Mag ik even kwijt #126

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Thom91 schreef:
Bee schreef:Je kan goed discussieren met die Belgen op hun forum, ben al een paar dagen in een behoorlijk interessante discussie over de toekomst van de NMBS verwikkeld :Y
Link, ben benieuwd of het niet allemaal over spelfouten gaat :twisted:
Alles behalve, zie zelf maar. :Y

Je merkt dat sommige mensen erg fel zijn, maar als je wat denkpistes neerpent merk je dat ook hun mening zich enigszins aanpast :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Vinny »

Geert schreef:
hauptbahnhof schreef:Maar jah, in dit geval heeft dat geen nut. DLR is (semi-)automatisch (als in, normaalgesproken automatisch rijden, steward sluit deuren en heel soms rijdt ie zelf ook, geen idee waarom hij dat dan doet).
De steward rijdt de DLR wanneer er een storing is in een van de automatische systemen, maar dan gelden er allerlei restricties (snelheid, maximaal tot eindpunt etc.). Maar soms openen ze de bestuurderconsole onderweg wel eens om alleen maar te toeteren, dat zag ik afgelopen zomer toen het station voor Greenwhich afgesloten was i.v.m. de Olympisc en Paralympics :)
Of het - op verzoek van de reizigers - bedienen van de ruitenwissers :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
koekje
Berichten: 481
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 22:33

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door koekje »

Vanavond een dienst met alleen maar lijn 9. En dan ook nog een pauze van een uur en 2 minuten. Gelukkig hebben we nu heerlijke bussen 8-)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:
Thom91 schreef:
Bee schreef:Je kan goed discussieren met die Belgen op hun forum, ben al een paar dagen in een behoorlijk interessante discussie over de toekomst van de NMBS verwikkeld :Y
Link, ben benieuwd of het niet allemaal over spelfouten gaat :twisted:
Alles behalve, zie zelf maar. :Y

Je merkt dat sommige mensen erg fel zijn, maar als je wat denkpistes neerpent merk je dat ook hun mening zich enigszins aanpast :)
Leuk om te lezen, maar wat een draak van een lay-out. Wordt volledig over de hele breedte van mijn scherm uitgesmeerd.. :(
Je merkt het gelijk, ik heb het al niet meer over jouw verhaal :(
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Fles »

Moet je niet zo'n breed scherm kopen idioot. Dat IS daarvoor namelijk. :idea:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Thom91 »

Doet OVinNL gelukkig niet, die centreerd het netjes. Het lezen van zulke teksten als van Bee werden gewoon wat minder prettig als ze zo breed zijn.
Verder is een groot scherm ideaal hoor :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Of gewoon je browser niet maximaliseren. (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Fles »

Hey, je wilt toch wel die twee enorme lege witte balken erbij hebben :Y Dat hoort! :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Thom91 doet een beetje aan mijn vader denkt. Die kocht ook een idioot groot scherm en dan gaat hij gemaximaliseerd Nu.nl zitten lezen. En maar klagen over hoofdpijn als hij een half uurtje achter de computer zit :6
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Thom91 doet een beetje aan mijn vader denkt. Die kocht ook een idioot groot scherm en dan gaat hij gemaximaliseerd Nu.nl zitten lezen. En maar klagen over hoofdpijn als hij een half uurtje achter de computer zit :6
haha daar hoor je mij niet over. Ik ben echt super gelukkig met mijn 24" hoor :P
Maar dat viel me wel op daar :$

Verder vond ik je onderbouwing wel erg sterk en konden ze vooral ja knikken. Moet je niet bestuurder daar worden? ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Ik heb toch geen MBA-diploma en geen partijkaart van een van die Belgische politieke partijen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Thom91 »

Je bent nog jong, en een MBA kan dus nog ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door AppleMoose »

koekje schreef:Vanavond een dienst met alleen maar lijn 9. En dan ook nog een pauze van een uur en 2 minuten. Gelukkig hebben we nu heerlijke bussen 8-)
Dat kan ik (nota bene als bussenhater) wel beamen. Zijn inderdaad erg fijne bussen. De stoelen zijn wat aan de harde kant, zeker gezien het vorige interieur en is de beenruimte bij de voorste stoelen ook aan de krappe kant, maar het rijcomfort compenseert dat prima.
Valt me wel op dat deze nu een grotere draaicirkel hebben t.o.v. de vorige bussen, en men rijdt er nog best "zuinig" mee (Lees: langzaam).
Het instappen voorin vind ik ook een hele verbetering. Stuk breder, dus instappen gaat sneller en je hoeft niet meer te wachten tot iemand uitgeklept is met de chauffeur. :pos:

Toevallig gistermiddag nog een ritje met lijn 9 mogen maken van mijn werk naar CS (auto is stuk) :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door hauptbahnhof »

Wat leuk. Ik zit ook op lijn 9 vandaag.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Jef400 »

Morgen begint het forensen weer voor mij. Pff
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Thom91 »

JeffreyMeijer schreef:Morgen begint het forensen weer voor mij. Pff
Gelukkig heb je weer een gewone avatar! :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
koekje
Berichten: 481
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 22:33

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door koekje »

Ronaldussen schreef:Dat kan ik (nota bene als bussenhater) wel beamen. Zijn inderdaad erg fijne bussen. De stoelen zijn wat aan de harde kant, zeker gezien het vorige interieur en is de beenruimte bij de voorste stoelen ook aan de krappe kant, maar het rijcomfort compenseert dat prima.
De chauffeursstoel is 10x beter dan de vorige :D
Ronaldussen schreef: Valt me wel op dat deze nu een grotere draaicirkel hebben t.o.v. de vorige bussen, en men rijdt er nog best "zuinig" mee (Lees: langzaam).
De draaicirkel is juist kleiner t.o.v. de vorige bussen, de ambassadors. En door het verhoogde zwaartepunt dwingt de bus je om er rustiger mee te rijden. De ambassadors kon je met 50 kmh door een scherpe bocht heen gooien, dat gaat met deze wagens niet.
Ronaldussen schreef: Het instappen voorin vind ik ook een hele verbetering. Stuk breder, dus instappen gaat sneller en je hoeft niet meer te wachten tot iemand uitgeklept is met de chauffeur. :pos:

Toevallig gistermiddag nog een ritje met lijn 9 mogen maken van mijn werk naar CS (auto is stuk) :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door ODRAIL »

JeffreyMeijer schreef:Morgen begint het forensen weer voor mij. Pff
Dat was voor mij al begonnen op 3 januari :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Beetje jammer dat die klantenonderzoeken van NS Hispeed op naam zijn, twee keer uitgebreid verslag doen van een retourtje Brussel is toch een beetje teveel van het goede :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door deadlock »

Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Thom91 »

Hahahahahaha *O*
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Fles »

_O-

:shock:
De term is geïntroduceerd door de forumgebruiker Fles op het forum van ovinnederland.nl.
Wacht, wat? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Ardan »

Klopt, even zoeken op 'Mastwijkisme', en je krijgt vier hits... waarvan de oudste van jou is! http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.p ... me#p124501
Ik doe ook maar wat
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Klaasje »

Meteen is het aantal posts met die term bijna verdubbeld. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Vinny »

Ik vind de term: Badslipperexpress, die ook van Fles is eveneens een briljante vondst. En eigenlijk is olieslurper ook wel een wiki-artikel waard :D

Andere forumbegrippen die ik van anderen heb overgenomen zijn: veiligheidsjihad en catalogustreinen. Die zie je dan ook regelmatig terugkomen in posten van mijn hand. :wink:

En nu ga ik snel een geraspte appel eten voor ik naar bed ga.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten