Mag ik even kwijt #125
Re: Mag ik even kwijt #125
Pff. Moet vanavond werken van 18.30 tot 4.30. Mijn werk is tot 3.30 vandaag. Er zal waarschijnlijk toch geen zak te doen zijn. Word dus denk ik een lange avond.
Re: Mag ik even kwijt #125
De enige tip die ik heb voor werken op kerstavond bij McDonald's: Zorg dat je bij het afsluiten de computer instelt op 2e kerstdag. Als je dat niet doet kan je 2e kerstdag niet in het kassasysteem omdat er geen omzet van 1e kerstdag in het systeem is opgeslagen en dan moet MDIS het resetten :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #125
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Maar het is mijn zorg niet. Ik heb shakesluit en countersluit dus hoef niks met de computer te doen.
Re: Mag ik even kwijt #125
Nu.nl heeft weer zijn traditionele jaaroverzicht, het blikje in de mailbox *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #125
Vrolijk kerstfeest aan idereen!
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Re: Mag ik even kwijt #125
:D altijd leuk :YBee schreef:Nu.nl heeft weer zijn traditionele jaaroverzicht, het blikje in de mailbox *O*
Re: Mag ik even kwijt #125
Denk je op maandagochtend rustig te gaan werken in het verzorginghuis. Is het een drukte van heb ik jou daar . Maar wel heel erg gezellig .
Re: Mag ik even kwijt #125
Ik weet nou niet welk metrostelsel ik toffer vind, die van Parijs of die van Londen.
Parijs is ook deel bovengronds, wat mooi uitzicht oplevert, die van Londen is zo supersnel en supergaaf. Keuze's..
Parijs is ook deel bovengronds, wat mooi uitzicht oplevert, die van Londen is zo supersnel en supergaaf. Keuze's..
Komt wel goed schatje.
Re: Mag ik even kwijt #125
Die van Stockholm is nog toffer
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #125
Basiskennis voor iedereen :D :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc[/youtube]
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Mag ik even kwijt #125
Zijn andere filmpjes zijn ook leuk/interessant/informatief.
Het is een spectrum.
Re: Mag ik even kwijt #125
Wat een zware kost en dat op kerstavond .
Maar wel boeiend om te weten .
Maar wel boeiend om te weten .
Re: Mag ik even kwijt #125
Gewoon basiskennis, de constructie lijkt ingewikkeld maar is er voornamelijk om ervoor te zorgen dat onze geliefde koningin het staatshoofd van meerdere landen kan zijn *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #125
Het wordt alleen een beetje snel verteld, maar het is niet moeilijk inderdaad.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
-
- Berichten: 3926
- Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00
Re: Mag ik even kwijt #125
LONDON!Thom91 schreef:Ik weet nou niet welk metrostelsel ik toffer vind, die van Parijs of die van Londen.
Parijs is ook deel bovengronds, wat mooi uitzicht oplevert, die van Londen is zo supersnel en supergaaf. Keuze's..
Parijs is veel oude meuk waar er niet eens in wordt omgeroepen (afrader voor VIRM dus).
London is welliswaar niet zo snel. Vind vooral de Sub-surfacelijnen dramatisch langzaam. Tube is wel snel en gaaf! *O*
Re: Mag ik even kwijt #125
Ik heb veel trajectvideo's bekeken op YouTube van de Parijse metro, maar ik kan mij geen video herinneren dat er geen automatische omroep was. Wel is de omroep extreem basic, vaak niet meer dan twee keer de stationsnaam en dat is het. Ik vind het vaak toch wel prettig dat de omroep door een klein "iets" vooraf wordt gegaan, zodat je weet dat je moet opletten. Of dat nu een gong, een belletje of Nästa is boeit verder niet.
En in mijn onderschrift verzamel ik de waarschuwingen over de afstand tussen metro en perron die ik afgelopen jaar heb gehoord in het buitenland
En in mijn onderschrift verzamel ik de waarschuwingen over de afstand tussen metro en perron die ik afgelopen jaar heb gehoord in het buitenland
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #125
Lijn 1 en 14 zijn super super cool, volautomatisch waar je de tunnel in kan kijken! *O* (Parijs)hauptbahnhof schreef:LONDON!Thom91 schreef:Ik weet nou niet welk metrostelsel ik toffer vind, die van Parijs of die van Londen.
Parijs is ook deel bovengronds, wat mooi uitzicht oplevert, die van Londen is zo supersnel en supergaaf. Keuze's..
Parijs is veel oude meuk waar er niet eens in wordt omgeroepen (afrader voor VIRM dus).
London is welliswaar niet zo snel. Vind vooral de Sub-surfacelijnen dramatisch langzaam. Tube is wel snel en gaaf! *O*
Komt wel goed schatje.
-
- Berichten: 3926
- Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00
Re: Mag ik even kwijt #125
Als ik het goed herriner heeft lijn 1 (MP05), 2 (MF2000), 3 (MF67 (Een paar jaar geleden is RIS geïnstalleerd in deze wagens op lijn 3)), 4 (MP89) en 14 (MP89)automatische afroep. De rest is allemaal silence.
De MF67 rijdt ook op lijn 2 maar tot laatste keer dat ik in Parijs was, was er nog geen RIS geïnstalleerd in die wagens.
De MF67 rijdt ook op lijn 2 maar tot laatste keer dat ik in Parijs was, was er nog geen RIS geïnstalleerd in die wagens.
-
- Berichten: 3926
- Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00
Re: Mag ik even kwijt #125
In London kan dat met de DLR (ondergronds kan dat bij de tunnel bij Bank). Alleen daar zijn de afroepen weer door een computerstem gemaakt, net als bij de SGM hier. Daar is het alleen weer een stuk prettiger om aan te horen.Thom91 schreef:Lijn 1 en 14 zijn super super cool, volautomatisch waar je de tunnel in kan kijken! *O* (Parijs)
Re: Mag ik even kwijt #125
Ik heb het nagekeken, Annonces sonores et visuelles automatiques is blijkbaar alleen actief op lijn 1, 2, 3, 4, 5, 13 en 14. Kan stukken beter inderdaad :Nhauptbahnhof schreef:Als ik het goed herriner heeft lijn 1 (MP05), 2 (MF2000), 3 (MF67 (Een paar jaar geleden is RIS geïnstalleerd in deze wagens op lijn 3)), 4 (MP89) en 14 (MP89)automatische afroep. De rest is allemaal silence.
De MF67 rijdt ook op lijn 2 maar tot laatste keer dat ik in Parijs was, was er nog geen RIS geïnstalleerd in die wagens.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #125
Shit dat ging wel heel snel :DMeltrain schreef:Basiskennis voor iedereen :D :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc[/youtube]
Re: Mag ik even kwijt #125
Hallo allemaal :o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #125
Ik ben nog niet met de dlr geweest. Ding scheurt voor mijn gevoel niet echt dwars door de stad heen.hauptbahnhof schreef:In London kan dat met de DLR (ondergronds kan dat bij de tunnel bij Bank). Alleen daar zijn de afroepen weer door een computerstem gemaakt, net als bij de SGM hier. Daar is het alleen weer een stuk prettiger om aan te horen.Thom91 schreef:Lijn 1 en 14 zijn super super cool, volautomatisch waar je de tunnel in kan kijken! *O* (Parijs)
Komt wel goed schatje.
Re: Mag ik even kwijt #125
Docklands (Light Railway)
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 142 gasten