Olstenaar bloot op station

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Olstenaar bloot op station

Bericht door Wubbo »

Olstenaar bloot op station
zaterdag 25 oktober 2008 | 05:59 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 25 oktober 2008 | 03:58

OLST/ZWOLLE - Terwijl de treinen voorbijraasden liet Olstenaar H.Z. (64) zijn geslachtsdeel zien aan de reizigers.
Hij zat namelijk 14 juli in algehele dronkenschap op een bankje bij het treinstation in zijn woonplaats.

Zelf wist Z. zich er maar weinig meer van te herinneren. ,,Ik was dronken, ik weet er nauwelijks meer wat van'', verklaarde de man gisteren tegen de politierechter in Zwolle. Op het moment dat de politie arriveerde had de Olstenaar nog wel tegenwoordigheid van geest om snel zijn broek weer omhoog te trekken.

Op zitting werd wel duidelijk dat Z. wel vaker schennis heeft gepleegd en ook wel vaker domme dingen heeft gedaan onder invloed van alcohol. Hij liep op 14 juli ook nog in een proeftijd en riskeerde zodoende drie maanden celstraf. Daar maakte Z. zich nog het meeste zorgen over.

Er was echter goed nieuws, want de officier van justitie eiste niet dat de Olstenaar de gevangenis zou ingaan. Hij vindt het belangrijker dat Z. wordt opgenomen in een verslavingskliniek. Dat Z. niet meer zou drinken - zoals hij beweerde - geloofde de aanklager niet. ,,Ik woon ook in Olst en heb hem gezien bij de slijter.''

Tot opluchting van Z. eiste de aanklager dat de proeftijd van die drie maanden cel zou worden verlengd met een jaar. Voor de naaktloperij bij het treinstation eiste hij opnieuw een voorwaardelijke celstraf van drie maanden. Met toezicht van de verslavingsreclassering. De rechter vond dat wel een goed plan en vonniste conform.

Bron: De Stentor
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: Olstenaar bloot op station

Bericht door Linkerspoor »

Wubbo schreef:Dat Z. niet meer zou drinken - zoals hij beweerde - geloofde de aanklager niet. ,,Ik woon ook in Olst en heb hem gezien bij de slijter.''
Haha, dan baal je even...

Ik vind het wel een goed idee van de officeur van justitie om niet de celstraf op te leggen maar de persoon te laten behandelen.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Olstenaar bloot op station

Bericht door Bastiaan »

Wubbo schreef:Terwijl de treinen voorbijraasden
Dat is ook alweer een paar jaar geleden :P
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Olstenaar bloot op station

Bericht door BR628 »

Of een slechte journalist die dit artikel geschreven heeft..
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Olstenaar bloot op station

Bericht door Vinny »

Tijdens een stationnement heb je beter uitzicht :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Olstenaar bloot op station

Bericht door STF »

Nou liever niet, met zo'n vent van 64 in zijn nakie. Dan moet de trein maar snel doorrijden.
Doe lange stationnementen maar als het om een iets jeugdiger vrouwelijk persoon gaat ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 gasten