Wie is de mol 2013

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door MdJ »

Raar einde. Geen rood scherm.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Meltrain »

Ik heb echt het idee dat hij gewoon terugkomt.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Suus »

Paulien is de mol.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Klaasje »

MdJ schreef:Raar einde. Geen rood scherm.
Meltrain schreef:Ik heb echt het idee dat hij gewoon terugkomt.
Eens. Dat terwijl Tim zoveel verdachtmakingen heeft gemaakt met het bootje en de foto's. Als hij terug komt is hij het vast niet.
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Tristan »

Thom91 schreef:En daar krijg je een hoop afleveringen mee vol? :')
Tien á elf afleveringen per seizoen en wekelijks trekt het programma ruim 2 miljoen kijkers :pos:
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

Ik zou zeggen dat Tania de mol is.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Wubbo »

Ik blijf bij Zarayda. Maar er zijn meer gegadigden inderdaad :)
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Gekko123 »

Net als vorige week is er aardig wat gebeurd vandaag. Doordat Tim weer terug is wordt het wel wat lastiger. Om de een of andere reden zag ik het al aankomen dat hij weer terug zou keren. Wel schijnt ie een rood scherm gezien te hebben, wat niet getoond is op tv (aldus een interview met hem over De Mol op Radio 2 vorige week).

Zelf zit ik zelf op Carolien, mede omdat een aantal medekandidaten die een verbond met haar hadden er al uit liggen...
Wel leuk om te horen dat Kees tot nu toe het minste heeft opgebracht, zegt ook wel weer iets over hem.
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Tristan »

Vinny schreef:Ik zou zeggen dat Tania de mol is.
Ik denk ook dat Tania de mol is. Vooral omdat zij nogal lastige woorden riep naar de adrenalinegroep. Deze woorden leveren weliswaar meer geld op dan simpelere woorden, maar zijn in de omstandigheden zoals die daar waren moeilijker te onthouden, waardoor de kans dat dat fout gaat (en er dus geen geld in de pot komt) groter is.
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

Wubbo schreef:Ik blijf bij Zarayda. Maar er zijn meer gegadigden inderdaad :)
Tja, ze heeft hoogtevrees, vindt wilde dieren eng, en is sowieso niet de meest slimme kandidaat van het spel, en doorzettingsvermogen: daar kan ik haar ook al niet op betrappen. Toch zie ik dat meer als persoonlijkheid dan als mol-zijn.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Meltrain »

Ik neig ook wel aardig naar Kees: hij is wel heel fanatiek, maar ondertussen...
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Wubbo »

Vinny schreef:
Wubbo schreef:Ik blijf bij Zarayda. Maar er zijn meer gegadigden inderdaad :)
Tja, ze heeft hoogtevrees, vindt wilde dieren eng, en is sowieso niet de meest slimme kandidaat van het spel, en doorzettingsvermogen: daar kan ik haar ook al niet op betrappen. Toch zie ik dat meer als persoonlijkheid dan als mol-zijn.
Volgens mij denkt iedereen dat, maar dat is al eens eerder een rookgordijn gebleken. Nu zit ook niemand op Zarayda volgens mij.
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door hauptbahnhof »

Vanuit het prikbord van mijn Facebook, van een collega-conductrice:

Ik spot Carolien van wie is de mol op elandsgracht. Ik uit m'n raampje "CAROLIEN!! WIE IS DE MOL??? ZARAYDA HE? OF TIM? OF BEN JIJ HET?" Zij heel droog: "Niets is wat het lijkt meissie." Zo lullig...
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Tristan »

hauptbahnhof schreef:Vanuit het prikbord van mijn Facebook, van een collega-conductrice:
Ik spot Carolien van wie is de mol op elandsgracht. Ik uit m'n raampje "CAROLIEN!! WIE IS DE MOL??? ZARAYDA HE? OF TIM? OF BEN JIJ HET?" Zij heel droog: "Niets is wat het lijkt meissie." Zo lullig...
Nogal logisch dat ze niets zegt, want als ze informatie lekt, kost haar (of wie dan ook) dat € 250.000,-.
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Fles »

Komt wel tamelijk debiel over als je in uniform zo als een krankzinnig viswijf uit het raam gaat lopen balken trouwens :')
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

Een echte mol-actie :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door hauptbahnhof »

Ik heb geen idee eigenlijk want volg het hele programma niet en snap ook niet hoe ze uit het raam heeft staan schreeuwen, aangezien die ramen helemaal hoog zitten, net als de andere ramen in de passagiersruimte. Alleen de bestuurder heeft een grotere raam.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Klaasje »

Met een typische molopdracht is er niet echt obvious gemold. Tenzij.. Paulien, Zarayda.

Toch vind ik Tania nog wel het gokken waard.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

Dat was trouwens geweldig, dat maffia-spelletje in het midden. Dat deed ik in mijn studententijd soms ook hele nachten lang. Wel waren de regels in "wie is de mol" wat simpeler.

Volgens de scouting wiki is het trouwens weerwolven:
http://nl.scoutwiki.org/Weerwolven_van_Wakkerdam
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Wubbo »

Het is inderdaad Weerwolven, wordt niet alleen door scouts gespeeld maar is ook te koop in een goede spelletjeswinkel.

En ik blijf mijn tunnelvisie houden op Zarayda, die keurig 1500 euro uit de pot speelde door Paulien te laten winnen, en zelf ook tot de conclusie kwam dat ze wel erg zat te mollen met die goudopdracht.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door ODRAIL »

Het is een spel van 999 games :wink: .
iljitsch
Berichten: 2970
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 13:38
Locatie: Den Haag

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door iljitsch »

Ik heb de eerste vier afleveringen gezien, en daar steevast in de laatste aflevering zelfs niet de mol geraden. Ik werd wel nogal gestoord van het feit dat ALLE deelnemers zulke brekebenen en miskleunen waren dat die hele mol overbodig was, de deelnemers deden alles zelf al hardstikke fout.

Na een onderbreking van 8 seizoenen weer eens gekeken, en ondanks bovenstaand weet ik het nu zeker: Kees is de mol. Ik verdenk hem sinds de gedichtendiktee-opdracht, waarbij Janine (toch?) probeerde de mol te ontdekken door 500 te suggereren terwijl iedereen 1000 liep te roepen, waar Tim gelijk bovenop sprong. Maar bij Tim lag het er veel te dik bovenop, een echte mol laat zich niet zo in de kaarten kijken. Alleen toen het "nu moet ik een naam hebben" was wees Kees gelijk naar Tim en werd het dus 500.

Ook bij het kabelwandelen met woordonthouden was Kees degene die de minste woorden binnen wist te halen, niet gek want hij kwam steevast met bizarre financiële termen op de proppen waar een normaal mens nog nooit van gehoord heeft. Maar over het algemeen houdt-ie zich gedeisd.

Hoe komt het trouwens dat die mensen allemaal continu half Engels lopen te praten? Irritant.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

Wubbo schreef:Het is inderdaad Weerwolven, wordt niet alleen door scouts gespeeld maar is ook te koop in een goede spelletjeswinkel.

En ik blijf mijn tunnelvisie houden op Zarayda, die keurig 1500 euro uit de pot speelde door Paulien te laten winnen, en zelf ook tot de conclusie kwam dat ze wel erg zat te mollen met die goudopdracht.
Zarayda is zo overtuigend "mol" aan het spelen dat ik nauwelijks kan geloven dat ze het ook echt is. :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Meltrain »

Wubbo schreef: En ik blijf mijn tunnelvisie houden op Zarayda, die keurig 1500 euro uit de pot speelde door Paulien te laten winnen,
Of Kees is de Mol en wist hij vantevoren al dat Paulien een 'Mol' (/Weerwolf) was. Het enige wat hij in de beslissende ronde dan nog hoefde te doen, was naar Zarayda wijzen, zodat óf Zarayda óf hij zou verliezen (afhankelijk van waar Paulien heen zou wijzen) en Paulien zou winnen. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door find_your_spot »

Ben ik de enige die zich aan het gevloek van die Daniel irriteert?
For Your Railroad Adventures
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 180 gasten