Mag ik even kwijt #124

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Ow, en dit stukje naar aanleiding van de Blanco wielrenploeg (ex-Rabo) moet ik ook echt even delen:
Het Nieuwste Schavot schreef:'Het is echt een geschenk uit de hemel. Gisteren waren we nog een onbekende speler op de markt, vandaag staan we op de kaart. Ik ben zielsgelukkig.' Aan het woord is Fred Blanco (59) van Blanco's drop- en zoetwarenfabriek in Zaltbommel.

Blanco werd donderdag gebeld door een neefje 'dat wat aanrommelt in de marketing' over de nieuwe naam van de voormalige Rabobank wielerploeg, Blanco Pro Cycling. 'Ik wist niet wat ik hoorde. Ze hebben mij niks gevraagd, maar je hoort mij niet klagen. Ik verwacht dat we deze maand nog marktaandeel gaan terugpakken op Venco. En laat Haribo maar komen, straks in de Tour.'

Koos Groenewegen van kozijnenfabriek Blanco in Heerhugowaard is ook in zijn nopjes. 'We hangen er bij het begin van het nieuwe wielerseizoen meteen een grote campagne aan, met de slagzin 'Ook Robert heeft het fijn, achter een Blanco kozijn'. We zijn al op zoek naar extra personeel.'

Diverse bedrijven brengen speciale Blanco-producten op de markt. Philips ontwikkelt een Blanco 3D-tv, Verkade Blanco witte chocolade. Calvé komt maandag met de Blanco Pro-variant, een witte pindakaas met amandel. 'Dit gaat groot worden', aldus een medewerker. 'Als die Gesink straks nou even het geel pakt, dan kun je dus op een boterham met Blanco-pindakaas de Tour winnen. Haha!'

'Het is in deze zware tijden echt een cadeautje voor het Nederlandse bedrijfsleven', aldus een hoge ambtenaar op het ministerie van EZ. 'Er rijdt daar een topploeg rond en daar mag je je karretje bij aanhaken, om het maar eens in wielertermen te zeggen. Ik denk dat we volgend jaar tóch gewoon onder de 3 procent tekort duiken.'

George Baker is al de studio ingedoken om zijn wereldhit Una Paloma Blanca opnieuw in te zingen, nu als Una Paloma Blanco. 'Ik sta al op het podium bij de Ronde van Vlaanderen', aldus George Baker. 'Ik verwacht dat dit mijn carrière een geweldige impuls gaat geven. Dat werd ook wel tijd.'

In sommige kringen bestaat huiver over de nieuwe naam van de ploeg. Directeur Pieter-Jan Heijerman van afkickkliniek Blanco in Rotterdam: 'Je kunt je ploeg natuurlijk wel Blanco noemen, maar daarmee ben je niet meteen maagdelijk wit. Straks wordt een van die gasten gepakt op dope en dan kan ik mijn toko wel sluiten. Nee, ik ben hier helemaal niet blij mee.'
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Fles »

_O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Na de hamburgertrui, nu het pizzashirt :')
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door microshit »

Die wil ik :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Staat op Fab, onder de kerstcadeau's.

Edit: hier dus.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Ik weet niet wat het is, maar ik heb zin om in de trein naar Enschede te springen en daar de nacht door te halen :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door hauptbahnhof »

De bloemetjes kun je ook gewoon in Amsterdam hoor.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Maar in Amsterdam hebben ze Gerard Ekdom niet, die wordt binnen een paar minuten opgesloten in Enschede én hij heeft de graveyardshift *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Daantje »

Ik heb blijkbaar zo hard gewerkt dit jaar dat ik als kerstpakket 50 euro, een bol.com bon van 10 euro en een kerststol heb gekregen *O*
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door MdJ »

Bee schreef:Ik weet niet wat het is, maar ik heb zin om in de trein naar Enschede te springen en daar de nacht door te halen :lol:
Oude Markt is afgesloten geweest wegens te veel mensen. koste ook echt een anderhalfuur om het bier bij de goede personen terecht te laten komen. (nadat het een anderhalfuur duurde voordat je er was en kon bestellen...)
Racoon, Miss Montreal waren tof, Carice van Houten kan zeer goed acteren dat ze een zangeres is. (Maar niet live op een podium voor een goed aantal mensen...)

Afijn, morgen 6 uur de wekker. Benieuwd hoe het bouwen gaat... (18000 kratjes, in 18 uur met 8 mensen tegelijk bouwen zorgt dus voor 2 kratjes per uur op. Staand lukt dat, maar niet op 10 meter hoogte...)
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

Het klinkt als Leiden vorig jaar toen Snow Patrol optrad. Sprak daarna nog in de bus naar Boskoop een vrouw die al vanaf 14:00 op de Beestenmarkt voor het podium had gestaan...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door MdJ »

Wij begonnen om 18:45 op de Oude Markt, was toen nog ruim plek, wij stonden ongeveer tussen het glazenhuis en het podium in.
Bij twijfel: gebruik beton.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door deadlock »

omg Bee ik wil naar Koen's Café! Ga je met me mee?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Suus »

deadlock schreef:omg Bee ik wil naar Koen's Café! Ga je met me mee?
Vannacht nog gaat niet lukken, de laatste trein voor Enschede gaat op Dvd om 23:21, maar woensdagavond gaat wel. Hopelijk met iets beters dan vandaag ;(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door deadlock »

Ik ga nu ook niet meer gekke waus :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Nimby in Diemen

Bericht door Klaasje »

Ik kwam zojuist een stuk papierwerk van de gemeente Diemen tegen dat niet de Nimby-insteek heeft. :pos: Bel de krant. :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #16

Bericht door Suus »

Er heeft heel veel niet de Nimby-insteek hoor, maar je moet de plannen gewoon goed onderbouwen anders wordt het hier onleefbaar, en die leefbaarheid staat al regelmatig onder druk door 3 snelwegen, 2 spoorlijnen en zware criminelen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Weerberichten-gekwek #16

Bericht door Klaasje »

Veel wordt door de gemeente Diemen afgedaan als "overlast => slechte leefbaarheid => wegwezen met dat plan" zelfs als iets geen of nauwelijks overlast veroorzaakt maar dat was in dit geval niet zo. Er werd erg positief meegedacht over oplossingen van problemen en er werden wat Diemense problemen aangekaart met de insteek "Kijk hier eens naar, we zouden het prettig vinden als dit meegenomen wordt."

Edit: Ik dacht dat dit het Mag ik even kwijt-topic was. :X
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door MdJ »

Zo, de eerste 2,5 meter staat. Er zou de hele tijd 1 vrachtwagen 12x heen en weer pendelen. Maar we hadden steeds de vrachtwagen leeg en klaargezet voordat íe al weg was. Dus konden we weer een uur niks doen.

Inmiddels pendelen er 2 vrachtwagens.

Live webcam: http://www.ustream.tv/channel/concept-krattenkerstboom
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door marvinkok »

Ziet er goed uit! Toch proberen nog even de stad in te gaan, maar een beetje erg druk :roll:
Heb het hele glazen huis tot nu toe alleen pas op tv gezien... Maar sowieso zaterdag en maandag de stad in om even een kijkje te nemen.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door marvinkok »

De kratkerstboom staat ook in het UT-nieuws:

http://www.utnieuws.nl/studenten/concep ... nkerstboom
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Ardan »

Ik hoop dat er morgen nog wat van onze binnenstad overeind staat: PEC Zwolle komt voetballen tegen de GA Eagles vanavond.. De IJsselderby is net zo'n ramp als wanneer Ajax en Feyenoord tegen elkaar moeten..
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Michael »

Ik ga zometeen maar op tijd naar bed. Mag morgen een dienst draaien van 10.00 tot 21.15 en vrijdag een dienst van 8.00 tot 19.15. Ik zal alle rust hard nodig hebben.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Daniel »

Morgen nog één dagje werken. En dat wordt een redelijk rustige want het is onze jaarlijkse "lab cleanout day" met gratis lunch en al erbij.
En daarna lekker vakantie, pas 7 januari weer aan het werk :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #124

Bericht door Ronald »

Daantje schreef:Ik heb blijkbaar zo hard gewerkt dit jaar dat ik als kerstpakket 50 euro, een bol.com bon van 10 euro en een kerststol heb gekregen *O*
Ik kreeg ook een kerstpakket. Met een GRATIS kerstlot van de Postcodeloterij. Je moet alleen wel lid worden om hem te gebruiken :6 :neg: .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten