Het Grote Blundertopic #11

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Thom91 »

Ik had een kapot goede blunder voor in dit topic, maar ik ben hem vergeten.. :N
Komt wel goed schatje.
ThePretender
Berichten: 155
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 21:10

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door ThePretender »

Thom91 schreef:Ik had een kapot goede blunder voor in dit topic, maar ik ben hem vergeten.. :N
Hier zit je dan wel goed met deze post :mrgreen:
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Michael »

Vannacht op het werk. Ik wil het karton bundelen. Dus ik laat de machine alles aanpersen. En normaal moet je het bundeltouw onder het ijzer dat perst door halen. Maar in plaats daarvan haal ik hem bovenlangs. En ik had het zelf niet eens door. Mijn manager wees me erop. Met veel moeite konden we het nog corrigeren zonder het bundeltouw te hoeven doorknippen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Suus »

Ik blijk tegenwoordig XML_Input_Email_xPayerName te heten :lol:
Geachte XML_Input_Email_xPayerName,

Hierbij ontvangt u de factuur van Digitenne van KPN.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Suus »

Afbeelding
De combinatie bord/voorziening matcht niet helemaal in de Thalys :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door webguy »

Die was duidelijk bedoeld voor het andere toilet waar alles gespiegeld is :P Lijkt wel NedTrain die in de stress schiet over gebloemde ruiten met patroontjes die steeds anders zijn :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Ardan »

Het is de hele sneeuw- en vorstperiode goed gegaan, maar vannacht tijdens het remmen dan toch nog van de fiets geflikkerd :') Toen ik merkte dat mijn evenwicht eraan ging me maar gecontroleerd laten vallen... mag nog van geluk spreken dat mijn laptop nog heel is, die in mijn rugzak zat!
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Het is de hele sneeuw- en vorstperiode goed gegaan, maar vannacht tijdens het remmen dan toch nog van de fiets geflikkerd :') Toen ik merkte dat mijn evenwicht eraan ging me maar gecontroleerd laten vallen... mag nog van geluk spreken dat mijn laptop nog heel is, die in mijn rugzak zat!
Oei (n) Verder geen schade?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Ardan »

Klein schaafplekje op mijn linkerbeen, verder niks, ook geen materiële schade. Gelukkig dus niet zoals vorige keer toen mijn beide knieën dusdanig kapot waren dat ik drie dagen amper kon lopen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Ardan »

Overigens, toen ik net naar de Jumbo was zag ik daar binnen tien stappen al twee blunders. Helaas had ik geen camera bij me.
Een bord met 'Aanbieding: Shoarmavlees' in een grote bak met... gehaktschnitzels.
Een bord met 'Diamand strooizout', terwijl het merk met een t op het eind geschreven had moeten worden..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Ardan »

Ik snap best dat het stressen is op de redactie van het RTL Nieuws, maar dit vond ik toch wel slordig:
Afbeelding
:')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Suus »

Ach, de Belgen van de VRT hebben korte tijd gemeld dat Beatrix de opvolgster was van Wilhelmina :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Daantje »

Vandaag stond in de Metro Rotterdam editie een aanbieding voor China Light tweede kaartje gratis maar alleen geldig op 21 januari. Dat was een week geleden (n)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Ik snap best dat het stressen is op de redactie van het RTL Nieuws, maar dit vond ik toch wel slordig:
Afbeelding
:')

Tsja, weet u nog? 1890. De laatste keer dat we in Nederland een Koning hadden.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Ardan »

Nee, dat kan ik me niet meer herinneren. :N :P
Ik doe ook maar wat
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door MdJ »

Ik sinds mensenheugenis maar denken dat het Arrivalogo een blaadje was.

Maar nadat ik vandaag 20 minuten tegen een glasplaat met dat logo zat te kijken, zag ik ineens wat het echt was: 3 ringen die in elkaar zitten. (en dan alleen de dikte van de ringen getekend)
Bij twijfel: gebruik beton.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door webguy »

Zijn het niet twee ringen die je in 3D perspectief ziet en in elkaar zijn geschoven?

Overigens nog een blunder van mezelf - ik heb laatst nieuwe Sennheiser oordopjes gekocht omdat ik echt dacht dat ik mn oude kwijt was. Grijp ik gisteren perongeluk naar de verkeerde zak van mn jas, en ja hoor - daar zitten de oude nog in.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Geert »

Ach, dan heb je alvast reserve ;)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door STF »

Gisteren was ik op het achterste veld aan het klussen, rond 17.30 uur viel de avondschemering in en was nog net niet klaar, hoefde nog slechts vijf draden te monteren in een groepenkast. Nou dat maak ik nog even af hoor, ik richt de koplampen van de auto er wel op.
Ik rij dat veld op, na anderhalve meter al VROAAAAAAAAAAAAAAAAR, nou als het toerental zomaar gigantisch oploopt is de auto aan het vastlopen in het gras. Auto in zijn achteruit gezet en zonder gas te geven de koppeling laten opkomen, dacht voorzichtig die anderhalve meter weer terug naar het pad te rijden, nou vergeet het maar...
Zitmaaier gehaald (die 4x4 aandrijving heeft), sleepkabel er tussen en trekken maar; stond de zitmaaier met vier banden door te slippen, auto kwam geen millimeter in beweging. Zitmaaier wat diagonaler ten opzichte van de auto gezet (dat ie met zijn banden op het asfaltpad stond) leek de auto net van zijn plek te komen; KRAK, sleepkabel door midden...

Uren en uren heeft het me gekost om die auto weer op het pad te krijgen, uiteindelijk bleek anderhalve meter achteruit een onmogelijk opgave, terwijl vijftig meter over het hele veld heen naar de andere kant wel ternauwernood te lukken.
Het leek daar ook echt wel een moeras, binnen de kortste keren tikte de trekhaak het gras aan, kun je nagaan hoe diep de wielen waren weggezakt...
Met tegels, oprijblokken en veel geduld is het gelukt.

Het vervelende is dat die auto de aandrijving op de achter-as heeft en uitsluitend aan de voorzijde op te krikken valt, dus een paar lange planken onder de achterwielen leggen, behoort niet tot de mogelijkheden.

In ieder geval had ik gisteren beter een zaklamp kunnen nemen om die laatste vijf draden nog even te monteren.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Ronald »

Je lijkt wel Buurman en Buurman: de halve camping slopen om een draadje aan te sluiten :mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door STF »

Ja het veld ziet er niet meer uit nu; half omgeploegd...
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Ronald »

Iemand vond het blijkbaar nodig om z'n kauwgom aan de stoel te plakken in het Lintje naar Oldenzaal. Het zit nu niet meer aan de stoel, maar aan mijn broek :-(
Edwin
Berichten: 1500
Lid geworden op: za 23 jul 2011, 19:12
Locatie: Almere

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Edwin »

Alles ging fout hier vandaag zowat. Boodschappenlijstje laten vallen voordat je de auto instapt (gelukkig liet mijn geheugen mij niet in de steek), ovenwanten opruimen in de koelkast, hagelslag uit de vriezer halen, de sleutel in de schuurdeur laten zitten. :')
Remember to check-out with your ov-chipcard.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door Freek »

Ronald schreef:Iemand vond het blijkbaar nodig om z'n kauwgom aan de stoel te plakken in het Lintje naar Oldenzaal. Het zit nu niet meer aan de stoel, maar aan mijn broek :-(
Neem aan dat je de truc met de diepvries al kent?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #11

Bericht door ODRAIL »

Pindakaas helpt ook :wink: .

Voor dit doel staat er altijd een potje bij ons thuis.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten