Mag ik even kwijt #127

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door marvinkok »

Die reclame van de loterijen is vaak ook geadresseerd toch? Dan valt het natuurlijk niet meer onder ongeadresseerd reclamedrukwerk ;)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door webguy »

Ook als je niet dood bent - https://www.postfilter.nl/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Ja, en zorg vooral dat je nooit op de een of andere manier met ze in contact komt, want op het moment dat ze een adres aan een naam kunnen koppelen kom je er nooit meer uit.

Bij mijn vorige woning kreeg de buurvrouw altijd post van de postcodeloterij op haar nummer die niet voor haar geadresseerd was. Zij bellen dat ze wilde dat het stopte, en de volgende envelop die ze ontving voor haar adres stond dus haar eigen naam op :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Ronald »

Tsja, als ze nu dat geld van die correspondentie aan het goede doel gaven... Ik krijg elke week troep van die gasten...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Thom91 »

Mocht je toevallig wat tijd over hebben, dit even kijken.
Wat een bazenprogramma.
Komt wel goed schatje.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Justin »

Verschrikkelijk die geadresseerde reclame! Afschaffen!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door deadlock »

Thom91 schreef:
Mocht je toevallig wat tijd over hebben, dit even kijken.
Wat een bazenprogramma.
ZON, ZUIPEN, ZIEKENHUIS *o* Maar dan de Kavos-only edition. Heerlijke TV.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door deadlock »

Oh wacht, het is nog weer iets anders! Nice :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Reclamebezorgers weten volgens mij niet eens dat ik hier woon, er worden alleen folders van de Ap, Gamma en Blokker bezorgd.
AH en Gamma wordt volgens mij gewoon met de geadresseerde post bezorgd. Blokker weet ik niet.

Ik heb ook liever wél de folders en niet de krantjes maar dat mag volgens mij niet omdat in de krantjes ook de mededelingen van de gemeente enzo staan en ze zijn volgens mij je verplicht om dat aan te bieden. Folders blader ik vaak wel even door (niet alles, maar de meeste wel), krantjes moet ik echt voor gaan zitten. Wij krijgen nooit zoveel folders en ik heb zelfs wel eens een klacht ingediend dat ik heel veel niet kreeg. Toen moest ik melden welke ik dan niet kreeg, tsja, dat is toch lastig om aan te geven als je ze niet krijgt en je ook niet weet welke je allemaal zou moeten krijgen. Volgens mij hadden ze gewoon niemand voor deze wijk om te bezorgen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Ronald schreef:Tsja, als ze nu dat geld van die correspondentie aan het goede doel gaven... Ik krijg elke week troep van die gasten...
Je weet waar ze hun kantoor hebben he, die organisatie bulkt van het geld :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door deadlock »

Diemen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Nee, in de PC Hooftstraat in Amsterdam, 10 panden op een rij. Auto's worden geparkeerd onder het museumplein, staat elke dag een heel rijtje Masserati's e.d.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Daniel »

Daantje schreef:Ik heb ook liever wél de folders en niet de krantjes maar dat mag volgens mij niet omdat in de krantjes ook de mededelingen van de gemeente enzo staan en ze zijn volgens mij je verplicht om dat aan te bieden.
Volgens die redenatie zou een Nee/Nee-sticker dan niet kunnen bestaan, dan krijg je die mededelingen immers ook niet te zien :P
Wij krijgen nooit zoveel folders en ik heb zelfs wel eens een klacht ingediend dat ik heel veel niet kreeg. Toen moest ik melden welke ik dan niet kreeg, tsja, dat is toch lastig om aan te geven als je ze niet krijgt en je ook niet weet welke je allemaal zou moeten krijgen. Volgens mij hadden ze gewoon niemand voor deze wijk om te bezorgen.
Zal vast zoiets zijn, of een slechte bezorger kan ook nog. Had hier ook een tijd dat ik eigenlijk alleen de folders kreeg die door PostNL verspreid werden en de rest niet, maar tegenwoordig krijg ik weer gewoon de hele pakketten.

Een aparte was dat ik een hele tijd het h-a-h-blaadje "De Stad Amersfoort" dubbel kreeg bezorgd, maar klagen daarover hielp niet. En inmiddels heb ik dat krantje al tijden niet meer gezien. De AmersfoortNu van woensdag komt daarnaast ook vaak pas op vrijdag en de weekendversie ervan kreeg ik eens in de twee maanden ofzo. Fantastische bezorging hier dus maar niet heus :P
Post wil trouwens ook nogal eens misgaan omdat de grens tussen het plein waaraan m'n adres gelegen is en de straat die erop uitkomt niet heel duidelijk is, waarbij er ook nog gelijke nummers vlak op elkaar liggen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Wubbo »

De gemeenteberichten staan hier ook niet meer in het huis-aan-huisblaadje maar alleen op internet, dus die informatie is sowieso wel beschikbaar.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:De gemeenteberichten staan hier ook niet meer in het huis-aan-huisblaadje maar alleen op internet, dus die informatie is sowieso wel beschikbaar.
Hier bij de deelgemeente Rotterdam Alexander staan de gemeenteberichten zowel op het internet als in het huis-aan-huisblaadje. Maar op het internet is het flink zoeken en het huis-aan-huisblaadje waar de berichten in vermeld staan wordt niet bezorgdt :shock: :? .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Ja, en zorg vooral dat je nooit op de een of andere manier met ze in contact komt, want op het moment dat ze een adres aan een naam kunnen koppelen kom je er nooit meer uit.

Bij mijn vorige woning kreeg de buurvrouw altijd post van de postcodeloterij op haar nummer die niet voor haar geadresseerd was. Zij bellen dat ze wilde dat het stopte, en de volgende envelop die ze ontving voor haar adres stond dus haar eigen naam op :X
Van alle geadresseerde reclame (onder andere van de postcodeloterij) wat ooit een keertje door de brievenbus viel heb ik samen met een aantal andere leden van de postzegelvereeniging een tentoonstellingstuk van gemaakt. Krijgen we van de postcodeloterij een brief met het verzoek de reclamestukken van hun uit het stuk te verwijderen omdat dit negatieve reclame was over de postcodeloterij :? .

Zover gaat de postcodeloterij dus :shock: .
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Ronald »

Spaarlampen is troep. 8000 branduren beloven ze, ik kom niet verder dan 800... Ik kan zo'n beetje ieder jaar die zooi vervangen -o-
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door ODRAIL »

Dan is het niet te hopen dat ze allemaal te gelijk gaan. Want dan wordt het ineens een dure grap :? .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door ODRAIL »

Zo voor morgen staat het eerste treinritje van 2013 gepland: van Rotterdam Alexander naar Rotterdam Centraal.

Ja ik weet het. Het is kort, maar zachtjes beginnen he :P :wink: .
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Ronald »

KM46 schreef:Dan is het niet te hopen dat ze allemaal te gelijk gaan. Want dan wordt het ineens een dure grap :? .
Ik had er dus drie in drie weken tijd...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door webguy »

Hier alles vervangen door LED, erg tevreden over. Alle spaarlampen liggen in de kast weg te rotten als reserve.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Suus »

Ronald schreef:
KM46 schreef:Dan is het niet te hopen dat ze allemaal te gelijk gaan. Want dan wordt het ineens een dure grap :? .
Ik had er dus drie in drie weken tijd...
Weet je zeker dat je stroom niet bedorven is ofzo :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Ardan »

Je moet spaarlampen ook niet raspen, dat gaat niet goed :o

(sorry! :mrgreen: )
Ik doe ook maar wat
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door hauptbahnhof »

Zit ik net de topic over Breng ofzo te lezen, lees ik dat ene fogeltje het over mij had dat passagiers niet mogen klagen. En daar wil ik even hier op reageren!

Weet niet zeker maar volgens mij ging dat toen over bus 48 die door de grote verkeersopstoppingen op de route grote vertragingen opliep, en iemand daarover een klacht wilde gaan indienen. Dát is een zinloze klacht. Het is niet zo dat de bus te weinig rijtijd had, of dat de chauffeurs consequent een kwartier te laat vanaf de eindpunten vertrokken omdat ze liever aan de koffie zitten. In dat soort gevallen dien je een klacht in want er kan iets aan de oorzaak worden gedaan. Een route van een bus wordt niet zomaar na jouw klacht veranderd!

Dus om het maar voor te komen aan deze veelvuldige klager: klagen doe je als de oplossing makkelijk voorhanden ligt en niet gewoon zomaar om interessant te doen bij een vervoersbedrijf of tegenover anderen op het forum. Want wat moest GVB doen aan de grote verkeersdrukte anders??? Jij zou ook klagen als je te laat aan komt rennen en de buschauffeur de deur niet voor je open doet terwijl hij toch voor rood licht wacht toch?

Dit gezegd te hebben wil ik nog even zeggen dat je (fogeltje) eerst je grammetje hersenen moet gebruiken volgende keer alvorens mijn woorden te verdraaien.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #126

Bericht door Thom91 »

'even' he, hele lappen tekst zijn me iets teveel.. :P
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten