Mag ik even kwijt #126

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Mag ik even kwijt #126

Bericht door Michael »

Vinny schreef:Beste wensen allemaal. Wat ik verder kwijt wil: is 2,40 voor een kopje koffie en 7 euro voor een tosti tegenwoordig normaal in de Horeca. Het is een tijdje geleden geweest dat ik me geeregerd heb aan de prijzen in restaurants maar dit slaat gewoon alles.
Ligt eraan wat voor koffie het is. Als het koffie is die met verse bonen wordt gezet dan kan het best zijn dat een kopje koffie 2,40 kost. Maar 7 euro voor een tosti is wel veel. Maar het is wel zo dat wat luxere restaurants hogere prijzen vragen terwijl minder luxe restaurants hetzelfde kopje koffie voor een lagere prijs aanbieden.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

Op het leidseplein ben je dat wel al gauw kwijt ja.. Tosti is overigens wel erg aan de hoge kant, met kaas gemaakt waar bladgoud in zit?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Vinny »

Nee, dit was een eetcafé in een dorp in Zeeland... En de koffie was ook niet bijzonder ofzo...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

LOOOOL :')
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door deadlock »

Hier hebben we een Tostiworld en die maken echt geniale tosti's tegen redelijke prijzen. En ze hebben een horecavergunning dus ze zijn tot 05:00 open <3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

Waar is hier? Ik ben verslaafd aan tosti's dus ik moet die tent uitproberen.
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door deadlock »

Je weet in welke stad ik woon :D Maar goed idee, gaan we gelijk stappen (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Ardan »

Tosti World, in die ben ik ook al eens een paar keer geweest, kostte maar 2,75 of zo. Ideaal als ik na het stappen eens wat anders wilde dan de Febo of de Hawaiïaan..
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door deadlock »

Ja maar je kan ook duurder hoor, chilipepertjes, zalm, rode ui en roomkaas wordt al snel boven de €5,-.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Ardan »

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelings.....
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Suus »

Zojuist mijn Studenten OV ingeleverd bij de NS-kaartautomaat. Ik mis hem nu al, hopelijk schiet de NS een beetje op met die kortingsactie voor een nieuw abonnement én met het repareren van hun website :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3905
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door hauptbahnhof »

En wat wordt het verder? een GVB-Only?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Suus »

Ik heb geen GVB-product nodig. Het aantal kilometers dat ik met het GVB reis is verwaarloosbaar en kan ik beter afhandelen met een handvol euro's aan saldo dan met een relatief duur abonnement. Bovendien weet ik bijna zeker dat ik voor het eind van het jaar ga verhuizen omdat ik ergens rond mei eindelijk klaar ben met het hele scriptiegebeuren en het zou mij niets verbazen als mijn nieuwe woonplaats ver buiten het vervoersgebied van het GVB ligt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Stéphane »

Mijn Tosti/Croque zaak is 24/24 en 7/7 open.
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
hauptbahnhof
Berichten: 3905
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door hauptbahnhof »

Bee schreef:Ik heb geen GVB-product nodig. Het aantal kilometers dat ik met het GVB reis is verwaarloosbaar en kan ik beter afhandelen met een handvol euro's aan saldo dan met een relatief duur abonnement. Bovendien weet ik bijna zeker dat ik voor het eind van het jaar ga verhuizen omdat ik ergens rond mei eindelijk klaar ben met het hele scriptiegebeuren en het zou mij niets verbazen als mijn nieuwe woonplaats ver buiten het vervoersgebied van het GVB ligt.
Dat laatste is geen reden om geen abo te nemen :roll:

Ik vond het altijd zo klote om per reis te betalen. Dus had altijd een abonnement totdat ik bij GVB ging werken. Kon het met een 2 sterabo goed doen. Kon vrijwel overal heen behalve Zuidoost en Noord. Noord kwam ik nooit en Zuidoost voor die paar keer maakte niet uit.

Pfff, ben ik wel blij dat ik gratis reizen heb met NS binnen Amsterdams Stadsvervoergebied en GVB. Scheelt echt zoveel geld.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Suus »

Maar een GVB-abonnement kost 88 euro per maand en nuttig Randstad Noord abonnement (dus met 2 sterren) 79 euro per maand, beetje erg veel geld voor wat ik zou gebruiken. Op mijn ijzeren ros kan ik 24/7 vertrouwen zoals Stéphane haar tosti-ijzer kan vertrouwen dus mijn keuze stond al jaren geleden vast :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3905
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door hauptbahnhof »

Yep, da's wel zo...

Maareh, ga jij maar naar het centrum fietsen :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Suus »

Je woont net verkeerd denk ik. Vanaf het centrum fiets ik tot aan mijn huis over de Weesperzijde en het Reigerpad en kom ik slechts één verkeerslicht tegen, bij de Meester Treublaan. Heb je nooit op tram 12 gereden, dan had je toch wel moeten opvallen dat die oversteek in de spitsuren extreem veel fietsers kent :Y

Je fietst dan achter de Leeuwenburg langs, erg bekend gebied voor sommige forumleden :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door deadlock »

Weesperzijde, daar ben ik ooit naar een hoeren en pooiers-feestje geweest.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef:Tosti World, in die ben ik ook al eens een paar keer geweest, kostte maar 2,75 of zo.
Zijn we daar op 8 december nog langs gelopen?
Bee schreef:Zojuist mijn Studenten OV ingeleverd bij de NS-kaartautomaat.
Kan dat ook bij de NS kaartautomaten? Ik dacht alleen bij die gele dingen die in supermarkten en bij Tabac&Gift Shops staan.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Suus »

Ja, kan daar ook. Als je je OV-kaart op de lezer legt staat rechts welke producten je op de kaart hebt. Als je daaronder op de knop stopzetten drukt krijg je eerst een waarschuwing dat je op het punt staat je producten te verwijderen, vervolgens moet je nogmaals het product aantikken dat je wil verwijderen en dan nog akkoord aantikken. Dan gaat het scherm knipperen en is het zover...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Ardan »

Meltrain schreef:
Ardan schreef:Tosti World, in die ben ik ook al eens een paar keer geweest, kostte maar 2,75 of zo.
Zijn we daar op 8 december nog langs gelopen?
Ja, zit aan de Grote Markt naast de Febo.


Een relatie tussen iemand uit Roffa 010 en iemand uit Mokum 020, kan dat goed gaan? Absoluut, zoals het er nu naar uitziet. Hij heeft zich nog niet geregistreerd hier, maar zodra dat gebeurt hebben we er een forumstelletje bij! 2013 begint voor mij fantastisch *O*
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Michael »

Ik sla effe een nachtje over. Dagje met de trein op pad. Planning is 7.49 de bus naar station Breda, dus slapen heeft geen zin meer nu.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Suus »

Voor de liefhebber: Vier medewerkers van de NMBS op bezoek bij de Albanese spoorwegen. Hint: het is er een bende.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n-_MbHBjMwc[/youtube]
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

@Ardan, ook niet tussen roffa en hhw hoor :p
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nvdw en 70 gasten