Mag ik even kwijt #127

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Fles »

Heb je je weer laten afbeulen op die slavenranch? Doe je zelf :Y :P
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door AppleMoose »

Michael schreef:Pff. Wat ben ik gaar zeg. Moest vanochtend om 6.00 beginnen dus ik ging gisteravond lekker op tijd naar bed. Maar kon amper slapen. Als ik 2 uur geslapen heb is het veel. Dat was nogal goed te merken op het werk. Ik had totaal geen concentratie.
Ik slaap ook altijd erg kort als ik vroege dienst heb. Maakt niet uit hoe vroeg ik er in ga, slaap altijd max. 3, 4 uurtjes, maar meestal korter. -o-

En na 7 dagen werken ben ik ook wel blij dat vandaag t/m zondag vrij ben *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Michael »

Fles schreef:Heb je je weer laten afbeulen op die slavenranch? Doe je zelf :Y :P
Ik heb me niet laten afbeulen hoor. Had vandaag gewoon een vroege dienst.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Coca Cola uit Duitsland in Nederland verkopen is zo achterhaald, Coca Cola uit Oostenrijk/Slovenië verkopen is het nu helemaal :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door ODRAIL »

Je heb van die dagen :neg: .
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Ronald »

Vanochtend stapte er een vrouw in Kampen Zuid in de sprinter naar Zwolle en vroeg aan een medereiziger "gaat deze trein naar Kampen"? "Dit ís Kampen", antwoordde hij, waarna de vrouw weer uitstapte :') .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

_O- Lekker druk bezig in het land de laatste tijd trouwens :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Ronald »

Ja, Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland, Limburg en Utrecht zijn compleet. Nog drie in Overijssel, drie in Noord-Holland en nog wat restjes in Gelderland, Noord-Brabant, Zuid-Holland en Zeeland. Begint dus op te schieten :Y
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Coca Cola uit Duitsland in Nederland verkopen is zo achterhaald, Coca Cola uit Oostenrijk/Slovenië verkopen is het nu helemaal :Y
Bij de Jumbo hadden we ooit Spaanse Coca Cola. *O*
Helaas was Coca Cola daar zelf niet zo blij mee, dus moest het na een paar weken weer uit de schappen. -o-
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Fles »

Wat is het verschil tussen Spaanse Coca-Cola en DUitse of Nederlandse of Timboektoenese Coca-Cola? :?:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Geert »

Hee Bee, jij wilde laatst toch een zoekfunctie voor Rijden de Treinen.nl?
Alstu! :mrgreen:

Vanavond is er een update gedaan en daarmee is met name de zoekfunctie flink verbeterd. Je kunt nu ook zien hoeveel storingen er bijvoorbeeld op een traject gemeld zijn iedere maand. Bijvoorbeeld voor Arnhem-Winterswijk waar duidelijk een terugval te zien is de laatste paar maanden. Is een hoop werk in gaan zitten, maar wel een nuttige functie vind ik zelf.

Verder is de lay-out flink verbeterd, maar dat mocht ook wel ;)
Enjoy :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Geert schreef:Vanavond is er een update gedaan en daarmee is met name de een zoekfunctie flink verbeterd nieuw toegevoegd. Je kunt nu ook zien hoeveel storingen er bijvoorbeeld op een traject gemeld zijn iedere maand. Bijvoorbeeld voor Arnhem-Winterswijk waar duidelijk een terugval te zien is de laatste paar maanden. Is een hoop werk in gaan zitten, maar wel een nuttige functie vind ik zelf.
Niet zo bescheiden zijn, Geert :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Geert »

Hmm ja, er wàs natuurlijk helemaal geen zoekfunctie :D Van die dingen die je vergeet na een tijdje testen met de nieuwe versie...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Ga je ook nog de Twotters van NS Hispeed bijhouden om informatie over de internationale treinen bij te houden?

https://twitter.com/NSHispeed_info
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Geert »

Denk het niet, is lastiger te parsen. Misschien later, maar voorlopig niet :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Ardan »

Net bardienst gehad, zit nog even te facebooken en dergelijke achter de computer hier... Geen zin om naar huis te fietsen! Het is -4 zie ik.... koudd!
Bovendien is er hier voldoende bier xD
Ik doe ook maar wat
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Karl »

Fles schreef:Wat is het verschil tussen Spaanse Coca-Cola en DUitse of Nederlandse of Timboektoenese Coca-Cola? :?:
De prijs om het in te kopen? Overigens is er met Fanta mijn inziens wel een verschil, waarin de zoetigheid. En Fanta Lemon is volgens mij hier niet te krijgen.
Het is een spectrum.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Karl »

Geert schreef:Hee Bee, jij wilde laatst toch een zoekfunctie voor Rijden de Treinen.nl?
Alstu! :mrgreen:

Vanavond is er een update gedaan en daarmee is met name de zoekfunctie flink verbeterd. Je kunt nu ook zien hoeveel storingen er bijvoorbeeld op een traject gemeld zijn iedere maand. Bijvoorbeeld voor Arnhem-Winterswijk waar duidelijk een terugval te zien is de laatste paar maanden. Is een hoop werk in gaan zitten, maar wel een nuttige functie vind ik zelf.

Verder is de lay-out flink verbeterd, maar dat mocht ook wel ;)
Enjoy :)
Handig. 8-) Tnx.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Karl schreef:
Fles schreef:Wat is het verschil tussen Spaanse Coca-Cola en DUitse of Nederlandse of Timboektoenese Coca-Cola? :?:
De prijs om het in te kopen? Overigens is er met Fanta mijn inziens wel een verschil, waarin de zoetigheid. En Fanta Lemon is volgens mij hier niet te krijgen.
Cola smaakt overal hetzelfde, maar de prijs is wel verschillend.

Fanta is per land anders inderdaad, niet allen in smaak maar ook in kleur. Nederlandse Fanta is lichtgeel, Duitse Fanta is wat donkerder oranje.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Thom91 »

Erg fijn dat ze mijn trein op standje vriezer hebben gezet brrrr...
Komt wel goed schatje.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door webguy »

En hier op kantoor kook ik zo'n beetje weg...

Helpt ook niet dat we 10 servers in de hoek hebben staan...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Michael »

Pff. Wanneer kom ik nou eens van mijn verkoudheid af.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Caspar »

Bee schreef:
Karl schreef:
Fles schreef:Wat is het verschil tussen Spaanse Coca-Cola en DUitse of Nederlandse of Timboektoenese Coca-Cola? :?:
De prijs om het in te kopen? Overigens is er met Fanta mijn inziens wel een verschil, waarin de zoetigheid. En Fanta Lemon is volgens mij hier niet te krijgen.
Cola smaakt overal hetzelfde, maar de prijs is wel verschillend.

Fanta is per land anders inderdaad, niet allen in smaak maar ook in kleur. Nederlandse Fanta is lichtgeel, Duitse Fanta is wat donkerder oranje.
Coca Cola in Oost Europa (in ieder geval Kroatie) is zoeter dan bij ons doordat het niet is gezoet met suiker, maar met het (voor de producent) goedkopere en veel zoekere glucose- fructose siroop. Coca Cola in de VS wordt sinds eind jaren 80 daar ook mee gezoet in plaats van suiker. Om die reden gaan er veel liefhebbers van de ouderwetse Cola smaak (zoals dus in West Europa nu nog is) in grensgebieden van de VS hun Coca Cola inslaan in Mexico.

Dat Coca Cola in West Europa nog suiker gebruikt, zal waarschijnlijk komen door de landbouwsubsidies die hier op suikerbieten worden verstrekt, en door de import heffing/quote op glucosesiroop uit de VS (gemaakt van geraffineerd mais)
Zodat suiker bij ons relatief goedkoop is ten opzichte van de VS.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Ben je niet in de war met New Coke, de grootste marketingflop uit de geschiedenis?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door ODRAIL »

Gelukkig mag en lust ik geen cola. Mag trouwens sowieso geen prik :wink: .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten