Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Bee schreef:Ik denk eerder dat ze in de vuilnisbak bij Arriva belanden, ik zou je connecties daar proberen
Niet de vuilnisbak, maar de voorraad want ze hergebruiken dat soort borden. Kwestie van een stickertje erover.
In ieder geval bij stalling Dordrecht hadden ze altijd een hele berg liggen.
Gewoon aan de HalteDienst vragen of je wat mag hebben, zo heb ik een NIEUW blauwbord met busje erop (weet je wel het bovenste stukje!) en een paar stickers, van lijn 90 en lijn 9 te Vogelenzang! en een persoonlijke gemaakt met de tekst er op: VOOR JARI TEUWISSE.
Z2N schreef:Een mat-rit (materieelrit) is een rit zonder reizigers, bijvoorbeeld aan het begin of einde van de dienst, of rond de spits als er extra ritten zijn in een richting, maar niet in de andere.
Z2N schreef:Halte hillinenweg ligt op de olympiaweg, net ten oosten van de kruising met de sportlaan.
EDIT: kaartje
Dankje wel! maar is wel een beetje vreemd want dat was Halte Olympiaweg en is volgens de haltepaal en het bushokje nogsteeds Olympiaweg, en er is nog iets: halte elsbroek is hillegom, schijnt voor het bejaardetehuis te liggen maar dat moet dan Olympiaweg zijn!?
dus halte elsbroek of halte hillinenweg of olympiaweg is er dus gewoon niet of moet nog gemaakt worden?!
Vanmiddag kennis gemaakt met de nieuwe Arriva VDL bus. En ik vind het (als gehandicapte gezien) een hele verbetering. Stoelen zitten goed :pos: . Zou zo'n stoel wel thuis willen hebben .
Arriva is weer lekker bezig vandaag. :)
Naast de bussen die standaard zijn geschrapt (1100/1200) rijdt nu ook de bus die wel zou moeten gaan niet (1130). Totaal geen locatiegegevens ook. Zelfs de trein rijdt gewoon op tijd.
Doe mij Connexxion maar weer terug.
Flitskikker schreef:Arriva is weer lekker bezig vandaag. :)
Naast de bussen die standaard zijn geschrapt (1100/1200) rijdt nu ook de bus die wel zou moeten gaan niet (1130). Totaal geen locatiegegevens ook. Zelfs de trein rijdt gewoon op tijd.
Doe mij Connexxion maar weer terug.
Ik heb vanmorgen juist de chauffeur gecomplimenteerd met het op veilige wijze de reizigers op de eindbestemming brengen. Dus ik zeg juist: Arriva, ga zo door :pos:
Van mij mag men alle gebieden waar Connexxion nu nog rijdt in één keer (vervroegd) aanbesteden, zodat we zo snel mogelijk van dat rotbedrijf af zijn ;)
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind
Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
Flitskikker schreef:Arriva is weer lekker bezig vandaag. :)
Naast de bussen die standaard zijn geschrapt (1100/1200) rijdt nu ook de bus die wel zou moeten gaan niet (1130). Totaal geen locatiegegevens ook. Zelfs de trein rijdt gewoon op tijd.
Doe mij Connexxion maar weer terug.
Ik heb vanmorgen juist de chauffeur gecomplimenteerd met het op veilige wijze de reizigers op de eindbestemming brengen. Dus ik zeg juist: Arriva, ga zo door :pos:
Van mij mag men alle gebieden waar Connexxion nu nog rijdt in één keer (vervroegd) aanbesteden, zodat we zo snel mogelijk van dat rotbedrijf af zijn ;)
Qua materieel vind ik Connexxion zo is zo minder, maar waarschijnlijk omdat ik goede contacten met ARRIVA heb denk ik dat ik een partijdige mening heb.
Flitskikker schreef:Arriva is weer lekker bezig vandaag. :)
Naast de bussen die standaard zijn geschrapt (1100/1200) rijdt nu ook de bus die wel zou moeten gaan niet (1130). Totaal geen locatiegegevens ook. Zelfs de trein rijdt gewoon op tijd.
Doe mij Connexxion maar weer terug.
Ik heb vanmorgen juist de chauffeur gecomplimenteerd met het op veilige wijze de reizigers op de eindbestemming brengen. Dus ik zeg juist: Arriva, ga zo door :pos:
Van mij mag men alle gebieden waar Connexxion nu nog rijdt in één keer (vervroegd) aanbesteden, zodat we zo snel mogelijk van dat rotbedrijf af zijn ;)
En meer reizigers zou meer bussen betekenen en meer bussen meer reizigers.. Vraag tussendoor: heeft iemand nog een oude dienstregeling waarin die snelbussen naar amsterdam staan, of ten minste de route ervan?
Bee schreef:Als je in dat gat wat Nieuwkoop is blijft wonen vraag je er ook wel een beetje om hoor
En ja, ik ken Nieuwkoop en het enige toffe eraan is de 24/7-pizzeria Massada, voor de rest is een suf dorp
Je bent waarschijnlijk nog te jong om je eigen prachtige dorp en zijn omgeving op waarde te schatten. Komt wel een keer, leef je eerst maar lekker uit in de grote stad of zo.
Z2N schreef:En meer reizigers zou meer bussen betekenen en meer bussen meer reizigers.. Vraag tussendoor: heeft iemand nog een oude dienstregeling waarin die snelbussen naar amsterdam staan, of ten minste de route ervan?
Maar ik denk dat deze persoon wel een punt heeft: bij verschillende leefstijlen (die weer te maken hebben met leeftijd) passen verschillende behoeften.
In Nieuwerkerk aan den IJssel is de groene bordenbrigade van Arriva ook langs geweest. Behalve dan een bord die voor de nachtbus van de RET gebruikt wordt. Deze is nog geel.
Oude tijden herleven inmiddels weer rond Leiden: op de gewone streeklijnen zijn steeds meer Qliners aan te treffen, terwijl op de Qliner-lijnen gewone Citea's aan te treffen zijn. Vandaag was er - als vanouds - zelfs zo'n hybride-gedrocht te zien in Zoetermeer op lijn 365.
Ik neem aan dat als er een gewonen bus rijdt ook het gewone tarief geldt en niet het exorbitant dure Qliner-tarief?
§ 6. Het passeren van rode seinen
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.