Mag ik even kwijt #130

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Suus »

Bad Bentheim - Stockholm kan zonder nachtgat twee keer per dag, ik denk dat het zelfs vanuit Nederland nog wel lukt. 9:58 weg uit Bentheim met WFB, 23:40 in Stockholm C.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door STF »

Vandaag waren we voor het eerst weer open met het café-restaurant en camping, we hadden gedacht dat de dagomzet op nul zou uitkomen, maar nee we hebben zowaar twee biertjes verkocht! :Y
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Vinny »

KM46 schreef:
Ronald schreef:
Wubbo schreef:Voormalig GroenLinks-Kamerlid Ineke van Gent naar NS. Was zij niet een van de mensen die voor een IC-stop in Hoogeveen was? Ben benieuwd wat er in de komende dienstregelingen gaat gebeuren ;-)
Tsja, politici willen nogal eens een ander petje opzetten zodra ze naar het bedrijfleven gaan...
Dat is altijd zo. En degene die nu in Den Haag zetten hengelen al naar een goed baantje in het bedrijfsleven :? :wink: .
Zo gaat het altijd :shock: :? :wink: .
Wat is daar nou mis mee? Ik juich dat toe. Mensen kunnen hun capaciteiten en ervaring nog nuttig gebruiken. En wellicht leren ze ervan dat de wereld anders in elkaar zit dan in een paar one-liners te vatten valt. Overigens zou ik het ook wel toejuichen als mensen wat langer in de kamer zouden blijven zitten. Tegenwooridg beginnen politici als kuikentje-piep en voordat ze gerijpt zijn, zijn ze alweer weg. Dat heeft buitengemeen vervelende gevolgen voor het besluitvormingsproces... :N
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Vinny »

Geert schreef:Google Adsense houdt vooral ook rekening met je zoekopdrachten en bezoek aan andere websites. Wat je hier dus voor reclames ziet zegt in veel gevallen meer over je eigen internetgedrag dan over wat er op het forum staat :D

Zonder gekkigheid: ik heb gisteren een website van een backupleverancier bezocht om wat documentatie te downloaden en wordt nu op allerlei websites bestookt met reclame voor dit product. Dat heeft niets te maken met de inhoud van die sites.
Ik ben een in Aalsmeer opgegroeide Amsterdammer die in Friesland op een Zwitserse laptop aan het forummen is over een treinverbinding naar Brussel. De locatiebepaler raakt daar heel erg van in de war *bus*
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Fles »

Bee schreef:Bad Bentheim - Stockholm kan zonder nachtgat twee keer per dag, ik denk dat het zelfs vanuit Nederland nog wel lukt. 9:58 weg uit Bentheim met WFB, 23:40 in Stockholm C.
Stockholm doe je gewoon in 2 zetten met CNL naar Kopenhagen en dan X2000. Moet je verder niet moeilijk over doen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Suus »

Eens, maar als je het extreem ultracheap wil doen kan het dus wel :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Eens, maar als je het extreem ultracheap wil doen
kan je beter gaan liften. :Y
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Suus »

Zodra je de studentenleeftijd bent ontgroeid is dat niet zo heel courante optie meer eigenlijk. Ik zou liften ook altijd met zijn tweeën doen om eventuele perverts wat makkelijker te kunnen bestrijden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Zodra je de studentenleeftijd bent ontgroeid is dat niet zo heel courante optie meer eigenlijk. Ik zou liften ook altijd met zijn tweeën doen om eventuele perverts wat makkelijker te kunnen bestrijden.
Bee schreef:maar als je het extreem ultracheap wil doen
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Fles »

Bee schreef:Eens, maar als je het extreem ultracheap wil doen kan het dus wel :wink:
Kan je beter ryanair of zo proberen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Suus »

60 euro met Norwegian vanaf Schiphol, daar komen nog wel de kosten voor het vervoer vanaf Arlanda naar Stockholm C bij, al rijdt sinds december de SL met de Pendeltåg naar Arlanda C dus ben je niet meer aangewezen op de Arlanda Express.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Zodra je de studentenleeftijd bent ontgroeid is dat niet zo heel courante optie meer eigenlijk. Ik zou liften ook altijd met zijn tweeën doen om eventuele perverts wat makkelijker te kunnen bestrijden.
Liften heb ik eigenlijk alleen in Israël veel gedaan. Ik ben veel interessante mensen tegengekomen en geen perverts. Het is wel duidelijk daar een meer ingebed maatschappelijk fenomeen. Ik zie in Nederland eigenlijk nooit lifters, en als ik ze zie dan zijn het overduidelijk studenten in hun ontgroeningsfase of buitenlanders die de Beneluxtrein te duur vinden...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door marvinkok »

De strijkplank maar eens voor de dag gehaald... Weer een beste stapel overhemden liggen die toch wel even over de strijkplank moeten...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Fles »

Doe de mijne ook even, als je toch bezig bent :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door deadlock »

Ik heb echt zo'n bloedhekel aan die klapmongolen van ticketservice. Ik ga zo mijn 10e achtereenvolgende Lowlands missen omdat ze niet weten hoe je webservers bouwt. Stelletje idioten.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door ODRAIL »

Dan dien je toch een klacht in :idea: :wink: .
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Thom91 »

deadlock schreef:Ik heb echt zo'n bloedhekel aan die klapmongolen van ticketservice. Ik ga zo mijn 10e achtereenvolgende Lowlands missen omdat ze niet weten hoe je webservers bouwt. Stelletje idioten.
Capaciteit is nooit toereikend..
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door deadlock »

IK HEB ER VIJF WOoooohooooo!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door deadlock »

Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Thom91 »

Ga je met de auto naar Schiphol zie je een rijdende fyra!
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door deadlock »

Thom91 schreef:Ga je met de auto naar Schiphol zie je een rijdende fyra!
Ben je weer gebracht, achterbanksukkel? ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Thom91 »

Ik reed, en we gingen zusje ophalen ;)
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Fles »

PICS VAN JE ZUSJE *O*
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door Thom91 »

nee.
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #130

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:Ik ben een in Aalsmeer opgegroeide Amsterdammer die in Friesland op een Zwitserse laptop aan het forummen is over een treinverbinding naar Brussel. De locatiebepaler raakt daar heel erg van in de war *bus*
Niet alleen de lokatiebepaler raakt van jou in de war hoor.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 47 gasten