Mag ik even kwijt #128

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Mag ik even kwijt #128

Bericht door Vinny »

Last van lange tenen, of met het verkeerde been uit bed gestapt?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Haha, ja daar ligt het aan :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Ik ga denk ik maar een citroen- en azijnstand op Amsterdam Centraal beginnen, ik denk dat ik binnen een paar minuten ben leegverkocht 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik ga denk ik maar een citroen- en azijnstand op Amsterdam Centraal beginnen, ik denk dat ik binnen een paar minuten ben leegverkocht 8-)
Tip: Beloof gewoon dat meisjes er een snor van krijgen en Vinny maakt je los *O*
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Vinny »

Nou als mensen niet eens meer tegen een gezonde portie relativerende kritiek op één der radiostations van Nederland kunnen dan hou ik mijn hart vast als de komende dagen de cumulatieve vertraging op de spoorwegen meer dan 10 minuten gaat bedragen. Ik denk dat er naast strooizout en babyvoeding ook maar eens een flinke hoeveelheid citroenen en azijn moet worden ingeslagen..., iemand moet die Bee toch voorblijven :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Ik overweeg ook overrijpe tomaten in het assortiment op te nemen trouwens :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Thom91 »

Rotte eieren misschien?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Nah, die stinken zo. Bovendien geven tomaten betere vlekken :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:Nou als mensen niet eens meer tegen een gezonde portie relativerende kritiek op één der radiostations van Nederland kunnen dan hou ik mijn hart vast als de komende dagen de cumulatieve vertraging op de spoorwegen meer dan 10 minuten gaat bedragen. Ik denk dat er naast strooizout en babyvoeding ook maar eens een flinke hoeveelheid citroenen en azijn moet worden ingeslagen..., iemand moet die Bee toch voorblijven :lol:
Kritiek die nergens over gaat. Je bent gewoon de doelgroep niet. Ga lekker terug naar je MP3-verzameling. Hipster.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Meltrain »

Zo, vandaag ga ik een rondje per OV door (een deel van) Overijssel maken. Ik heb rekening gehouden met de winterdienstregeling en redelijk ruime overstappen ingepland, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Thom91 »

Ik denk vooral koud met die overstappen :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Suus »

Ik zou de overstappen alleen inplannen op plekken waar er koffietentjes zijn :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door marvinkok »

Gisteren weer even half litertje bloed afgestaan. Voglens de systemen van Sanquin was het mijn 5e keer, dus kreeg nog een aandenken:
Afbeelding
Overigens was het pas de 3e keer volbloed, dus ergens is iets fout gegaan met de telling. Heb ooit lang geleden ook kraakbeen gedoneerd, maar dan zou het nog pas 4x zijn...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Meltrain schreef:Zo, vandaag ga ik een rondje per OV door (een deel van) Overijssel maken. Ik heb rekening gehouden met de winterdienstregeling en redelijk ruime overstappen ingepland, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan. :P
Ik zal zwaaien.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Michael »

Ik heb vanavond avondshift op het werk. Het komt normaal nooit voor dat crewtrainers avondshift hebben. Best spannend.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door ODRAIL »

Michael schreef:Ik heb vanavond avondshift op het werk. Het komt normaal nooit voor dat crewtrainers avondshift hebben. Best spannend.
Wat houdt een avondshift in?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Ardan »

Meltrain schreef:Zo, vandaag ga ik een rondje per OV door (een deel van) Overijssel maken. Ik heb rekening gehouden met de winterdienstregeling en redelijk ruime overstappen ingepland, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan. :P
En dat zeg je nou pas :P Zonder even te melden hoe laat je in Deventer bent :P Naja, misschien zie je me straks nog langs de baan staan, ik heb vandaag eindelijk tijd om sneeuwfoto's te gaan maken :)
Ik doe ook maar wat
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door hauptbahnhof »

Wat was gisteren een klotedag op het werk zeg.
  • Geen conducteur (niet perse klote, was alleen handig geweest bij punt 5 :wink: )
  • Chinees bij het eindpunt gesloten dus geen eten. Dus bij een van de vele Dönerzaken eten besteld voor mijn pauze. Hoef ik dan niet te wachten.
  • Moest elke keer weer uitstappen voor het wissel bij busstation Marnixstraat. Reageerde niet op de tram maar kreeg hem (met pijn en moeite) wel goed.
  • Door het winterweer werd er niet op de Nieuwezijds gewerkt dus reden we de normale route na 20:00. Alleen gingen de wissels wel in de omleidingsroute-stand liggen, en vanuit de tram bedienen werkte niet. Elke keer weer uitstappen dus in de Raadhuisstraat.
  • Rit voor de pauze, wissel vol met sneeuw en reageerde helemaal niet op de tram. Dus met bezem en wisselijzer aan de gang... kreeg hem niet werkend (lamp brandend). Dus dan maar monteur laten komen. Uiteindelijk met +35 verder kunnen rijden. Al de tijd half over de kruising wachtend op assistentie.
  • Dus uiteindelijk begon mijn pauze op het moment dat ik al weer moest gaan rijden.
  • Onderweg naar huis veel collega's die ook van personeelsbusje gebruik maakten dus was ik de laatste die uitstapte.
Hopelijk hoef ik vandaag minder hard te werken dan gisteren.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Thom91 »

Puntje drie was vrijdagavond ook al het geval!
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Michael »

KM46 schreef:
Michael schreef:Ik heb vanavond avondshift op het werk. Het komt normaal nooit voor dat crewtrainers avondshift hebben. Best spannend.
Wat houdt een avondshift in?
Als je avondshift hebt heb je de leiding in het restaurant en ben je er verantwoordelijk voor dat alles goed verloopt.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door hauptbahnhof »

Nou, ik heb het aan de vkl gemeld en mijn laatste rit (de rit ervoor heb ik een rondje Surinameplein gemaakt en weer terug naar osdorp door mijn pauze) werkte hij weer. Gelukkig ook maar want ik had gisteren echt genoeg in de sneeuw staan ploeteren.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Michael »

Zit ik hier een zak popcorn te eten. Zie ik ineens dat de THT datum 22-12-2012 is.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door Karl »

Popcorn is ontplofte maïs met suiker of, en zout. Hoezo tht?
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Michael schreef:Zit ik hier een zak popcorn te eten. Zie ik ineens dat de THT datum 22-12-2012 is.
TENMINSTE houdbaar tot.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #127

Bericht door deadlock »

Karl schreef:Popcorn is ontplofte maïs met suiker of, en zout. Hoezo tht?
Dat moet van de wetgever.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten