Mag ik even kwijt #126

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door hauptbahnhof »

Bee schreef:Je woont net verkeerd denk ik. Vanaf het centrum fiets ik tot aan mijn huis over de Weesperzijde en het Reigerpad en kom ik slechts één verkeerslicht tegen, bij de Meester Treublaan. Heb je nooit op tram 12 gereden, dan had je toch wel moeten opvallen dat die oversteek in de spitsuren extreem veel fietsers kent :Y

Je fietst dan achter de Leeuwenburg langs, erg bekend gebied voor sommige forumleden :P
Lijn 3/12/7/14 vermijd ik zoveel mogelijk.

Maareh, fietsen doe ik in principe nooit. Is wel 's gebeurd dat ik naar remise lekstraat moest fietsen. Doe ik dan gewoon langs Dvd naar de Makro, en dan kan ik linksaf de van der madeweg op tot de joan muyskenweg en rechtsaf utrechtsebrug over, pf rechtdoor over de weesperzijdr tot berlagebrug. Mar aangezien ik nooit fiets en ik er 2x zo lang over doe dan iemand die wel normaal fietst (45 min) pak ik liever een taxi (wat ik dus eergisteren moest doen omdat ik me verslapen heb en niet meer met nachtbus of personeelsbus kon).
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Justin »

Ardan schreef:(...)

Een relatie tussen iemand uit Roffa 010 en iemand uit Mokum 020, kan dat goed gaan? Absoluut, zoals het er nu naar uitziet

(...)
Tja... ik kom uit de Drechtsteden/Rotterdam-Rijnmond regio (pseudo-Rotterdammer dus, maar bener in de afgelopen 25 jaar gewoon opgegroeid), en ik heb al meer dan 7 jaar met een Amsterdammer... het kan blijkbaar. Alleen sommige dingen botsen nog wel (en dan niet het voetbal, daarin interesseren we ons allebei niet in... hoewel ik gewoon altijd anti-Ajax ben, MUAHAHA :twisted: )
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Geert »

Ardan schreef:Een relatie tussen iemand uit Roffa 010 en iemand uit Mokum 020, kan dat goed gaan? Absoluut, zoals het er nu naar uitziet. Hij heeft zich nog niet geregistreerd hier, maar zodra dat gebeurt hebben we er een forumstelletje bij! 2013 begint voor mij fantastisch *O*
Leuk, gefeliciteerd! *O*
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Stéphane »

deadlock schreef:Weesperzijde, daar ben ik ooit naar een hoeren en pooiers-feestje geweest.
Wat deed jij daar dan? (A)
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

Dat niemand hier nog geen mening heeft over de unox nieuwjaarsduik chick... *O* :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Ardan »

Vind je het heel gek met al die nichten hier :mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Caspar »

Heb ook geen idee wie die meid moet zijn? Of mis ik iets? 8-)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

Komt wel goed schatje.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door hauptbahnhof »

Ben ik nou behoorlijk blij geworden nu ik mijn dienst van as zondag zie... na half 7 's avonds beginnen... Kan ik evengoed thuisblijven.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Ardan »

Thom91 schreef:Dat niemand hier nog geen mening heeft.....
Dubbele ontkenning trouwens waarmee je impliceert dat iedereen dus wel een mening heeft. :twisted:

Zojuist trouwens amateuristisch wetenschappelijk bewezen dat spinnen banger zijn voor mij dan ik voor hen. Toen ik net wilde douchen zat er weer eentje in de badkamer, onderweg van de hoek naar het raam. Vrij snel bleef het ineens stokstijf zitten. Ik wilde het wel even professioneel verwijderen want ik heb een bloedhekel aan ze, maar toen ik even later terugkwam met de vliegenmepper had-ie zich weer terug in de hoek verschanst. Dat werd dus even ruimen met behulp van een flinke waterstraal. Tsjakka!
Nee, ik ben echt geen mietje, hooguit een klein beetje arachnofobisch :oops:
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Fles »

Ik ben er ook weer. Huiver en beef :P
koekje
Berichten: 481
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 22:33

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door koekje »

Geert schreef:
Ardan schreef:Een relatie tussen iemand uit Roffa 010 en iemand uit Mokum 020, kan dat goed gaan? Absoluut, zoals het er nu naar uitziet. Hij heeft zich nog niet geregistreerd hier, maar zodra dat gebeurt hebben we er een forumstelletje bij! 2013 begint voor mij fantastisch *O*
Leuk, gefeliciteerd! *O*
Forumstelletjes? Wow, dat is apart. Hoeveel zijn stelletjes zijn hier dan? Mijn vriend heeft een hekel aan 't OV en probeert zoveel mogelijk alles per auto te doen :P
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Wubbo »

Ik ben de tel met de forumstelletjes een beetje kwijt eerlijk gezegd... Maar het zijn er geloof ik zeker 4?
koekje
Berichten: 481
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 22:33

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door koekje »

Gedeelde interesses zijn altijd handig natuurlijk. Mijn relatie werkt juist hartstikke goed omdat we zo verschillend zijn. Botst af en toe wel eens, maar vult ook perfect aan! :)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

Zouden er hier dan ook nog vrijgezelle blonde vrouwen zijn rond de 20 met dezelfde hobby? *O*
Komt wel goed schatje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Wubbo »

Rond de 20 vrijgezelle vrouwen? Nee, dat geloof ik niet :D
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

Wubbo schreef:Rond de 20 vrijgezelle blonde vrouwen? Nee, dat geloof ik niet :D
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Ardan »

Wubbo schreef:Ik ben de tel met de forumstelletjes een beetje kwijt eerlijk gezegd... Maar het zijn er geloof ik zeker 4?
Ik kom ook op vier uit inderdaad, als ik mezelf vast meereken. Een gedeelde interesse is natuurlijk niet heel belangrijk, maar wel heel leuk natuurlijk :D Vrijdag gaan we in ieder geval samen een dagje Amsterdam doen en we hopen dat we de Metropolis ergens kunnen vinden, en als lijn 10 weer rijdt gaan we een dagje Rotterdam doen :)
Is er trouwens iets van een tijdschema van de testritten van de Metropolis? En is er al iets meer bekend over de indienststelling?
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Thom91 »

Ik heb hem laatst meerdere malen zijn passeren te Asa..
Vooral geluk dan wijsheid verwacht ik helaas..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Ik ben er ook weer. Huiver en beef :P
Nee toch :shock: :wink: .

In welk gat heb je nou weer gezeten :wink: ?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:Ik ben de tel met de forumstelletjes een beetje kwijt eerlijk gezegd... Maar het zijn er geloof ik zeker 4?
Kan er voor de duidelijkheid ook een openbare lijst hiervan worden bijgehouden :wink: ?

Dan weten we waar we aan toe zijn :? :wink: :idea: .
koekje
Berichten: 481
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 22:33

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door koekje »

KM46 schreef:
Wubbo schreef:Ik ben de tel met de forumstelletjes een beetje kwijt eerlijk gezegd... Maar het zijn er geloof ik zeker 4?
Kan er voor de duidelijkheid ook een openbare lijst hiervan worden bijgehouden :wink: ?

Dan weten we waar we aan toe zijn :? :wink: :idea: .
Maak er maar een Wiki pagina voor aan :P
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door hauptbahnhof »

Ardan schreef:
Wubbo schreef:Ik ben de tel met de forumstelletjes een beetje kwijt eerlijk gezegd... Maar het zijn er geloof ik zeker 4?
Ik kom ook op vier uit inderdaad, als ik mezelf vast meereken. Een gedeelde interesse is natuurlijk niet heel belangrijk, maar wel heel leuk natuurlijk :D Vrijdag gaan we in ieder geval samen een dagje Amsterdam doen en we hopen dat we de Metropolis ergens kunnen vinden, en als lijn 10 weer rijdt gaan we een dagje Rotterdam doen :)
Is er trouwens iets van een tijdschema van de testritten van de Metropolis? En is er al iets meer bekend over de indienststelling?
En als jullie je vervelen, zoek me maar op *O*
Denk niet dat je er echt een tijdschema is. En in dienststelling... ben bang dat het nog ff gaat duren. Volgens mij had ik al eerder gezegd dat een metrobestuurder waar ik goed contact mee heb verteld had dat zijn opleiding van ergens 3e kwartaal vorig jaar naar juni dit jaar is verplaatst... :|
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door Suus »

Fles schreef:Ik ben er ook weer. Huiver en beef :P
Moest dat nou, je rentree vieren met zo'n groot vreugdevuur :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #125

Bericht door AppleMoose »

Toch heeft dat wel wat, oud&nieuw vieren in een stad zonder vuurwerkschade, waar de mensen zich relatief goed gedragen (op wat dronken mensen na), en niet de hele dag om de 10sec. opgeschrikt te worden door vuurwerkbommen of pubertjes die om de 3 stappen een rotje afsteken.
Stockholm, het blijft een geweldige stad!

Opvallend: Het OV bleef tijdens de jaarwisseling gewoon volop doorrijden.
Zo rond half 1, 1 uur snachts was het ook vrij druk in de stad qua verkeer en ontstonden er zelfs diverse opstoppingen. Haast een bezienswaardigheid in de stad! :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 39 gasten