Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Bee schreef:Je kan goed discussieren met die Belgen op hun forum, ben al een paar dagen in een behoorlijk interessante discussie over de toekomst van de NMBS verwikkeld :Y
Link, ben benieuwd of het niet allemaal over spelfouten gaat
hauptbahnhof schreef:Maar jah, in dit geval heeft dat geen nut. DLR is (semi-)automatisch (als in, normaalgesproken automatisch rijden, steward sluit deuren en heel soms rijdt ie zelf ook, geen idee waarom hij dat dan doet).
De steward rijdt de DLR wanneer er een storing is in een van de automatische systemen, maar dan gelden er allerlei restricties (snelheid, maximaal tot eindpunt etc.). Maar soms openen ze de bestuurderconsole onderweg wel eens om alleen maar te toeteren, dat zag ik afgelopen zomer toen het station voor Greenwhich afgesloten was i.v.m. de Olympisc en Paralympics :)
Of het - op verzoek van de reizigers - bedienen van de ruitenwissers
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Bee schreef:Je kan goed discussieren met die Belgen op hun forum, ben al een paar dagen in een behoorlijk interessante discussie over de toekomst van de NMBS verwikkeld :Y
Link, ben benieuwd of het niet allemaal over spelfouten gaat
Je merkt dat sommige mensen erg fel zijn, maar als je wat denkpistes neerpent merk je dat ook hun mening zich enigszins aanpast :)
Leuk om te lezen, maar wat een draak van een lay-out. Wordt volledig over de hele breedte van mijn scherm uitgesmeerd.. :(
Je merkt het gelijk, ik heb het al niet meer over jouw verhaal :(
Doet OVinNL gelukkig niet, die centreerd het netjes. Het lezen van zulke teksten als van Bee werden gewoon wat minder prettig als ze zo breed zijn.
Verder is een groot scherm ideaal hoor
Thom91 doet een beetje aan mijn vader denkt. Die kocht ook een idioot groot scherm en dan gaat hij gemaximaliseerd Nu.nl zitten lezen. En maar klagen over hoofdpijn als hij een half uurtje achter de computer zit :6
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bee schreef:Thom91 doet een beetje aan mijn vader denkt. Die kocht ook een idioot groot scherm en dan gaat hij gemaximaliseerd Nu.nl zitten lezen. En maar klagen over hoofdpijn als hij een half uurtje achter de computer zit :6
haha daar hoor je mij niet over. Ik ben echt super gelukkig met mijn 24" hoor
Maar dat viel me wel op daar :$
Verder vond ik je onderbouwing wel erg sterk en konden ze vooral ja knikken. Moet je niet bestuurder daar worden? ;)
koekje schreef:Vanavond een dienst met alleen maar lijn 9. En dan ook nog een pauze van een uur en 2 minuten. Gelukkig hebben we nu heerlijke bussen
Dat kan ik (nota bene als bussenhater) wel beamen. Zijn inderdaad erg fijne bussen. De stoelen zijn wat aan de harde kant, zeker gezien het vorige interieur en is de beenruimte bij de voorste stoelen ook aan de krappe kant, maar het rijcomfort compenseert dat prima.
Valt me wel op dat deze nu een grotere draaicirkel hebben t.o.v. de vorige bussen, en men rijdt er nog best "zuinig" mee (Lees: langzaam).
Het instappen voorin vind ik ook een hele verbetering. Stuk breder, dus instappen gaat sneller en je hoeft niet meer te wachten tot iemand uitgeklept is met de chauffeur. :pos:
Toevallig gistermiddag nog een ritje met lijn 9 mogen maken van mijn werk naar CS (auto is stuk) :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ronaldussen schreef:Dat kan ik (nota bene als bussenhater) wel beamen. Zijn inderdaad erg fijne bussen. De stoelen zijn wat aan de harde kant, zeker gezien het vorige interieur en is de beenruimte bij de voorste stoelen ook aan de krappe kant, maar het rijcomfort compenseert dat prima.
De chauffeursstoel is 10x beter dan de vorige :D
Ronaldussen schreef:
Valt me wel op dat deze nu een grotere draaicirkel hebben t.o.v. de vorige bussen, en men rijdt er nog best "zuinig" mee (Lees: langzaam).
De draaicirkel is juist kleiner t.o.v. de vorige bussen, de ambassadors. En door het verhoogde zwaartepunt dwingt de bus je om er rustiger mee te rijden. De ambassadors kon je met 50 kmh door een scherpe bocht heen gooien, dat gaat met deze wagens niet.
Ronaldussen schreef:
Het instappen voorin vind ik ook een hele verbetering. Stuk breder, dus instappen gaat sneller en je hoeft niet meer te wachten tot iemand uitgeklept is met de chauffeur. :pos:
Toevallig gistermiddag nog een ritje met lijn 9 mogen maken van mijn werk naar CS (auto is stuk) :)
Beetje jammer dat die klantenonderzoeken van NS Hispeed op naam zijn, twee keer uitgebreid verslag doen van een retourtje Brussel is toch een beetje teveel van het goede
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik vind de term: Badslipperexpress, die ook van Fles is eveneens een briljante vondst. En eigenlijk is olieslurper ook wel een wiki-artikel waard :D
Andere forumbegrippen die ik van anderen heb overgenomen zijn: veiligheidsjihad en catalogustreinen. Die zie je dan ook regelmatig terugkomen in posten van mijn hand.
En nu ga ik snel een geraspte appel eten voor ik naar bed ga.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website