen, maar het gaat mij om een paar regels hoger omdat ik een papieren kaartje (met korting) had. ;)
Dus: Los vervoerbewijs -> enkele reis -> 2e klas -> korting -> <vul nummer van uw kortingskaart in>.
En bij die laatste regel past het dus niet.

En ik heb 'Rotterdam Lombardijen' afgekort tot 'Rotterdam Lombard', want dat deed de NS ook op de TBP's. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Justin »

Ja dat js het nummer boven de streepjescode op de achterkant van je sov kaart, had dat vorige week ook voor het losse kaartje wat ik bij me had. Als het goed is moet dat precies passen.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Thom91 »

Justin schreef:Ja dat js het nummer boven de streepjescode op de achterkant van je sov kaart, had dat vorige week ook voor het losse kaartje wat ik bij me had. Als het goed is moet dat precies passen.
Dit moet je inderdaad invullen.
Al zie ik nu dat mijn cijfers heel erg vervaagd zijn.. :P
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 82 gasten