Daniel schreef:@hauptbahnhof: Opvallend, ik krijg juist het omgekeerde. Lopend naar het station kost me iets van 10 minuten, maar 9292 laat me eerst de verkeerde kant op lopen om daar vervolgens een bus naar het station te pakken.
Een kwartier later stuurt 'ie me naar één halte voor het station om vervolgens nog dat piepkleine stukje de bus te nemen. Naast dat de routebeschrijving ineens in het Engels staat stuurt die me ook nog via een omweg over de busroute van lijn 8 waarop ik onderweg naar de bewuste halte reeds drie andere haltes passeer...Routebeschrijving naar Bushalte Stationsstraat
Head northeast toward Arnhemseweg
Exit the roundabout onto Arnhemseweg
Turn left onto Stadsring
Turn left onto Van Asch van Wijckstraat
Continue onto Stationsplein/Stationsstraat
Over het bovenstaande geheel zou ik trouwens 7 minuten moeten doen, dus daar gaat het kennelijk fout: de straten hier in de omgeving kan je als een vierkant zien, waarbij mijn route via één zijde loopt, terwijl de route van 9292 me via drie zijden van dat vierkant stuurt.
9292 berekent niet de looproute, ze geven het aantal minuten lopen en volgens mij kijken ze niet echt naar het stratenpatroon dus die minuten komen uit een vinger.
De looproutes die je ziet komen dus echt direct uit google maps en niet van 9292