Mag ik even kwijt #127

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door marvinkok »

Nee, dat kan niet...

Gratis bier en niet gaan? :N
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Zei iemand gratis bier?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Fles »

Ik ga me toch maar eens oriënteren op een vrachtwagenrijbewijs. Schijnt dat de regels per komend weekend aangepast worden dat je met C1 tot 7500 kg mag rijden, zonder alle rompslomp die je als beroeps-vrachtwagenchauffeur op je nek krijgt. Dus dat wil ik wel *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door STF »

Wegen die stationsnaambordjes zoveel dan? :shock:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Geert »

Verdorie, vanmorgen in het portiek van de trap van een gladde trede gegleden en naar beneden gevallen. Persoonlijke schade valt wel mee (paar schaafwondjes en een zere bips) maar het display van mijn telefoon is wel kapot gegaan tijdens deze val :(
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Geert schreef:Verdorie, vanmorgen in het portiek van de trap van een gladde trede gegleden en naar beneden gevallen. Persoonlijke schade valt wel mee (paar schaafwondjes en een zere bips) maar het display van mijn telefoon is wel kapot gegaan tijdens deze val :(
Oei :( Wat voor toestel?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Geert »

Desire Z uit eind 2010, dus op zich wel aan vervanging toe. In ieder geval niet meer waard om het display te laten repareren...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door webguy »

Vind dit nog best betaalbaar: http://www.htconderdelen.nl/htc-desire- ... splay.html
Maar inderdaad, waarschijnlijk de moeite niet waard.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Daantje »

Dat zijn vervelende dingen, Geert (n)

Ik ging naar de tandarts omdat ik vreselijke kiespijn had. M'n eigen tandarts was vrij maar kon gelukkig bij een vervanger terecht. DIe kon alleen niets vinden en waarschijnlijk komt het van een kaakholteonsteking of teruggetrokken en licht ontstoken tandvlees. Twee dingen waar ie iig niets aan kon doen en wat vanzelf over moet gaan maar nu zit ik wel met pijn en pijnstillers helpen niet (n)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Geert »

webguy schreef:Vind dit nog best betaalbaar: http://www.htconderdelen.nl/htc-desire- ... splay.html
Maar inderdaad, waarschijnlijk de moeite niet waard.
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het het display nu stuk is of de verbinding display <-> device. Krijg allemaal streepjes op het beeld:
Afbeelding

@Daantje: irritant zeg! Sterkte!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Gewoon een keer mee op tafel slaan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Ardan »

Bij de post zat een brief voor één van mijn huisgenoten met een mooie postzegel erop :)
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Gekko123 »

Die zijn uitgegeven in het kader van het 150-jarig bestaan van de London Underground. Om diezelfde reden heeft er recentelijk voor een keer een stoomtrein door de tunnels van de Underground gereden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Die rijdt volgens aanstaande zondag nog een keer, maar hij is al helemaal uitverkocht (niet zo vreemd natuurlijk): http://www.ltmuseum.co.uk/whats-on/even ... ndar#steam
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Michael »

Ik mocht vandaag lekker 2,5 uur eerder naar huis. Komt ook niet vaak voor.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door ODRAIL »

Geert schreef:Verdorie, vanmorgen in het portiek van de trap van een gladde trede gegleden en naar beneden gevallen. Persoonlijke schade valt wel mee (paar schaafwondjes en een zere bips) maar het display van mijn telefoon is wel kapot gegaan tijdens deze val :(
Had je je telefoon dan niet in een tas zitten of zo?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Die rijdt volgens aanstaande zondag nog een keer, maar hij is al helemaal uitverkocht (niet zo vreemd natuurlijk): http://www.ltmuseum.co.uk/whats-on/even ... ndar#steam
Ding rijdt iedere zondag geloof ik.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door ODRAIL »

Daantje schreef:Ik ging naar de tandarts omdat ik vreselijke kiespijn had. M'n eigen tandarts was vrij maar kon gelukkig bij een vervanger terecht. DIe kon alleen niets vinden en waarschijnlijk komt het van een kaakholteonsteking of teruggetrokken en licht ontstoken tandvlees. Twee dingen waar ie iig niets aan kon doen en wat vanzelf over moet gaan maar nu zit ik wel met pijn en pijnstillers helpen niet (n)
Daar heb ik ook wel eens last van. Met name als het buiten zeer warm of koud is. Misschien is dit bij jou ook het geval?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door STF »

Vandaag toch maar verder gegaan met het verplaatsen van een van de WIFI-antennes op de camping, werk lag al dagen stil door de sneeuw en vorst. Vanmiddag was het +0,1 graad, veel warmer gaat het de komende tijd niet worden, eerder kouder.
Ik heb nog diverse buitenklusjes te doen die eigenlijk voor begin februari gedaan moeten zijn, want dan gaat de camping weer open en je weet nooit of er kampeerders komen. Meestal niet, zo vroeg in het jaar, maar juist als je ergens een groepenkast uit elkaar hebt of internet buiten gebruik, nou dan komen ze hoor.

Bleken de beugels die ik had gekocht voor de nieuwe antenne-mast net iets te kort en bovendien veel te slap. Snel naar de bouwmarkt gegaan voor andere, pff precies de beugels die ik nodig had hadden geen streepjescode erop zitten en ook bij het schap stond geen prijs of streepjescode. Ik heb me daar toch een eeuwigheid bij de kassa gestaan, terwijl ze in computersystemen en alles aan het zoeken waren, wat het nou moest kosten.

Hier vlakbij zou een weg vanaf 7 januari dicht gaan voor ongeveer een jaar wegens wegwerkzaamheden, nou die is nog altijd open omdat ze met die sneeuw en vorst toch niks kunnen doen. Vrachtwagens en auto's mogen er momenteel dus gewoon over heen rijden, maar bussen absoluut niet. Chauffeurs lopen te mopperen joh, het slaat natuurlijk ook nergens op dat regeltje want nu moeten de bussen meer kilometers maken en vertraging oplopen, bovendien komt er door die omleiding langs drie haltes geen bus meer. Bij twee van de drie niet zo'n punt, dat is lopend af te leggen, maar die derde niet. Op de omleidingsroute mag nergens gestopt worden, dus het kan absoluut geen verwarring opleveren als de bus tijdelijk nog de gewone route zou rijden.
Zoals het er naar uit ziet, blijven we nog enkele weken vorst houden dus die wegwerkzaamheden zullen wel behoorlijk gaan uitlopen.
Ik heb behoorlijk wat hogedrukspuit-werk op de camping te doen, dat gaat nu ook wat lastig he. :wink:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Thom91 »

Bier hier
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Ardan »

Zo, net de laatste de kroeg uitgetrapt. Straks de boel op slot gooien en op naar huis, oant moarn! :)
(Ja, ook bier hier, net als bovenstaande)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Ik heb zo het idee dat de medewerkers van de telesales van NS Hispeed zo mogelijk nog meer problemen met hun boekingssysteem hebben dan de klanten die hun website gebruiken. Als iemand omboekt kunnen ze dat blijkbaar niet direct in hun systeem aanpassen maar moeten ze het werk overdragen naar een administratieve afdeling die dan uiteindelijk de omboeking doet. :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Wat een schijtdag. Net een kat laten inslapen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Meltrain »

Gecondoleerd. :(

In het AD staat vandaag (uiteraard) ook een stuk over de falende Fyra en vanzelfsprekend wordt ook de link gelet met de nog grotere faal van AnsaldoBreda: de Deense IC4. Alleen wordt de Deense spoorvervoerder consequent DSK genoemd. :roll:

Nou ja het kan nog erger: een paar weken terug ging het ook over de Fyra en toen werd de Belgische spoorvervoerder een artikel lang NMPS genoemd. :neg: Serieus, als je langer dan twee secondes nadenkt, besef je dat dat gewoon niet kan kloppen, want waar staat die P dan voor? En als je even op Wikipedia zoekt op 'Fyra' is 'NMBS' letterlijk het eerste woord op de tweede regel. Het kwam op mij over dat dat artikel is geschreven uitsluitend aan de hand van het NOS Journaal en dat de schrijver verkeerd naar de naam geluisterd heeft.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Justin »

deadlock schreef:Wat een schijtdag. Net een kat laten inslapen.
Sorry to hear :(. Katten zijn super tof :(!

Zat net het EditieNL jaaroverzicht te bekijken... proberen die gasten op de 17e minuut gewoon mijn zus na te praten die in het filmpje er tussen te zien is :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 36 gasten